ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΠ ❤️❤️
Ματτία
ΓΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΑΚΙ. Τι ακριβώς μου είπε; Τι νιώθει για εμένα; Μήπως το είπε για να το ακούσει η Τζένα; Μα δεν γίνεται, τα λόγια της ήταν ξεκάθαρα: Απλά θα σε φιλήσω ηρέμησε, νομίζω πως το νιώθουμε και οι δύο αυτό για να συμβεί...
Με έχει τρελάνει η φράση της. Της αρέσω...; Ουφ! Δεν ξέρω τι να κάνω. Να την φιλήσω ή όχι. Κρατιέμαι τόσο πολύ. Το χαμόγελο της είναι τόσο... ΥΠΕΡΟΧΟ. Τα λακάκια που έχει με κάνουν να χαμογελάω. Τα χείλη της τόσο λεπτά και όμορφα, το χρώμα τους ροδακινί. Θέλω τόσο πολύ να της τα φιλήσω, αλλά δεν θέλω να γίνω βιαστικός. Θέλω να την γνωρίσω καλύτερα, να μάθω περισσότερα πράγματα για εκείνη. Γιατί...Γιατί είναι δικιά μου...Είναι το λαγουδάκι μου...
-Είσαι σίγουρη για αυτό; Της ψιθύρησα.
-Ναι, άλλωστε για την Τζένα το κάνουμε. Να τη η βόμβα...Έσκασε...Και με ξενέρωσε.
-Τότε γιατί μου το είπες αυτό; Μήπως απλά παίζεις μαζί μου;
-Ματτία απλά φίλα με. Δεν μου απάντησε σε αυτό που την ρώτησα.
-Καλά λέω εγώ ότι δεν είστε ζευγάρι. Ματτία τι θα έλεγες να πάμε στην τουαλέτα, οι δυο μας βέβαια; Είπε η Τζένα και η Κάλλι έσφιξε τις γροθιές της. Οι φλέβες της έγιναν πιο έντονες. Ήθελα να χαστουκίσω τόσο πολύ την Τζένα που έκανε το λαγουδάκι μου να κάνει έτσι τα λεπτοκαμωμέμα χεράκια του.
-Τζένα όχι. Αυτό της είπα μόνο.
-Αστειεύεσαι έτσι; Έρχεσαι με ένα θράσος να πετύχεις τι ακριβώς; Μου εξηγείς; Θες να χωρίσεις ένα ζευγάρι για να νιώσει καλύτερα ο πληγωμένος εγωισμός σου; Επειδή δεν μπορείς να αποδεχτείς ότι ο πρώην σου σε χώρισε επειδή σου άξιζε; Επειδή ο πρώην σου έχει προχωρήσει πλέον και εσύ κάθεσαι σαν ηλίθια και κλαίγεσαι γιατί δεν προχωράς στην ζωή σου; Την ρώτησε με ηρεμία η Κάλλι αλλά φαινόταν πως θα σταματήσει η υπομονή της κάποια στιγμή.
-Σας ζήτησα να μου αποδείξετε κάτι. Ο ΜΑΤΤΙΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΥΤΟ; Και θα κάνω τα πάντα για να γίνει αυτό που θέλω εγώ! Είπε η Τζένα ουρλιάζοντας.
-Εγώ δεν φωνάζω, αλλά άμα θες σε βάζω κάτω και σε σπάω στο ξύλο. Σου βγάζω τα μαλλιά, όχι μόνο τα εξτένσιον σου, εσύ θα ουρλιάζεις από τον πόνο και σηκώνω όλο το εμπορικό έτσι για την πλάκα. Και μην νομίζεις πως δεν μπορώ να το κάνω, γιατί τώρα ,τώρα όμως σε πατάω σαν μυρμηγκάκι έτσι απλά και σου κάνω την ζωή κόλαση. Όχι μόνο την κανονική και την διαδικτυακή, γιατί θα γίνεις νούμερο μόνο από τα στόρι των άλλων που θα παρατηρούν. Και ποια θα είναι popular; Εγώ, γιατί όλοι θα καταλάβουν την ποιότητα και αυτή θα είμαι εγώ. Και εγώ με τον Ματτία θα είμαστε το πιο διάσημο ζευγάρι! Ποιον συμφέρει περισσότερο να συνεχιστεί η ηλιθιότητα που ξεκίνησες τελικά; Εμένα ή εσένα; Της είπε με πολύ αυτοπεποίθηση το λουλουδάκι μου. Η Τζένα είχε μείνει και την κοίταζε, δεν απαντούσε.
أنت تقرأ
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
أدب الهواة(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...