Αγαπητοί μουτσάτσοι και ζουζούνες μου,
Σκέφτομαι να σταματήσω να γράφω αυτήν την ιστορία, καθώς και για το πρόσωπο για το οποίο γράφω (Ματτία) με έχει απογοητεύσει.
Και δεν πρόκειται να ζητήσω συγγνώμη για αυτό...Έχει κάνει πολλά άσχημα πράγματα σε σχέση με τον ρατσισμό και ομοφοβισμό, και πρόσφατα άφησε έγκυο μια κοπέλα, ενώ βρισκόταν ήδη σε σχέση με άλλη.
Δεν θεωρώ πλέον σωστό πρότυπο τον Ματτία. Ό,τι έχω γράψει στο βιβλίο μου για εκείνον είναι λάθος (εγώ αναφέρω κάποια πραγματικά γεγονότα και με έχει βγάλει ψεύτρα) και αυτό γιατί έχει κάνει λάθος επιλογές και πράξεις στην ζωή του, που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στους γύρω του και στους θαυμαστές του. Και το χειρότερο είναι ότι δεν έχει ζητήσει συγγνώμη, και τα αρνείται ενώ υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία.
Και εσείς οι αναγνώστες δεν θα έπρεπε να τον έχετε πρότυπο, ή να σας αρέσει αυτός ο άνθρωπος (αν και αυτό είναι δική σας επιλογή).
Για αυτό και εγώ σας ρωτάω:
*θέλετε να συνεχίσω την ιστορία, αλλά να μην καταλήξει η Καλλίστη με τον Ματτία, να καταλήξει με κάποιον άλλον και να μείνω πιστή στα πραγματικά γεγονότα ή να έχει άσχημο τέλος;
*ή μήπως θέλετε να την συνεχίσω καν;
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ!!!
Αυτή είναι δική σας επιλογή.
Ό,τι και αν αποφασίσετε, εγώ σας λέω ότι είμαι ευγνώμων για όσους διάβαζαν την ιστορία μου όλον αυτόν τον καιρό, ειδικά όσους παρέμειναν μαζί μου για να μάθουν την συνέχεια της από τον Δεκέμβριο του 2019, αλλά και αυτούς που ανακάλυψαν την ιστορία μου πρόσφατα. Και σας ευχαριστώ για την στήριξη σας, τα ευχάριστα σχόλια σας, μέχρι και τις διορθώσεις σας! Το γράψιμο βιβλίων με βοήθησε να βρω τον εαυτό μου, και σας προτείνω αν σας αρέσουν οι ιστορίες και περνάτε δύσκολα ξεκινήστε να γράφετε ό,τι θέλετε, να βγάλετε το άγχος, τον θυμό και τους προβληματισμούς σε αυτό, ή και σε οποιαδήποτε άλλη τέχνη ή άθλημα. Σε ό,τι κάνει εσάς να νιώθετε ο εαυτός σας, να βγάζει το βάρος από πάνω σας αλλά και να σας δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ Η ΛΕΝΙΩ ΣΑΣ 🥰
VOCÊ ESTÁ LENDO
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfic(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...