TÖRE AŞKI =7= part[2]

90.4K 2.4K 336
                                    

Telefonu fırlatırcasına geri yerine koyup yataktan kalktım sinirim bozulmuştu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aklıma gelen bi düşünceyle gözlerim büyüdü. Hayır ya dokunmaz,dokunamaz değil mi? Neden dokunsunki istemiyorum yani. yok hayır. Düşüncelerimle birlikte tekrar yüzüme soğuk suyu çarpttım. Lavobadan çıkıp aşşağıya indiğim de herkes masaya oturmuştu seline baktığımda kafasını masaya koymuş ağzı açık uyuyordu. Gidip yerime oturdum.

"Ne o küçük ergen uykunu alamadın mı?"

"Birincisi ergen diyip durma 17 yaşındayım. İkincisi senin gibi uykuya düşkün olduğumu herkes biliyor."

Doğru biri zamanından önce zorla beni uyandırsa kıyametin fargmanı çıkar ortaya. Kendim uyanana kadar asla uyandırılmayı sevmem.

Gülüp kahvaltıma döndüm. Ne de olsa bu evde,bu masada son kahvaltım.

Suyumu içicekken parmağımdaki yüzüğü farkettiğimde  yediklerim boğazımda durdu. Suyu geri yerine koyup parmağımdaki yüzükle uğraşmaya başladım.

"Kızım tuzu uzatır mısın."

"Hıh?"

"Tuz diyorum. Uzatır mısın"

Bana uzak anneme yakın olan tuzu alıp annem'e uzattım.

Salak herif beni kahvaltı yaparken bile rahat bırakmamıştı.

"Topladın mı eşyalarını kızım"

"Topladım baba.. kaçta gidiyoruz."

"Öğleden sonra bir iki gibi."

"Niye o kadar erken ya. Kaçmıyoruz ya."

"Kız-"

"Hiçbirşey deme baba"

"Yapma böyle kızım."

"Anne ben kendi evimde,ailemle huzurlu bir gün geçirmek isterken bakıyorum da buna bile izin yok."

Masadan kalktığım gibi. Terasa çıktım  hırkamı giyip etrafı izlemeye başladım. Aşşağıda bağırışa bağırışa kar topu oynuyan çocuklar vardı. Sahile baktığımda el ele tutuşmuş sevgililer,martılara simit atan çiftler. Mutlu aile tablosu baba,anne ve çocuk. Eğlenerek geziyorlardı. Bunları görünce moralim iyiden iyiye bozuldu. İçeriye girdim saate baktığımda 11.05 ti. Odama girdiğimde telefonum çalıyordu. Arayana baktığımda ecey'di.

**

    "Efendim canım."

"alo nehir, ne zaman geliyorsunuz?"

    "Ne o çok mu özledin"

"Tabi kızım isyandayım şuan." güldü ve devam etti "Ay nehir özledim heralde ama merak ettim ne zaman geliyorsunuz?"

    "Bilmiyorum öğlen bir-iki gibi." 

"Tamam o zaman görüşürüz."

    " tamam canım görüşürüz."

                                                          **

Telefonu kapatıp yerine bıraktım yatağımı düzeltmeye başladım. Kütüphaneme ilerleyip albümümü çıkardım. Genellikle defne ile olan resimlerim vardı. Doğum günleri,mezuniyet,balo ve parti hepsini tarihine göre sıralamıştım. Lisedeki tüm arkadaşlarımla olan toplu resme baktım . Gözümde akan yaşı silip albümü valize koymam gerektiğini düşündüm. Telefonum tekrar çalmaya başladdı bu seferki defney'di.

TÖRE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin