CAPITOLUL 5

1.2K 74 0
                                    

Stând pe scaun în fața măsuței, cu cafeaua aburindă, înfășurată într-un capod de mătase, încercă să-și amintească mirosul parfumului ce-i purta numele. Știa că "Lara" nu era un nume ales la întâmplare...era numele ei. Chiar și mirosul îi era cunoscut. Era un parfum creat chiar pentru ea în urmă cu trei ani.

Trebuia să privească acest proiect ca pe unul de care nu era legată sentimental, deși era al naibii de greu. Numai așa ar fi reușit să aibă încă un proiect finalizat cu succes. Împreună cu echipa vor propune un scenariu pentru un clip video. Astfel, intensitatea mesajului va fi net superioară imaginilor statice. Clipul urma să fie promovat pe canalele TV și Youtube, iar imagini reprezentative urmau să fie postate stradal și pe clădirile reprezentative din țară.

Propunerea trebuia finalizată și prezentată în două săptămâni clientului. După ce băteau palma asupra scenariului, urmau discuțiile a tot ceea ce implica acest proiect: elaborarea scenariului, realizarea decorurilor și a costumelor, alegerea locației și selecționarea actorilor. În final, se definitiva distribuția, probele de filmare și producția propriu-zisă.

Ca de fiecare dată, procesul era lung și anevoios, dar cu siguranță se va termina cu un succes răsunător. Nu era obișnuită să eșueze.

A stat ore în șir cufundată în muncă, tastând pagini întregi. Citea, corecta și iar scria. Ideea era deja conturată în mintea ei. Reclama trebuia să sugereze exact ceea ce simțeai atunci când adulmecai parfumul de pe pielea unei femei: emoție, senzualitate, pasiune.

Atașă documentul la mail și i-l trimise lui Alex. Fiecare membru al echipei lucra la propria idee. După ce erau împărtășite celorlalți, se alegea cea mai bună variantă.

Masa începu să vibreze. Pe ecranul telefonului apăru numele secretarei sale, Cristina.

-Da, Cristina.

-Salutare. Ce faci? Te simți mai bine?

-Mulțumesc. Sunt bine. Am nevoie doar de puțină odihnă.

-De ce te-am sunat...secretara de la High Project Parfume a sunat și dorește să stabilească o întâlnire între tine și domnul Rusler. Ce îi transmit?

Lara nu era foarte surprinsă. Se așteptase ca el să acționeze atât de repede.

-Transmite-i, te rog, că momentan sunt în concediu. De orice are nevoie, poate apela la Alex.

-Ok. Așa voi face. Te așteptăm cât mai curând la birou. Azi ne-ai lipsit, să știi.

Lara zâmbi.

-Mulțumesc. Vă pup!

-Ciao!

Închise telefonul, oftând. Își lăsă capul în mâini disperată. Nu avea cum să evite o întâlnire cu el. Trebuia să-și ia inima în dinți și să dea ochii cu el în cele din urmă. Se va face foarte bine înțeleasă. Nu mai era loc în viața ei pentru el. Dacă dorea neapărat o colaborare cu firma la care ea lucra, trebuia să accepte că relația lor nu putea fi decât una profesională.

Peste o oră primi un mesaj de la Cristina:

"Răspuns: multe salutări și însănătoșire grabnică de la Ron Rusler. Întreabă dacă te poate ajuta cu ceva? I-ar face mare plăcere să-ți scurteze suferința... :)...e mortal!

Au mai întrebat la ce adresă pot trimite un buchet de flori. Am răspuns că aici la birou. Este ok? Vrei să le dau adresa ta de acasă?"

Lara: În niciun caz. Ai făcut foarte bine."

Era convinsă că Ron avea deja orice informație și-ar fi dorit despre ea.

                               
                                *    

ÎMPOTRIVA DESTINULUI (Partea I, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum