ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ 🤩⭐
Κοιτάξτε την άλλη μου ιστορία, βρίσκεται στο προφίλ μου και λέγεται "umm...what?" :)Καλλίστη
Λοιπόν, ελπίζω να είναι μια ωραία μέρα σήμερα, μιας και περιμένω μία έκπληξη...Τι έκπληξη θα είναι άραγε αυτή;
-ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΑΑΑ!!! Φώναξα στη Σταυρούλα, ενώ βρισκόμουν πάνω από το κεφάλι της.
-ΤΙ ΘΕΣ;
-Ξύπνα υπναρού!
-Μην ξεχνάς ότι σου έφτιαχνα τα νύχια μέχρι τις 3 το πρωί!
-Εσύ συμφώνησες σε αυτό, θα μπορούσες να πεις ένα όχι.
-ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΑ!
-Πες μου κάτι που δεν ξέρω! Έλα σήκω, πρέπει να πάρεις με το αμάξι τον Καΐρι, αν το ξέχασες.
-Τι ώρα είναι;
-Οχτώ ακριβώς.
-ΤΙΙΙΙΙΙΙ;!! ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΙΣ 8:45 ΚΑΙ ΜΕ ΞΥΠΝΑΣ ΣΤΙΣ 8:00; ΠΑΣ ΚΑΛΑ;!!!Μου φώναξε και σηκώθηκε κατευθείαν από το κρεβάτι.
-Σιγά ντε μην φωνάζεις, η ώρα είναι 7:30 ακόμα!
-Είσαι... ΚΑΚΟΥΡΓΑ!!! Σε μισώ!!! Είπε και πήγε στο μπάνιο.
-Λοβ γιου του!
Λοιπόν πρέπει να πάω να ντυθώ. Εφόσον περιμένω εκπλήξεις, να ντυθώ κάπως ωραία... Το βρήκα! Θα βάλω το άσπρο τζιν μου και το πράσινο ζιβάγκο γιατί έχει αρχίσει να κάνει κρύο, τώρα θα μου πεις μετακόμισες τον Νοέμβρη. Ε ΚΑΙ; Επίσης θα βάλω τα πράσινα vans μου που ταιριάζουν με την μπλούζα.
Χτένισα τα μαλλιά μου και τα άφησα ελεύθερα μιας και έκανε κρύο. Σκουφάκι δεν είχα να βάλω, έχω όλα τα ρούχα και αξεσουάρ, αλλά δεν έχω σκουφάκια. Θα κάνω κάτι και για αυτό.
-ΚΑΛΛΙΣΤΗ Ο ΜΑΤΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩΩΩ!!! Μου φώναξε η Σταυρούλα.
-Τι κάνει εδώ από τώρα; Ρώτησα και κατέβηκα τα σκαλιά για να πάω στο σαλόνι, όπου καθόταν ο Ματτία.
-Πως και ήρθες από τώρα; Τον ρώτησα και έκανε μια γκριμάτσα.
-Έτσι υποδέχεσαι τους άλλους; Ούτε ένα καλημέρα; Είπε γκρινιάζοντας, εγώ απλά σήκωσα φρύδι.
-Λέγε τώρα γιατί ήρθες από τις 7:45; Έχουμε μάθημα σε μια ώρα ακριβώς.
-Απλά ήθελα να δω αν είσαι καλά και θα φύγω, θα ξανά έρθω σε μία ώρα. Α επίσης πάρε αυτό. Μου είπε και μου έδωσε ένα σκουφάκι με το όνομα του επάνω.
-Έχεις merch? Πότε το έφτιαξες;
-Χθες μου έστειλαν τα πρώτα κομμάτια είσαι από τα τυχερά άτομα που τους τα δίνω εγώ.
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfiction(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...