YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM

30.6K 892 40
                                    

"Ya yiğit ben oğlumu özledim ama"

"Güzelim bu bizim geçiriceğimiz ilk yılbaşı baş başa olalım istiyorum"

Yiğit bana süpriz yapıcağını söyleyip dağ evine getirmişti loş bir ortam vardı, aradan gelen kırmızı spot ışıklar ,belli aralıklarla renkli renkli yanan mumlar ve yerdeki gül yaprakları aslında çok güzeldi her genç kadının isteyeceği bir ortamdı .

Yiğit bir yandan şömineyi yakmakla uğraşıyordu.

Ve evde herşey hazırdı ne zaman,hangi ara hazırladı veya hazırlattı bilmiyorum ama herşey kusursuzdu sanırım hayatım boyunca geçiriceğim en özel ve en güzel yılım olucaktı.

"Eveet bunuda hallettik"

Yiğit ellerini çırparak ayağa kalktı ve bana gülümsedi.

"Ee nehir hanım bir gecenizi çok sevgili kocanızla eşlik eder misiniz?" Diyip gülmüştü aynı şekilde bende gülmüştüm.

"Tabii ederim yiğit bey ne demek."

Bana yaklaşıp elimden tuttu ve anlını anlıma yaslayıp uzun süre gözlerimin içine baktı, ışıl ışıl parlıyordu . Ne kadar mutlu olduğunu burdan görebiliyordum.

"Seni seviyorum... seni çok seviyorum" fısıldamıştı 

"Seni seviyorum...seni çok seviyorum" diyerek bende fısıldamıştı anlıma bir öpücük kondurduktan sonra elimden tutup şöminenin önüne götürdü.

Elini açıp bana uzattığında en sevdiğim şarkı çaldı (mariah care-without you)

 "Bu dansı bana lütfeder misin bayan?"

"tabi" diyip elini tuttum ve şöminenin önünde dans ettik.

"iyiki çıktın karşıma nehir. Beni, seninle ve oğlumla ödüllendirdin."

"sende iyiki çıkmışsın karşıma yiğit. ben ikinizi benim için çok değerlisiniz."


***

Dansımızı bitirdikten sonra yemek yemiştik ve gecenin sonuna doğru gelirken yiğit ortadan kaybolmuştu. ve nihayetinde geldiğinde bana montumu,beremi ve atkımı uzatmıştı birşey dememişti alıp giydim.

"hadi bakalım nehir hanım geri sayım başlasın."

elimden tutup hızlıca arka bahçeye çıkarmıştı etraf bembeyazdı. Yiğit o kadar güzel hazırlamıştıki herşeyi çam ağaçlarında renkli ışıklandırmalar ve parıltılı süslemeler vardı iki çam ağacı birleşiminde ise "mutlu yıllar. Hoşgeldin 2016" yazıyordu

"yiğit.."

"şşt." dedi ve geri sayıma başlamıştı "10..9.." beraber söyledik "8...7..6..5..4..3..2..1.." ve havai fişşekler patlamıştı. Sanırım Yiğit sabahtan beri burayla uğraşmıştı havai fişşekleri hiç beklemiyordum.

Yiğit hızla beni kendine çekti ve öpmeye başladı uzun bir öpücükten sonra ayrılıp kendimizi beyazlar üzerine,bembeyaz karlara bıraktık ve el ele tutuşup öylece birbirimizin gözlerine baktık.


MERABAAA :) ÇİFTİMİZİ ÖZLEDİNİZ Mİ? UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ASLINDA BURADA BİTİRMEK İSTEMEZDİM AMA VAKTİM ÇOK DAR :) UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR...


HERKESE MUSMUTLU YILLAR DİLİYORUM SAĞLIKLI VE HUZURLU BİR YIL GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE. SAĞLIKLA KALIIN :) :) :) YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)






TÖRE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin