YIĞIT'IN AGZINDAN
Sabah belimdeki ağırlıkla uyanmıştım gözlerimi yavaşça açıp baktığımda nehir'in o masum yüzüyle karşılaştım. O kadar masumduki,elleriyle belimi sarmıştı. Neredeyse yastıkların üzerine çıkmıştı durumu bozmadan onu izledim. Gerçekten o kadar masum uyuyordu ki bu anı bozmak içimden gelmiyordu.
Acaba mutlumuydu benimle veya mutsuz mu ? Onu istemediği bir evliliğe zorla itmiştik. Onunda her kız gibi evlilik hayalleri kurduğundan emindim. Acaba,evlilik teklifi beklediği birisi varmıydı veya sevgilisi işte nebiliyim hayatında birisi varmıydı. Bunlar ister istemez canımı fazlasıyla sıkmıştı hem banane ki olursa olur.
Düşündükçe iyice sinirleniyordum nedenini bilmediğim daha da çok saçmaydı ya işte. O gün yalıda önümdeki kızlardan sadece nehiri görmüştüm diğerlerine nehire baktığım kadar bakıp incelememiştim. Yoksa... yok yok ben berdelle evlendiğim karıma aşık olmazdım.
NEHIR'IN AGZINDAN
Sanırım ilk defa bu kadar huzurlu ve deliksiz bir uyku geçirmiştim. Daha önce bu kadar huzurlu uyuduğumu hiç hatırlamıyorum. Gözlerimi yavaşça actığımda ilk olarak yiğit'in kahverengi'nin en güzel tonunda olan gözleriyle karşılaştım. Durumu yeni yeni farketmeye başladığımda kendimi hemen toparlayıp yataktan kalktım.
Yiğit ellerini başının arkasına birleştirip yastığa koydu. İstifini hiç bozmadan gülerek. "Günaydın" dedi.
Vücudum resmen buz kesmişti. Sanki yiğit'i ilk defa görmüş gibiydim. Kendimi hemen banyoya atıp yüzüme sert ve bir o kadarda soğuk suyu yüzüme çarptım yüzümü kurulayıp aynaya baktığımda yandığımı hissettim. Ben yiğit'e uykumda sarılmışmıydım. Ve bunu benden önce farketmişti. Kahretsin. Yavaşça kapının kolunu indirip odaya girdiğimde bir sok etkisiyle daha karşılaşmıştım.
Yiğit kemerini takıyodu ve üstünde hiç birşey yoktu sırt bölgesinden anlaşılıyordu kaslı olduğu. Arkası bana dönük olduğu için farketmemişti. Resmen kilitlenmiştim. Allah'a şu günün çabucak,başka bir aksilik yaşamadan bitmesi için dua ediyordum.
"Y-yigit."
Az önce kekelemedim değil mi ?
Yiğit çok sakin bir biçimde gömleğini giyerek bana döndü.
"Efendim."
"Niye burda giyiniyorsun.?"
Gözlerimi göğüs kısmından alamıyodum kasları beni oraya mühürlemişti. Hâlâ istifini bozmamıştı dugmelerini ilikleyerek bana cevap verdi.
"Burada da dısarda giyinmemi bekleme nehir."
Nerde olduğumu hatırlayınca haklı buldum.
Son olarak kol düğmelerini ilikleyip ceketini giydi beyaz gömlek ve siyah takım elbisesi ben burdayım diyordu sanki. Odayı çok güzel erkeksi bir koku kaplamıştı. Koku beni alıp derinlere götürürken yiğit konuştu.
"Ayrıca etkilenmişe benziyosun güzelim."
Güzelim mi ?
"Kim ben mi. Neyden etkilenicekmişim acaba."
Dalga geçercesine gülüp.
"Tabikide sevgili kocandan."
"Aman ne koc-"
Az daha ağzımdan sacmalıycak bir cümle kurucaktım eğer bu cümleyi kursaydım yiğit'in ağzından düşmezdim.
"Devam et."
"Neye?"
"Yarıda böldüğün cümlene."
Tam o sırada kapı tıklatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
General FictionInsan hayatı boyunca mutlu yasamak ister,sevdiği insanla yaşamak ister,doğru insanı bulmasını ister. peki ya buna izin verilmeden, dogru insanı bulamadan,hic beklemedidigi anda saçma sapan bir TÖRE yüzünden evlendirilirse nolur..