3-

16.6K 1.2K 872
                                    

Etem,gözlerini açtığında tavanı kaplayan aynada dev gibi bir yatakta yatarken görmüştü kendisini.

Yataktan doğrulurken etrafına bakındı.Beyaz duvarlar ve halının zıttı olarak mobilyalar,yatak örtüsü ve kapı siyahtı.Başını tekrar kaldırarak tavandaki aynaya baktı.

Tavanda neden ayna olurdu ki?

"Sevişirken kendini izlemek için."Duyduğu sesle yerinde sıçrarken odanın içindeki diğer siyah kapıdan,çıkan Esved'i gördü.

Bu adam zihin okuyabiliyor muydu?

"Zihin okumuyorum bebeğim.Öyle bir bakıyorsun ki...Ne düşündüğün gözlerinden okunuyor."Diyerek yatağa çıktı.

Etem,yorganı burnuna kadar çekerken, Esved bir elini,çocuğun yanına koyarak yüzüne doğru eğildi.

At kuyruğu yaptığı uzun saçların ucu, Etem'in yanağına sürtüyordu.Esved, çocuğun sıkı sıkı tuttuğu yorganı aşağıya doğru çekerek minik burnu ve pembe dolgun dudakları ortaya çıkardı.

Etem titrek bir nefes verdi.Dudaklarına doğru yaklaşan dudaklarla başını yastığa bastırken,Esved gülerek biraz geriye çekildi."Ne kadar utangaç bir bebek!"

Etem utanırken konuyu dağıtmak amaçlı."Şey...Etem...Benim ismim Etem yani."Dedi."Biliyorum."Diye fısıldadı Esved.

"Nasıl biliyorsun?"Diye sordu Etem şokla,yaka kartındam bakmış olabileceği aklına gelmemişti o an.

"Baban ve annemin yasak aşkıyım...Kardeşiz."Dedi Esved büyük bir ciddiyetle.Etem'in gözleri şokla açılırken yatakta doğruldu.Onunla beraber Esved'te doğrulurken "Ama...Ama..."Diye kekeliyerek ileriye sürecek bahane arıyordu,minik çocuk.

Babası tam bir şerefsizdi.Böyle bir şeyin gerçek olmasına şasırmazdı doğrusu!

"Bir katille kardeş olmak,korkutucu değil mi?"Diye sordu Esved.Ethem ne diyeceğini bilemeyerek ağzını,balık gibi açıp kapatırken Esved'in kahkahası ile öylece durdu."Şaka yapıyorum."Diyerek burnunu, şaşkın şaşkın duran çocuğun burnuna sürttü.

"Seni hayatımda ilk defa,bugün gördüm."Dediğinde Etem rahatlayarak bir nefes verdi."Çok mu korktun bebeğim?Benimle kardeş olmak istemez miydin?"Diye sordu çocuğa doğru yaklaşarak,yatağa yatmasını sağlarken.

"B-ben...Kardeş olmak istemezdim."Dedi Etem."Peki ne olmak istersin?"Diyerek çocuğun alt dudağını yaladı,Esved.

Ethem ellerini göğsünde yumruk yaparak gözlerini kapatırken,minik bir mırıltı bıraktı odaya."Benim küçük tavşanım."Diyerek çocuğun alt dudağını tekrardan yaladı.

Etem kabul etmek istemesede bu çok hoşuna gitmişti ama bir daha yapmasına izin veremezdi.

ADAM KATİLDİ CANIM!

Esved'in sıcak nefesini hissedince ellerini, adamın göğüslerine koyarak onu durdurdu."Ne oldu bebeğim?Hoşuna gitmedi mi?"Diye sordu Esved.Aslında hoşuna gittiğini gayet iyi biliyordu ama çocuktan duymak istiyordu.

"G-gitti...Gitmedi!Yani...İSMİN!SENİN İSMİN NE?Dur!Tahmin edeyim.Türk katil isimleri...Lokumcu Hamdi?Şişçi Süleyman?Demirci Apo?Karın deşen Mahmut?"Diye gerginlikle arka arkaya saçmalarken,Esved yüksek sesli kahkaha atarak çocuğu durdurdu."Uzaktan yakından yaklaşamadın bebeğim.Esved,ismim."

Etem'in kalbi hızla atarken içinden 'Esved.' Diyerek tekrar ediyordu.Adamın ismini öğrenmek garip hissettirmişti."Ama sen bana babacığım diyebilirsin."Diyerek sırıttı uzun adam.

"O-olmaz."Diyerek reddetti Etem,başını yana çevirirken."Neden?"Korkutucu bir şekilde fısıldadı Esved.Etem yattığı yere daha çok sinerken "Utandırıcı."Diye mırıldanarak gözlerini yana çevirdi."Babacığım de."

"Hayır."Diyerek reddetti Etem."Babacığım.De."Esved'in alaylı yüzü yavaş yavaş sinirli ve korkutcu bir hale dönerken,Etem adama bakarak yutkundu."B-b-ba-"Tam söylüyordu ki içeriye dalan siyah doberman cinsi köpekle,çığlık atarak üzerindeki adama sıkıca sarıldı.

Köpek ikiliye doğru havlayıp yatağa zıplarken,Etem korkuyla ağlamaya başlamıştı.

Bir köpekten korkup katile sarılmasıda ayrı ironiydi!

"Bebeğim,köpeklerden çok korkuyor musun?"Diye sordu Esved alayla."E-evet!"Diyerek ağlamaya devam etti Etem, üzerlerine gelen köpeğe bakarken."Babacığım dersen,köpeği götürürüm."Dedi uzun adam.

"Babacığım!"Etem can havliyle bağırırken kıkırdadı Esved."Efendim bebeğim?"

"Lütfen köpeği götür."Yalvarır bir şekilde konuştu Etem.Esved,çocuğun sınırlarını zorlayarak "Lüfen köpeği götür...Evet?"Dedi.

"Lütfen köpeği götür babacığım lütfen!"Diyerek daha sıkı sarıldı Etem."Tamam bebeğim...Gel kızım!"Diyerek yatağın ucuna,yakın bir yerde bekleyen köpeği çağırdı.Etem korkuyla adama bakarken,uzaklaşmak istedi ama belini sıkıca tutan el buna engel oldu.

Köpek hemen dibinde dururken,bacaklarını kendisine çekti Ethem.Esved,gömleğini tutan minik eli tuttu."Sakin ol."Diye fısıldadı çocuğa.

Etem'in kalbi o kadar hızlı atıyordu ki her an 'Pıt' Diyip bayılacak gibiydi.

Miniğin elini tutarak köpeğin başını sevdirtirken,Etem hayvanın saldırgan olmadığını anlayarak sakinleşmeye başlamıştı.

Köpek başını,çocuğun dizlerine koyunca Etem gıdıklanarak kıkırdadı.Esved minik eli bırakarak,tuttuğu beli sıktı ve çocuğun kulağına yaklaştı.

"Neyi benden daha çok seversen,onu öldürürüm."

Tam romantik sahne yazıyordum ve dedim ki 'Lan olum napıyon?Adam katil hani!' Ve durumu çevirdim hemen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tam romantik sahne yazıyordum ve dedim ki 'Lan olum napıyon?Adam katil hani!' Ve durumu çevirdim hemen.

Ve ben ikisini çizdim UwU- Hayır UwU yok (҂⌣̀_⌣́) bu var.

Ve ben ikisini çizdim UwU- Hayır UwU yok (҂⌣̀_⌣́) bu var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin