Τι είπες ρε;

247 25 0
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΠ😍😍😍

Καλλίστη

-Αυτό θα το μάθεις αργότερα... Έτσι μου είπε.
-Χριστέ μου, και τι θα κάνουμε;Αυτό ρώτησα μόνο. Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω;
-Βιάζεσαι.
-Εγώ; Έλα καλέ που βιάζομαι εγώ! Πες μου τουλάχιστον ότι δεν θα πάμε με τα πόδια. Είμαι κουρασμένη.
-Με το αμάξι μου θα πάμε.
-Οδηγείς εσύ; Από ποτέ;
-Πριν ένα μήνα πήρα το δίπλωμα μου και έχω αμάξι.
-Οκ... Πάμε; Ανυπομονώ!
-Έτσι ακριβώς σε θέλω...με ενθουσιασμό. ΕΛΑ ΜΟΥ; ΠΩΣ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΕΙΠΕ;;;
Μπήκαμε στο αμάξι του αφού είπα στην μαμά και στον μπαμπά μου ότι πάω βόλτα με τον Ματτία και τον εμπιστεύτηκαν που μου φάνηκε περίεργο που δεν του έκαναν ανάκριση, και με άφησαν έτσι απλά. Η Σταυρούλα έλειπε άρα δε χρειαζόταν να της μιλήσω.

Μετά από 10 λεπτά

Ματτία

-Φτάνουμε; φτάνουμε; που πάμε; έχω και τα μάτια μου δεμένα το φελεκι μου και δεν βλέπω. Ναι της είχα δέσει τα μάτια για να μην δει που πάμε, παρόλο που βρίσκεται εδώ πρώτη φορά.
-Ναι, Κάλλι σε 5 λεπτά.
-Άντε βαρέθηκα και πείνασα.
-Εντάξει.
-Πες μου πως θα μπορούμε να φάμε εκεί που πάμε;
-Ναι. Ότι θες έχει.
-Μην μου πεις ότι πάμε στο εμπορικό;
-Γιατί αν θα πάμε εκεί ποιο θα είναι το πρόβλημα; Με κατάλαβε, ουπς...
-Έλεος. Φταίω εγώ γιατί δεν σου είπα ότι δεν μου αρέσει η φασαρία. Θέλω ησυχία.
-Θα δεις ότι είναι ήσυχα. Προσπάθησα να την καθησυχάσω.
-Ναι καλά! Σαχλαμάρες. Είπα ότι προσπάθησα. Όχι ότι το κατάφερα.
-Θες να σου βάλω και φίμωτρο; Την ρώτησα κάπως νευριασμένος γιατί μου έσπασε λίγο τα νεύρα αλλά ήταν ακόμη γλυκούλα όσο κι αν γκρίνιαζε.
-Καλά, καλά το βουλώνω *στα ελληνικά* Τι κάνω και εγώ η έρμη; Θα μου βάλουν και φίμωτρο, όχι μόνο δεν βλέπω δεν θα μιλάω!
-Σταμάτα να μου μιλάς ελληνικά, δεν σε καταλαβαίνω.
-Μην μου το ξαναπείς αυτό ποτέ ξανά! Το κατάλαβες αυτό; Βγάζω αυτή την βλακεία από πάνω μου, άντε από δω. Μου είπε θυμωμένη και σχεδόν μου φώναζε.
-Εντάξει ηρέμησε. Της είπα και κοίταξα τα μακριά μαλλιά της, από τις κινήσεις της.
-Μην μου λες εμένα να χαλαρώσω, γιατί θα κάνω την φάτσα σου μαύρη, βλαμμένε. Κοίτα τον δρόμο και όχι εμένα γιατί βλέπω εμένα στον Άγιο Πέτρο και εσένα χωρίς δίπλωμα.
-Καλά καλά. Δεν ξαναμιλάω. Της είπα την ώρα που φτάναμε.
-Επιτέλους. Πάντως καλά οδήγησες! Καλός οδηγός είσαι. Λοιπόν από που μπαίνουμε; Το μέρος είναι τεράστιο!
-Κάτσε να παρκάρω. Μην βιάζεσαι να βγεις ακόμα δεν έκλεισε η μηχανή! Απλά θα με ακολουθήσεις.
-Εντάξει αλλά τελείωνε.
-Να βρω χώρο να βάλω το αμάξι; Πως την είδες;
-Καλά ντε! Σταματά ρε γκρινιάρη.
-Και εσύ λαγουδάκι! ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΙΠΑ ΕΤΣΙ;
-Από που προέκυψε το λαγουδάκι; Είπε με απορία στο γλυκό προσωπάκι της.
-Από τον τρόπο που απορείς. Είσαι απλά γλυκούλα. ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΙ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΑΩ ΜΟΥ ΛΕΤΕ;;;
-Οκ τότε... Είπε και κοκκίνισε... ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ;
-Ακολούθησε με.
-Εντάξει Ματίλντα.
-Οοοο.. Δεν το είπες αυτό.
-Κι όμως το είπα. Τι θα κάνεις για αυτό Ματίλντα;
-Τι θα κάνω για αυτό;

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora