ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ
Καλλίστη
-Τι εννοείς ότι τα είχες με τον Άλε; Ρώτησε η Σταυρούλα την Βικτόρια, ενώ βρισκόμασταν στη βιβλιοθήκη.
-Ναι, τα είχα μαζί του όταν ήμουν στην τρίτη και εκείνος στη δευτέρα γυμνασίου.
-Και γιατί τα χαλάσατε; Την ρώτησα.
-Γιατί καταλάβαμε ότι είμαστε κολλητοί και πως δεν κάνουμε για ζευγάρι. Δεν μου μιλάει και πάρα πολύ, συνηθίζαμε να κάνουμε πάρα πολλή παρέα. Ο μόνος που ήταν τελικά κολλητός μου από τα αγόρια είναι ο Ματτία.
-Κάτι έχω δει στο σπαμ του, απλά δεν ήξερα ότι ήσουν εσύ. Μου αρέσει που έχει όμορφες παρέες.
-Δηλαδή δεν σε πείραξε που κάνει παρέα με κορίτσια;
-Όχι, καθόλου. Του έχω εμπιστοσύνη, δεν χρειάζεται να ανησυχώ για κάτι το οποίο το ελέγχει ο ίδιος. Δεν γίνεται όλες οι κοπέλες γύρω του να θέλουν να του την πέσουν, πάντα υπάρχει και η φιλική διάθεση.
-Ουάου αυτή είναι μια ακομπλεξάριστη queen, δεν νομίζω να μπορούσα να μείνω όσο ήρεμη είσαι εσύ σε αυτό το θέμα. Είπε και γελάσαμε.
Μπήκε μια καθηγήτρια μέσα στη βιβλιοθήκη και η Βικ έσκυψε γρήγορα και κρύφτηκε κάτω από το τραπέζι.
-Τι κάνεις εκεί Βικ; Την ρώτησα ψιθυριστά.
-Σκάσε, είναι η καθηγήτρια των μαθηματικών, με ψάχνει. Κρύψε τα πράγματα μου, να μην τα δει! Δεν θέλω να τρέχω στο γραφείο τώρα. Είπε γρήγορα και χαμηλόφωνα για να μην την πάρουν χαμπάρι, και εμείς κρύψαμε τα πράγματα της στα πόδια μας από κάτω.
-Γεια σας, μήπως είδατε την δεσποινίδα Μάρκουες; Γιατί γνωρίζω ότι πέρασε από εδώ. Μας ρώτησε αυτή η κυρία, φάνηκε ότι ήταν στρίγγλα.
-Δεν την έχουμε δει, δεν την ξέρουμε καν. Απάντησε η Σταυρούλα.
-Πως γίνετε να μην την ξέρετε; Είναι ένα από τα δημοφιλή παιδιά του σχολείου!
-Είμαστε καινούριες, πριν δύο εβδομάδες ήρθαμε. Είπα εγώ, όχι ότι έλεγα ψέματα.
-Α, κατάλαβα, είστε οι Ελληνίδες μαθήτριες μας. Σίγουρα δεν είδατε να περνάει μια κοπέλα από εδώ;
-Δεν πρόσεξα κάτι. Είπε η Σταυρούλα, για να αφήσει εμένα να πω τα πολλά πειστικά λόγια, γιατί η γυναίκα είναι άπιστος Θωμάς!
-Ήρθε, μια κοπέλα εδώ, αλλά έφυγε. Δεν την είδα και πολύ καλά για να σας δείξω ποια κοπέλα είναι, αλλά αυτό που κατάφερα να δω ήταν ότι δεν ένιωθε καλά. Έκλαιγε, και κρατούσε την κοιλιά της. Προσπάθησε να πάρει τηλέφωνο από το τηλέφωνο της βιβλιοθήκης, αλλά δεν απαντούσε αυτός που τηλεφώνησε, και έφυγε από τον χώρο. Είπα το πιο πειστικό ψέμα που μπορούσα να πω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfic(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...