MULTI OGUZ
Sanki şuan benim için hayat durmuştu. Kulaklarıma kadar yanıyordum,kalbim ağzımda atıyordu. Ben onun yüzünden bir yıl boyunca ilaç tedavisi görmüştüm. Oğuz benim üç yıl önceki en büyük hatamdı. Nasıl birisi olduğunu çok geç öğrenmiştim. Öğrendiğimde ise beni de kaçırmıştı eğer polisler biraz daha geç gelmiş olsalardı... Oğuz seri bir katilmiş meğer sadece kimlik değiştirerek hayatına devam etmiş. Gerçek adı da onur.
O bir seneyi nasıl atlattığımı sormayın bile. Odanın içinde bir oraya bir buraya dönüyordum.
"Olmaz ya. Olamaz. Defne! Olamaz,o olamaz."
"Nehir biliyorum ama aklıma ilk o geldi."
Defne'de en az benim kadar korkuyordu .
"Nehir, yiğit arıyor."
Defne'nin elinden telefonu alıp açtım.
**
"Efendim."
"Nehir gelip alıyım mı?"
" olur,gel."
**
Telefonu kapatıp defne'ye döndüm.
"Herneyse defne bu konuyu sonra konuşalım kimse de bilmeyecek."
"Ama-"
"Aması yok defne bilmeyecekler! O değilse bile kimseyi teleşa vermek istemiyorum."
"Tamam dediğin gibi olsun. Gidiyor musun?"
"Evet."
***
"Nehir sen cidden iyi olduğuna emin misin?"
Yiğit yol boyunca aralıksız iyi olup olmadığımı soruyordu.
"Yiğit sorma artık lütfen iyiyim. Sadece kızlarla fazla uğraştığım için yorgunum."
"Sabahta böyleydin nehir. Kandırma beni."
Derin bir nefes alıp sustum.
"Nehir."
"Yiğit lütfen sonra konuşalım. Şimdi olmaz lütfen."
Son cümlemle yiğit arabayı durdurdu. Biz hangi ara eve gelmiştik. O kadar dalgınımki. Yiğit'i beklemeden eve girdim kendimi direk banyoya attım rahatlamaya ihtiyacım vardı.
Sıcak su bedenime işlerken düşündüğüm tek şey oğuz'du. O Yıllara tekrar dönmek istemiyorum. Yüzünü dahi görmek istemiyorum. Tek istediğim şey onun oğuz olmaması. Umarım değildir.
Banyodan çıkıp üzerime rahat birşeyler geçirip mutfağa girdim. Büyük kupalardan birini alıp kahve doldurdum,kahvemi yudumlaya yudumlaya salona geçtim. Geçmemle o haberi görmem bir oldu. Kupa ellerimden kayıp giderken benim tek odak noktam televizyondu. Bu gördüğüm haber rüyaydı değil mi? Gerçek olamaz..
ARKADASLAR BOLUM BENIMDE TAHMIN ETMEMDEN KISA SUREDE GELDI. BU BOLUM KISA BILIYORUM ASLINDA ICIME HIC SINMEDI AMA YAZMAMDAKI SEBEP OBUR BOLUM EN AZ 1-2 HAFTA GECIKEBILIR O YUZDEN BENDE YAZMAK ISTEDIM. UMARIM BEGENIRSINIZ:).. BIR SONRAKI BOLUMU UZUN YAZMAYA CALISICAM.
YAZIM HATALARIM OLABILIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
General FictionInsan hayatı boyunca mutlu yasamak ister,sevdiği insanla yaşamak ister,doğru insanı bulmasını ister. peki ya buna izin verilmeden, dogru insanı bulamadan,hic beklemedidigi anda saçma sapan bir TÖRE yüzünden evlendirilirse nolur..