5 yıl sonra
Şu beş yıl içerisinde öyle bir duygu besliyordumki içimde,anlamını bilmediğim. Belkide yaşadığım mutlu ailemdi o duygu. Evliliğimizin üstünden tam beş yıl geçmişti dile kolay beş yıl.
Oğlum ve kocam bu evrende değişmeyeceğim tek şeylerdi...
gülümseyerek bahçeye çıktım havanın güzel olmasının yanında en güzel şey yiğit'in ve oğlumun sesiydi. Karşılıklı futbol oynuyorlardı.
"Yavaş koş biraz üşütüceksin."
diye bağırmıştım ama duyan kimdi kaptırmışlar bir kere kendilerini.
Ali topa şiddetli bir vuruş yaptığı gibi kaleye atmıştı sonrada o incecik sesiyle "goool" diyerek koşmaya başladı, yiğit ise ellerine beline koymuş bağıraraka koşan oğluna büyük bir ihtişam ile gülüyordu. Oğlu babasının etrafında bağırarak dönerken babası bir hışımlı oğlunu kucakladığı gibi iki elleriyle hava kaldırarak döndürmeye başladı oğlu ise kahkaha altında ayaklarını ev ellerini iki yana açarak uçak taklidi yaptı ve babasın'a en güzel kahkalarını sundu.
Annesi ise bu güzel manzara karşısında kahkalarını tutamadı. Oğlu ve kocası arasındaki ilişkiye bayılıyordu en güzel baba oğul ilişkisiydi.
"Tamam yiğit yeter, yoruldunuz gelin hadi birşeyler yiyin."
yiğit oğlunu kucağından indirmeden karısına doğru ilerledi. Terlemişlerdi yiğit ve ali hala nefes nefeselerdi.
"Şu halinize bakın nasıl terlemişsiniz."
Nehir oğlundan beklemediği bir soruyla karşılaşmıştı ve şaşırmıştı.
"Anne neden benim kardeşim yok?"
Yiğit nehir gibi şaşırmamış aksine kuvvetli bir kahkaha atmıştı.
Nerden öğrenmişti bu çocuk bu gibi soruları.
Nehir yiğit'e bakıp oğluna döndü.
"O nerden çıktı şimdi,oğlum?"
"Ben kardeşimle oynamak istiyorum."
"O ne demek lan. Babanla oynamaktan mı bıktın."
"Hayır baba ya."
Ali yaşına göre oldukça düzgün konuşuyordu.
Nehir kocasının kucağından oğlunu alıp yere indirdi.
"Sus bakıyım sen çok konuştun. git bakıyım banyoya ellerini yıka."
Ali annesinin sözünü ikiletmeden bahçe kapısından koşarak içeriye girdi.
Yiğit ise karısına yaklaşıp.
"Aslında şu kardeş fikri fena değil,ha?"
diye sormuştu karısına
"Yiğit sen de sus ya. şu yaştaki çocuk nerden öğreniyor böyle şeyleri."
"Valla ben bilmem." dedi yiğit kollarını iki yana açıp dudaklarını bilmiyorum gibisinden yapıp büzerek.
Nehir ise gözlerini kısmış kocasının her hareketini inceliyordu.
"Git sen de şu üstünü değiştir. Hasta olucaksın. Ben de size birşeyler hazırlıyım."
Yiğit karısının yanağına küçük bir öpücük bırakıp tişörtünü sıyırarak içeriye geçti.
Nehir ise kocasının ardından gülümseyerek "Şapşallar" diye fısıldamıştı "Napıcam ben sizinle böyle."
İçini çekerek mutfağa ilerlemişti nehir ve düşünmeden edemedi geçen beş yılı. Ne de çabuk geçmiş o beş yıl daha dün gibi hatırlıyordu yiğitle ilk karşılaşmasını,düğünün ve oğlunu ilk kucağına alışını. Tabi bunun üzerinden beş yıl geçmişti ama anıları hala öyle tazeydiki üstünden sanki beş yıl geçmemişti zaman ilerliyordu ama o anlar unutlmuyordu nasıl unutulsunki..
Evet yiğit ile zorla bir evlilik yapmış olsada bu zoraki evlilik yerini zamanla büyük bir sevgiye,aşka bırakmıştı ve şuanda öylesine mutlu öylesine güzel,imrenilecek bir evlilikleri vardı ki.
Nehir masaya son kez oğlunu sütünü koymuştu.
Oğlu mutfağın kapısında belirmişti gene koşmuştu. Hemen arkasından babasıda gelmişti ve masadaki yerini almıştı.
Yiğit bugünü sadece oğlu ve karısına ayırmıştı işe gitmemişti.
**
Ali çoktan uyumuş ve annesi ile babasını baş başa bırakmıştı. Nehir dizinde yatan kocasının saçlarını okşuyordu en sevdiği şeydi bunu yapmak.
"Nehir?"
"Efendim."
"Seni seviyorum."
Nehir kıkırdamıştı. "Nerden çıktı durduk yere bu."
"Hiç söylemek istiyorum. Napıyım seviyorum işte." doğruldu ve karısını yüzüne daha da yaklaşıp gözlerini gözlerine dikti.
"Seviyorum nehir ölümüne seviyorum. Kılına zarar gelse dünyayı yakarım.Senin için herşeyden vazgeçemeye razıyım. Seviyorum. Çok seviyorum seni. Bana verdiğin en güzel hediye oğlum. İyiki girdin hayatıma nehir,İyi ki." dudağına tutkulu bir öpücük bırakmıştı ve karısını gözlerine bakmaya devam etti.
"Yiğit?"
"Efendim."
"Seni çok seviyorum herşeyden herkesten çok seviyorum seni. Hayatıma iyi ki girdin yiğit. İyi ki oğlumun babasısın."
Bu sefer nehir kocasına tutkulu bir öpücük hediye etmişti.
Herşeye rağmen herkese rağmen mutlulardı hem de çok..
EVEETT YENİ BİR ÖZEL BÖLÜMLE GELDİM BU İKİNCİ BÖLÜMDÜ SON BİR ÖZEL BÖLÜM KALDI. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR LÜTFEN YORUMLARINIZLA BELİRTİN :) ÖZLEDİM SİZİ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
General FictionInsan hayatı boyunca mutlu yasamak ister,sevdiği insanla yaşamak ister,doğru insanı bulmasını ister. peki ya buna izin verilmeden, dogru insanı bulamadan,hic beklemedidigi anda saçma sapan bir TÖRE yüzünden evlendirilirse nolur..