ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 🤩( δεν απείλησα εγώ ποτέ κανέναν 😂)
Καλλίστη
Δεν αντέχω άλλο. Νόμιζα ότι αυτή η καινούρια ζωή θα μου έκανε καλό. Αλλά από την δεύτερη μέρα κιόλας όλα πάνε κατά διαόλου.
Τον αγαπάς ακόμα...
... Και εκείνος σε αγαπά.
Ε και; με κορόιδεψε, θα χρειαστώ κάτι παραπάνω για να με πείσει.
"σε αγαπάω γιατί δεν μπορείς να το καταλάβεις γαμώτο;"
Αυτή η φράση περιτριγυρίζει στο κεφάλι μου, δεν περίμενα τα λόγια του να με επηρεάσουν τόσο.
Έχω βάλει το Can't feel my legs του Don Tolliver να παίζει και δάκρυα θυμού κάνουν την εμφάνισή τους.
Δεν θα έλεγα ότι το έχω γκαζώσει, αλλά δεν πάω και αργά. Πηγαίνω σε αυτό το παρκάκι-δάσος ούτε εγώ δεν ξέρω τι είναι. Μου βγάζει ένα διαφορετικό συναίσθημα αυτό το μέρος, ήρεμο θα έλεγα.
Μπήκε το Sports από τους Beach bunny, και εγώ τραγουδάω με πάθος. Κάποιοι λένε ότι έχω ωραία φωνή αλλά νομίζω πως ακουγομαι λες και με πάτησε νταλίκα.
"Say you need me but lately you feel unsure. COME ON TO ME COME ON TO ME I NEED MORE!!!"
Τραγουδάω με πόνο που λέμε. Πως γίνεται μέσα σε όλα αυτά να έχω όρεξη για χιούμορ; Είμαι και εγώ...
Εφτασα στο πάρκο, για να δούμε θα ξανά βρέξει;Ή θα ξανά έρθει εκείνος;
Φωνή μην μιλάς! Είσαι εντελώς λάθος!
Απλά θα κάτσω σε ένα παγκάκι να ηρεμήσω. Για τα μαθήματα δεν με ενδιαφέρει μιας και είναι πρώτη μέρα δεν θα κάνουν πολλά.Σκέψεις που με ζαλίζουν έχουν αρχίσει να έχουν δίκιο. Πρέπει να του ψήσω λίγο τα χείλη. Δεν γίνεται να μου κάνει τέτοια και μετά να πιστεύει ότι θα πέσω έτσι απλά στην αγκαλιά του. Όχι βέβαια! Θα γίνω και εγώ λίγο bitch... Για να δουμε τι θα κάνεις κύριε.
Ματτία
Δεν το πιστεύω φεύγει έτσι απλά; Χωρίς να ξέρω που πηγαίνει. Η Σταυρούλα θα με σκοτώσει επειδή εγώ το προκάλεσα.
-Ματτία, που είναι η Καλλίστη;
Να τη η λυπητερή, πάει θα τα ακούσω πάλι.-Δεν ξέρω, έφυγε.
-Πήρε το αμάξι της απλά και έφυγε; Εγώ φταίω, δεν το πιστεύω! Παναγία μου τι θα κάνω;
-Δεν φταις εσύ.
-Και ποιος φταίει;
-Ήταν θυμωμένη πήγα να της μιλήσω και έγινε πιο τούρμπο από πριν και έφυγε. Εγώ το προκάλεσα.
-Καλά και εσύ γιατί δεν την ακολούθησες; Αφού την αγαπάς!
-Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)
Fanfic(DISCONTINUED) Η Καλλίστη, μια 16χρονη κοπέλα αναγκάζεται να μετακομίσει στο Νιου Τζέρσεϊ , λόγω της δουλειάς των γονιών της. Στεναχωριέται που χάνει φίλους και την ζωή που είχε χτίσει στην Αθήνα, παρόλα αυτά όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Κατά τ...