ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ 🤩
Ματτία
Δεν μπορώ να καταλάβω τι με έπιασε. Μαλακώνω κάθε φορά που βρίσκομαι δίπλα της. Έπρεπε να το παίξω σκληρός, μα δε μπορώ να την βλέπω στεναχωρημένη. Αρχικά δεν έπρεπε να τα φτιάξω μαζί της, έπρεπε αφού χωρίσω την Σύνθια, αλλά δεν πειράζει θα μιλήσω με την Σύνθια και θα τα ξεκαθαρίσουμε όλα.
Τώρα είμαι στο σπίτι μου και κάθομαι στον καναπέ, οι γονείς μου δεν έχουν γυρίσει από το "ταξίδι" τους. Ακόμα με τρώνε οι τύψεις για την Σύνθια, δεν θα πάψει όμως να είναι η κολλητή μου. Το πήρα απόφαση: θα της στείλω μήνυμα να έρθει από εδώ να μου δώσει τα κλειδιά μου και με την ευκαιρία να της εξηγήσω.
Εγώ
Σύνθια, συγγνώμη για την ενόχληση, αλλά γίνεται να έρθεις σπίτι μου να μου δώσεις τα κλειδιά και να μιλήσουμε λιγάκι;
Ex
Οκ, πιστεύω...
read on 17:34
Ωραία τώρα θα ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα και ελπίζω να κρατήσω φιλικές, πάντα, σχέσεις μαζί της.
*ντίνγκκκκ*
Μπα; Τόσο γρήγορα ήρθε; Και γιατί δεν ανοίγει με τα κλειδιά της;
ΟΧΙΙΙ ΡΕ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ; Αφού είπαν ότι θα γυρίσουν το Σάββατο!
Μετά από κάποιες βαθιές ανάσες αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα.
-Γεια Τία ! Ήταν... η Καλλίστη; Πάλι σκατά θα τα κάνω!
-Γεια σου Κάλλι μου, τι κάνεις εσύ εδώ;
-Δεν είχα κάτι να κάνω, και είπα να έρθω να κάτσω μαζί σου. Μήπως ενοχλώ,να έρθω καλύτερα κάποια άλλη στιγμή; Δεν μπορώ να την διώξω κιόλας!
-Δεν ενοχλείς κανένα λαγουδάκι μου! Πέρασε αλλά πρέπει να ξέρεις ότι θα έρθει η Σύνθια να της μιλήσω. Και η χαρούμενη έκφραση του προσώπου της έσβησε.
-Καλύτερα να φύγω να μην σας διακόψω από κάτι που δεν κάνει να δω. Μου είπε και ξανά έγινε η πλούσια σνομπ του σχολείου, δεν θέλω να την αποκαλώ έτσι αλλά μεταμορφώθηκε σε αυτό μέσα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.
-Γιατί πρέπει να είσαι τόσο απαισιόδοξη;
-Με λες και απαισιόδοξη τώρα! Τέλος πάντων εφόσον δεν τα έχουμε δεν πρέπει να θυμώνω πια.
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfiction(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...