Ουφ!

65 11 0
                                    

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑΑΑ ⭐🤩 όσοι έχετε ίνστα ακολουθήστε τον fanpage μου για τον Ματτία και τον Αλεχάντρο!! Λέγεται @aleandtia.wifeys, είναι και στο προφίλ μου εδώ στο wattpad.

Ματτία (καιρό είχε)

Σίγουρα κατάλαβε ότι έκλεισα τα φώτα επίτηδες, δεν φταίω εγώ που θέλω να κάνω ατμόσφαιρα! Με κοιτάζει με ύφος του τύπου "την έχεις βάψει", γιατί γίναμε και λιγάκι ρεζίλι στους γονείς μου. Ευτυχώς είναι ο αδερφός μου εδώ και μιλάνε γιατί τώρα θα μου είχε βάλει τις φωνές. Αλλά... είναι wifey material, επίσης μου έχει πει ο Κάι ότι κάνουμε σαν παντρεμένο ζευγάρι. Δεν ξέρω πως θα ήμασταν ως παντρεμένο ζευγάρι. Θα μου άρεσε αυτή η ιδέα όμως. Να 'μασταν έτσι.

*στην φαντασία του Ματτία* 

-ΜΑΤΤΙΑ!!!  

-ΤΙ; Τι έγινε πάλι;

-Είμαι έγκυος!

-Θα γίνω μπαμπάς;

-Όχι θείος θα γίνεις. Μα και φυσικά θα γίνεις μπαμπάς. Πάντα με αυτή την ειρωνεία πάνω της...

-Πολύ αστείο. Μακάρι να κάνουμε δύο αγοράκια!

-Γιατί να μην κάνουμε ένα αγόρι και ένα κορίτσι; Πολλά θες...

-Γιατί δεν θέλω να περιτριγυρίζουν αγόρια σαν εμένα, όπως εγώ περιτριγύριζα εσένα! Θα μεγαλώσει, θα έχει αγόρι, θα κάνει και σεξ και δεν θέλω να τα σκέφτομαι αυτά!

-Ότι και να κάνουμε, θα είναι ένα υγιές παιδάκι και θα έχει έναν υπέροχο μπαμπάκα. Μακάρι να κάνουμε 4 κορίτσια και να σε τρελάνουν!

-Όρεξη έχεις να με πειράζεις έτσι;

-Πάντα...

-Και τι θα κάνουμε; Θα πρέπει να μετακομίσουμε έτσι; Πρέπει να έχει δωμάτιο το μωρό.

-Ματτία...

-Θα πρέπει να δουλέψω πιο σκληρά για να μην κουραστείς εσύ στη δουλειά, να δουλεύω μόνο εγώ.

-Ματτία!

-Θα πρέπει να αγοράσουμε ρούχα όλα τα απαραίτητα για το μωρό-

-ΜΑΤΤΙΑ!!!

*τελείωσε η φαντασίωση*

-ΜΑΤΤΙΑ! Κουφάλογο! Είπε η Καλλίστη και ξύπνησα από τις σκέψεις μου.

-Ναι τι έγινε;

-Που ταξιδεύεις; Σκέφτεσαι για το μαγαζί; Νομίζω ήρθε η στιγμή να το πεις στους γονείς σου, εγώ θα μείνω με τον Τζανλούκα. Πήγαινε...

-Οκ, πάω τώρα. Αν και δεν σκεφτόμουν αυτό, πρέπει να μιλήσω με τους γονείς μου.

Έφυγα από το υπόγειο που καθόμασταν και ανέβηκα στη κουζίνα, όπου καθόντουσαν οι γονείς μου. Ήρθε η ώρα.

[DISCONTINUED] Welp i'm screwed... (greek)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang