ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΠ 💋
Καλλίστη
-Καλλίστη, ξύπνα. Πρέπει να κάνεις μπάνιο. Σκυλοβρομάς. ΞΥΠΝΑ ΜΩΡΗ *ΛΑΜΙΑ! Ναιπ, αυτή ήταν η Σταυρούλα και με "ξυπνούσε", για να ετοιμαστώ.
-Καλά καλά, με ξεκούφανες! Μα καλά τι ώρα είναι αυτή 6:45; Στη Φλόριντα είναι το σχολείο;
-Αγουροξυπνημένη αλλά την ειρωνεία την έχεις έτοιμη. Άιντε τράβα να πλυθείς γιατί έχεις να γίνεις θεά σήμερα!
-Οκ. Είπα και πήγα στο μπάνιο. Κατούρησα, γιατί θα έσκαγε η φούσκα μου. Ούτε κύστη σκίουρου να είχα! Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και το έπλυνα με ένα ειδικό σαπούνι προσώπου. Βούρτσισα τα δόντια μου και γδύθηκα. Μπήκα στην ντουζιέρα και σαπουνίστηκα. Έβαλα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο με μυρωδιά αμύγδαλο. Μετά έβαλα σαμπουάν από αργανέλαιο στα μπουκλωτά μαλλιά μου, αχ τι ωραία μυρωδιά! Ύστερα έβαλα μια μάσκα μαλλιών, που ήταν ειδικά φτιαγμένη για τα δικά μου μαλλιά (να σαι καλά fuction of beauty!). Βγήκα από την ντουζιέρα και έβαλα το μπουρνούζι μου και τα μαλλιά μου σε μία πετσέτα. Σήμερα αποφάσισα να μην τα ισιώσω, και να τα αφήσω φυσικά: σπαστά ! Όσο στέγνωνα τα μαλλιά μου με το πιστολάκι, αφου τα είχα χτενίσει φυσικά, σκεφτόμουν τον Ματτία.
Χριστέ μου πόσο ηλίθιος παίζει να είναι. Μπέσα τώρα. Αναρωτιέμαι για ποιον λόγο να κάνει κάτι τέτοιο. Τι ανασφάλειες έχει και τα έκανε όλα αυτά; Τι κενό θέλει να γεμίσει;
-ΑΑΑΟΥΥΤΣ, Μ*ΛΑΚΙΑ ΜΑΥΡΗ!
-Πάλι κάηκες ρε ανόητη; Με ρώτησε η Σταυρούλα γνωρίζοντας ότι κάηκα από το πιστολάκι.
-Κλασικά και εικονογραφημένα. Τσούζει το φελέκι του! Κάηκα σα χαζή στο χέρι μου. Τέσπα θα το ξεπεράσω.
Στέγνωσα και έστρωσα τα μαλλιά μου, να μην είμαι σαν μάγισσα, και ντύθηκα. Έβαλα τα ρούχα που μου έβγαλε η Σταύρι και πρέπει να πω ότι είναι ολίγον μπίτσικο. BITCH HERE COMES THE NEW QUEEN!
Μετά πήγα στην κουζίνα και έφτιαξα να πιω έναν καφέ , αλλά και να φάω δημητριακά. Τα κλασικά κορν-φλέικς. Όσο καθόμουν με την Σταυρούλα και τρώγαμε, μιλούσαμε ταυτόχρονα.
-Λοιπόν Κάλλι θα είσαι ανεξάρτητη σήμερα, έτσι;
-Σταυρούλα δεν νομίζω να τα καταφέρω, δ-δεν έχω ξανά χρησιμοποιήσει τα λεφτά μου με αυτόν τον τρόπο.
-Ηρέμησε. Δεν σου είπα ποτέ να κάνεις bullying σε κανέναν. Λογικέψου. Απλά να δει τι έχασε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfic(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...