ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΟΚ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ(όχι δεν είναι απειλή, προειδοποίηση lol)
Ματτία
Όχι δεν συμβαίνει αυτό, παίζει να βλέπω όνειρο.
Την έχω στην αγκαλιά μου και ακουμπάω τα ρόδινα χειλάκια της. Ακούγομαι πολύ παράξενος με τις περιγραφές μου, αλλά το να φιλάς το πιο χαριτωμένο κορίτσι του κόσμου, το οποίο το καψουρεύτηκες μέσα σε μια στιγμή, λέει πολλά.
Είμαστε έξω στην βροχή. Πραγματικά απορώ το πως βρέθηκε εκεί. Δεν την ακολούθησα, σαν ηλίθιος και εγώ, αλλά πως τα έφερε η μοίρα και είμαστε μαζί πάλι. Δεν θα την ξανά αφήσω ποτέ μόνη της. Δεν γίνεται να είμαι τόσο ανεύθυνος.
Εγώ έρχομαι σε αυτό το πάρκο για να σκεφτώ, ειδικά τέτοιες μέρες που είναι άδειο. Είναι το μυστικό μου "στέκι", και πραγματικά δεν περίμενα να την βρω εκεί. Πήγα εκεί εξαρχής για να σκεφτώ τι να κάνω, πως να της ζητήσω συγγνώμη. Αλλά πότε πρόλαβε να πάει εκεί;
-Καλλίστη; Ναι κατάφερα να πω το όνομα της ολόκληρο.(είστε περήφανοι; #νοτ)
-Ναι Ματτία;
-Μήπως βιαζόμαστε λίγο; Έκοψα το φιλί και συνεχίζαμε να καθόμαστε έξω με την καταιγίδα. Ούτε εγώ πιστεύω ότι έκοψα το φιλί, ή ότι ξεστόμισα πως βιαζόμαστε. Αυτό το κορίτσι μού βγάζει το καλύτερο μου εαυτό.
-Και εγώ έτσι νομίζω.
-Θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα.
-Και τότε αυτό το φιλί τι σημαίνει;
-Πες το επιβεβαίωση ότι νιώθουμε κάτι για τον άλλον.
-Συγγνώμη για το φιλί και για τα λόγια μου. Δεν έπρεπε να κάνω τίποτα από αυτά. Βιάστηκα και σε πλήγωσα.
-Δεν πειράζει λαγουδάκι μου.
-Ξέρεις κάτι;
-Τι; Τι ετοίμαζε πάλι να κάνει Θεέ μου;
- Θέλω να ξεκινήσουμε από την αρχή. Θεώρησε αυτό το φιλί ανύπαρκτο. Συμφωνείς;
-Μμμ... Καλή ιδέα...Είμαι μέσα. Υπό έναν όρο.
-Ωχχ...
-Άμα θα είναι μπροστά μία από τις πρώην μου-
-Πόσες έχεις ρε τρελέ;
-Άστο δεν ξέρω τι τους έβρισκα.
-Ναι, ούτε εγώ...Συνέχισε.
-Άμα θα είναι μπροστά μία από τις πρώην μου, θέλω να κάνουμε σαν παθιασμένοι.
-Τι θες να αποδείξεις με αυτό; Να με χρησιμοποιήσεις θες;
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfiction(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...