Echipa de filmare era instalată în spatele cabanei lui Ron Rusler. Sosise dis-de-dimineață şi începuseră pregătirile. Cabana era pregătită pentru primirea oaspeţilor. Ron aranjase ca frigiderele să fie pline cu mâncare şi vitrinele frigorifice burdușite cu băuturi. Trecuseră trei săptămâni de când se despărțise de Lara în dosul uşii. Nu o mai văzuse de atunci şi nici nu o mai căutase. Îi respectase dorința.
Când Lara sosi la cabană, Ron lipsea. Echipa de machiaj se ocupă de ea cu multă atenție. Avea faţa palidă, iar cearcănele de sub ochi subliniau nenumăratele nopți nedormite. Machiajul îi ascunse toate semnele suferinței din ultimele zile şi o transformă în ființa angelică, cunoscută de toți.
Directorul de imagine îi sugeră regizorului anumite unghiuri de filmare. Decorurile erau aranjate şi ultimele detalii se mai puneau la punct.
Urma să se filmeze o poveste de dragoste dintre un băiat şi o fată. Primul contact dintre cei doi fiind un sărut întâmplător, el confundând-o cu altcineva. După o vreme, după lungi căutari, o recunoaște, adulmecându-i parfumul. Bărbatul era interpretat de un actor cunoscut al ecranelor de filme, Erik Baco. Era un tip foarte chipes, șaten, 1,80 înălțime şi se potrivea perfect cu Lara.
Lara îmbrăcă o rochie neagră vaporoasă, tocuri înalte de peste zece centimetrii. Filmarea începe cu o petrecere în aer liber, unde Erik venise cu iubita lui într-o rochie asemănătoare cu a Larei. El îşi cere scuze şi pleacă să dea un telefon. Când se întoarce o vede pe iubita lui, care de fapt era Lara, aşteptând cu spatele la el. Era semiîntuneric. Merge la ea, şi o sărută pe gât. Lara îşi lasă capul pe spate, închizând ochii de plăcere. Îşi rotește uşor faţa spre el şi îi oferă buzele. Când sărutul se sfârșeste, cei doi se desprind unul de celălalt şi rămân surprinși. Lara îşi duce mâna la gură vinovată.
-Tăiați! strigă regizorul.
Acesta merse la cei doi actori şi le explică ce schimbări ar trebui să mai facă în atitudinea lor ca totul să iasă bine. Când era cazul chiar le arăta el cum să interpreteze, mimând extazul sărutului. Lara dădu din cap, confirmând că a înțeles şi o luară de la capăt. Mai filmară câteva duble. Spre final, regizorul dădu câteva indicații.
-Lara, draga mea, vino să-ţi explic ceva, spuse el luând-o pe după braț, într-o zonă mai retrasă.
Lara se lăsă condusă cu un aer foarte amuzat. Cris, regizorul, era un prieten vechi de-al ei şi întotdeauna o făcea să râdă cu atitudinea lui drăgăstoasă.
Privind spre marginea platoului de filmare, îl zări pe Ron. De când nu-l mai văzuse, faţa lui devenise încercănată şi slăbită. Cu toate acestea, i se părea atât de frumos încât o durea inima să-l privească. Dorul de el nu încetase nici măcar o clipă.
-Trebuie să-ţi imaginezi că sărutul ăsta vine de la iubirea vieții tale, continuă Cris. Trebuie să ți se citească pe chip pasiunea. Nu se poate să nu fi simțit vreodată...
Cuvintele se pierdură în ceața minții ei. Ron privea spre ea. Inima îi trepida aproape să-i iasă din piept. Îşi întoarse privirea simţind că o va înghiți cu totul dacă mai stătea în faţa lui, așa.
-Ok. Acum la treabă, o împinse de la spate Cris.
Filmarea începu. Erik se apropie de Lara, o sărută tandru pe gât mângâind-o pe braţul gol. Lara îşi lăsă capul pe el fericită şi întorcându-l, se lipi de el într-un sărut uimitor. Urmează momentul desprinderii, în care amăndoi rămân surprinși.
-Tăiați, strigă Cris încântat că explicațiile lui dădeau roade. Foarte bine!
Lara privi spre Ron care devenise livid. Se întoarse brusc şi intră în casă. Ȋnghiţi în sec, simţindu-i durerea. Totul se întâmpla din vina lui. Tot el îi putea pune capăt oricând.
CITEȘTI
ÎMPOTRIVA DESTINULUI (Partea I, Seria FABRO)
RomanceNăscută dintr-o mamă româncă și un tată turc, Lara devine, fără să vrea, femeia cea mai râvnită de doi frați. După mulți ani, unul dintre ei reușește să o câștige. Dar, oare, el este prințul mult dorit de ea, în copilărie? Atenție: această carte es...