Κλειδιά

55 5 0
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑ 🤩⭐ ΤΩΡΑ ΟΜΩΣΣΣ !!⚠☢ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ BOLD ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΛΙΖ⚠☢

-Εγώ σε γέννησα, δεν λένε ότι το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει; Μου έμοιασες, για να δούμε ποια θα έχει το πιο ισχυρό σχέδιο... Είπε η μητέρα μου, με ένα ύφος γεμάτο αυτοπεποίθηση πλέον. Καλή ηθοποιός θα γινόταν, λάθος καριέρα διάλεξε τελικά.

-Τώρα θυμήθηκες ότι με γέννησες, ε; Αν μου φερόσουν σαν μία πραγματική μαμά δεν θα είχε συμβεί τίποτα τέτοιο, δεν θα βρισκόμασταν εδώ. Θες να έχεις ανταγωνισμό με την κόρη ΣΟΥ; Θα το μετανιώσεις πικρά...  Της είπα ενώ την κοίταζα στα μάτια.

-Θες δεν θες θα είμαι για πάντα η μητέρα σου. Δεν το διάλεξα! Ποιος θα ήθελε να έχει ένα αχάριστο παιδί σαν εσένα; Είπε έτοιμη να βάλει τα κλάματα, το έπαιζε θιγμένη.

-Αχάριστο; Ότι έχετε κάνει για μένα το έχω εκτιμήσει όσο δεν πάει, αλλά δεν μπορείτε και να ελέγχετε το κάθε πράγμα που μου αρέσει. Με έβαζες τόσα χρόνια να κάνω δραστηριότητες που δεν θα μου χρησιμεύσουν ποτέ! Όντως δεν διαλέγουμε την οικογένεια μας, αλλά εσένα ούτε μητέρα δεν μπορώ να σε λέω, αηδιάζω και μόνο που βγάζω αυτή τη λέξη από το στόμα μου. Με αηδιάζεις! Είπα και έφυγα από το δωμάτιο, δεν μπορούσα να την βλέπω άλλο, θα την χαστούκιζα όπως έκανε εκείνη σε μένα, έχω και ένα επίπεδο. Κατέβηκα τα σκαλιά και είδα την Σταυρούλα να έχει βγάλει την ζακέτα της και να μιλάει με τον μπαμπά μου.

-Γύρισα! Είπα όταν πλησίασα το τραπέζι.

-Που είναι η μαμά σου; Ρώτησε ο μπαμπάς μου.

-Στο δωμάτιο κάτι φτιάχνει, έρχεται. Είπα και κάθισα στο τραπέζι το οποίο είχε μαζέψει η Σταυρούλα, και είδα την μητέρα μου να κατεβαίνει τα σκαλιά σαν να μην συνέβη τίποτα. Το ξαναλέω λάθος δουλειά κάνει! 

-Καλλίστη μου φοράς την ίδια μπλούζα με την Σταυρούλα, είναι πάρα πολύ ωραία! Είπε ο μπαμπάς μου, και η μητέρα μου γούρλωσε τα μάτια της επειδή η μπλούζα είναι από την μάρκα του Ματτία, τι αξιολύπητη γυναίκα...

-Σου αρέσει εσένα Υβόννη; Ρώτησε η Σταυρούλα, πήρε από τώρα φωτιά.

-Εμ... καλούτσικη είναι... Είπε με μια ξινή έκφραση.

-Εγώ κορίτσια πρέπει να πάω να συναντηθώ με κάτι φίλους σε ένα diner, θα αργήσω να γυρίσω εντάξει κοπέλες; Μας ενημέρωσε ο μπαμπάς.

-Οκέυ μπαμπά! Τα λέμε! Είπα και έφυγε, μάλλον αποφεύγει να κάθεται με την μητέρα μου.

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Where stories live. Discover now