Καλλίστη
Πραγματικά γιατί πρέπει να τα παρατήσουμε όλα και να φύγουμε; Δεν μπορούν οι γονείς μου να με αφήσουν εδώ με την γιαγιά και τον παππού μου; Όλο το βράδυ έκλαιγα, ευτυχώς πρόλαβα να αποχαιρετήσω τους φίλους μου. Η κολλητή μου, τι θα κάνει χωρίς εμένα; Και εγώ τι θα κάνω χωρίς εκείνη; Δεν καταλαβαίνω γιατί να συμβούν όλα αυτά. Την πήρα την απόφαση, εφόσον δεν μπορώ να μείνω θα την πάρω μαζί μου. Η οικογένεια της δεν ζει, και μένει σε ορφανοτροφειο, άρα μπορεί να φύγει χωρίς να το μετανιώσει, εκεί πέρασε τα χειρότερα χρόνια της ζωής της. Ώρα να περάσει καλύτερες στιγμές, μαζί μου. Οι γονείς μου συμφώνησαν με την απόφαση μου, και ναι θα την πάρω μαζί μου!!!
Χθες ούτε εγώ, αλλά ούτε και εκείνη είχαμε ύπνο, μιλαγαμε όλο το βράδυ για το ότι πλέον θα ζούμε σαν αδερφές, ναι ήταν στο σπίτι μου εκείνο το διάστημα. Με τα αγγλικά δεν έχουμε πρόβλημα, έχουμε πάρει το lower και μας είναι εύκολο να επικοινωνούμε με ξένες γλώσσες, αν χρειαστεί μιλάω εγώ γαλλικά ή εκείνη γερμανικά. Την αγαπάω τόσο πολύ! Συζητούσαμε το γεγονός ότι θα δούμε πολλούς διάσημους και τσιριζαμε σαν χαζές στις 3 τα ξημερώματα, μας ακουσε η μάνα μου και με έβαλε να κλείσουμε το μοτεράκι μπας και κοιμηθουμε για να είμαστε φρέσκες, θα φεύγαμε στις 6 άρα οι 3 ώρες ύπνου έκαναν καλό. Αλλά δεν μπορούσαμε, σε λίγες ώρες θα άλλαζε η ζωή μας...Χελοοοοο έσκασα με καινούριο βιβλίο και σορρυ που είναι μικρό το πρώτο κεφάλαιο αλλά ήταν εισαγωγικό, έπρεπε να κρατήσω ένα όριο.
Το λοιπόν παίδες που το διαβάζετε πατήστε το αστεράκι για να ανεβάσουμε την ιστορία αυτή στα ύψη. Σχολιάστε τι θα θέλατε να δείτε και εγώ θα το βάλω μέσα στην ιστοριουλα μου, και φυσικά πείτε μου αν σας αρέσει. Σύντομα θα έρθει καινούριο κεφάλαιο, μπορεί κάποιες φορές να τα γράφω την ίδια ημέρα γιατί θα έχω πάρει φόρα, για αυτό και θέλω να μείνετε συντονισμένες και συντονισμένοι (αν υπάρχει αγόρι που διαβάζει αυτήν την ιστορία που πολύ αμφιβάλλω).
Αυταααα
Με αγάπη Λενιώ ❤️
ESTÁS LEYENDO
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfic(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...