CAPITOLUL 26

953 69 3
                                    

Zeci de ovații şi fluierături o încurajară să meargă.

Ȋşi privi prietenii de unde era, nevenindu-i să-şi creadă urechilor. Aceștia o căutau prin sală.

-Au înnebunit de tot? şopti Lara, ridicându-se uşor.

-Ți-au făcut-o, exclamă Jonas. Fii tare, Lara! Hai, du-te!

Nemaiputând să dea înapoi, merse şi urcă pe scenă. Se apropie de prezentatorul care o întrebă la ureche ce vrea să interpreteze. După ce se gândi o clipă, îi răspunse tot la ureche. Acesta păru surprins şi după o discuție cu colegul său de la clape îi confirmă din cap.

Auzindu-i numele strigat, Ron se oprise şi se întoarse. Se sprijini de tocul uşii de la ieşirea în sală şi aşteptă cu mâinile în sân, privind spre scenă. "Oare ce-i mai trece prin cap să facă...Cine oare o pusese în postura asta penibilă?" Ȋi era milă de ea şi nu înţelegea de ce nu refuza politicos.

Muzica de acompaniament începu. Măcar să cânte ceea ce simţea, gândi ea. Nu mai avea nimic de pierdut...Muzica aleasă era în ton cu starea ei. Ştia că probabil îi ardeau obrajii, știindu-se privită de atâta lume, dar închise ochii şi cântă.

Vocea Larei răsună uluitor. De la primele acorduri, întreaga adunare amuți înmărmurită.Se vedea că are o voce lucrată. Numai cineva care studiase ani grei de muzică putea cânta în felul acesta.

Toți se întrebau în ce limbă cântă. Era turcă.

Hiç sevmedim kimseyi senin kadar - Pe nimeni n-am iubit atât de mult cât te-am iubit pe tine

Yüreğim yanmadı hiç bu kadar - Inima mea n-a mai fost niciodată mistuită de atâta dragoste

Çok yanlızım seninle bir yarım - Sunt foarte singură, cealaltă jumătate a mea e la tine

Yok söylemeden olmaz - Nu, nu se poate să nu-ţi spun

Ben sana asığım ahhh ah ben sana asığım - Sunt îndrăgostită de tine... sunt îndrăgostită de tine...

Eğer elindeyse ne olur çal kapımı - Dacă îţi stă în putinţă, te implor, bate-mi la uşă

Eğer yüreğindeysem ne olur sil göz yasımı - Dacă eu sunt în inima ta, te implor, şterge-mi lacrimile

Sen bilmezsin alırım haberini - Poate că nu ştii, însă, eu ştiu ce mai faci

Yollara küsmüşsün hissettin mi gittiğîmi - Te-ai simţit singur pe drumuri

Ahhh... hissettin mi gittiğîmi..ohh - Ahh...Ai simţit că am plecat....ohh

Era o melodie de dragoste turcească. Credea că numai ea îi știe înțelesul, că este secretul ei. Habar n-avea că acolo mai era o persoană care le înţelegea perfect. Ron îşi lăsă mâinile tremurânde să cadă. Era ca un dialog ce se purta între ei doi, fără ca nimeni să observe. Simţea şi spera că versurile îi sunt adresate. Nu numai versurile, dar şi felul în care era cântată îl tulbura nespus de mult.

Günesîmiz bu ask yakar yüreğîmizi - Soarele nostru, această dragoste ne mistuie sufletele

Her de gözlerîmizle göremeyiz hiç kimseyi - Şi în plus, nu putem vedea pe nimeni cu ochii noştri

Când melodia se sfârși, atunci şi ea se trezi din visare şi zâmbi cu lacrimi în ochi. Uaaaauuuuu!!!!! Toată lumea o aplauda încântată.

-Este minunată! îi fură găndurile Jonas care venise pe nesimțite lângă el. Şi foarte pasională.

Ron abia se dezmetici.

-Ce secrete o mai ascunde micuța asta?...spuse Jonas, privind-o cu admirație. Ce îmi poţi spune despre ea? Chiar aş vrea să o cunosc mai bine.

Ron se întoarse spre el, desumflat tot.

-Un singur lucru prietene: nu este de nasul tău.

-Pe bune? îl privi surprins amicul său.

-Da, Jonas. Este luată.

-Pffff... reacționă Jonas, privindu-l cu neîncredere.

Privi spre Lara apoi spre Ron. Cel din urmă îi evită privirea, uitându-se fericit spre scenă.

-Doar dacă...Ha! Se prinse el într-un final. Roon ... nebunul meu frate.

-Jonas...te joci cu focul.

Jonas îl bătu prietenește pe umăr.

-Am intrat pe terenul tău, prietene...acum am înțeles, spuse el, îmbrăţişându-l. Dacă era altul, îmi părea rău... În sfârșit ți-ai găsit şi tu nașul. Fata asta chiar este pe măsura ta. Ai grijă de ea...

Lara coborî de pe scenă, ușurată că îşi deschisese sufletul de faţă cu toată această lume şi dezamagită, crezând că cine ar fi trebuit să audă nu era aici. Se îndreptă spre masa prietenilor ei.

-Uaaaauuu! exclamă Matei care o aştepta în picioare, cu braţele deschise. Când mi-a spus Larisa că ai o voce extraordinară, am crezut că exagerează. Ohhhhhh!!!!! M-am îndrăgostit!!! spuse, luând-o pe după umeri.

O strânse în braţe, lipind-o de el.

-Când o să ajungi celebră, să nu mă uiți şi pe mine, da? se gudură el pe lângă ea.

Toți izbucniră în râs, văzându-l atât de încântat de Lara. Dintr-odată se făcu linişte la masă. Zâmbetul le îngheță pe buze, mai ales cel al Larisei, care privea dincolo de cei doi. Lara se întoarse şi îi întâlni privirea lui Ron. Matei se întoarse şi el şi se desprinse brusc de ea, simţindu-se prins în flagrant.

-Lara! îi pronunță Ron numele.

Ea rămase blocată.

-E timpul să mergem.

Îl privi surprinsă. Era aici! Lacrimi de speranță îi apăruseră în colţul ochilor.

Ron îi întinse mâna, iar ea i-o cuprinse timid. O trase înspre ieşire, fără să-i mai aștepte răspunsul, lăsându-i pe toți înmărmuriți. Mâna lui era atât de caldă şi o strângea exact atât cât să o facă să se simtă în siguranță. Ştiau că aparțin unul altuia. Era ca o lege nescrisă între ei doi.

În loc să se îndrepte spre lift, Ron merse spre ieşirea din hotel. Maşina lui aştepta în faţa intrării.

Ȋi deschise uşa şi îi făcu loc să urce. Ȋi fixă centura de siguranță, atingând-o uşor cu mâna. Se priviră pentru două secunde, în linişte, savurându-se reciproc.

El îi luă obrazul în mână, și o sărută apăsat și lung pe buze. Fără să se desprindă, îi șopti:

-Seni çok özledim ...(Mi-a fost atât de dor de tine...)

Inima ei tresăltă de uimire. Cum era oare posibil...

-Söyleyecek çok şeyimiz var. (Avem multe lucruri să ne spunem.)

Lara îl privea cu ochii mari.

-Cum este posibil..., spuse ea.

-Avem toată noaptea la dispoziție, îngeraș. O să-ți spun tot.

_______________________________________
NESLİHAN - Hiç sevmedim - N-am iubit niciodată (melodie turcească)

ÎMPOTRIVA DESTINULUI (Partea I, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum