11-

13.5K 905 186
                                    

"Bebeğim."Duyduğu boğuk sesle mırıldanarak arkasını döndü Etem.

"Etem."Göğüs ucunda hissettiği acıyla gözlerini açarken,tepeciği ısıran Esved'in başına vurdu birden.Esved başını tutarak doğrulurken,Etem nefes nefese sıyrılmış pijamasını düzeltiyordu."N-n-n-ne yapıyorsun?!"Diye çemkirdi pembeleşen yanaklarıyla.

Esved kıkırdarken,önüne düşen siyah uzun saçlarını geriye attırarak yatakta doğruldu."Babacığına vurdun!Özür dilerim babacığım de!"Dedi Esved dudaklarını büzerek.

Etem irileşmiş gözlerle adama bakarken "Aramızda sadece sekiz yaş var.Babacık demeyeceğim artık sana!"Diye cırladı.Duşta yaşadıkları şey sonrasında Esved temizlemiş,giydirmişti onu hatta yatağa yatırmış,ninni bile söylemişti bu yüzden dehşet utanıyordu ve ister istemez adama ters çıkışıyordu.

Esved kaşlarını çatarken iki parmağını çocuğun dudaklarına değdirerek,aralık ağzından içeriye yolladı.Etem inleyerek geriye çekilmeye çalıştığında,çocuğun alt damağından tutarak kendisine çekti.

*Tekrardan merba*

Parmaklarını geriden ıslak diye değdirirken "Em."Diyerek sinirle tısladı.Etem küçük elleri ile adamın büyük elini tutarken, ağzındaki parmakları utanarak emmeye başladı."Dilini gezdir."Diye sertçe emir verdi Esved.

Etem adamın dediğini yaparak dilini, parmaklarda gezdirirken gözlerini kapatmıştı çok geçmeden ağzından çıkan parmaklarla derin bir nefes aldı."Gözlerime bakarak,özür dilerim babacığım,de."Etem utanarak bakışlarını sinirle kararmış gözlere çevirirken "Ö-özür dilerim b-babacığım."Diye mırıldandı.

Esved'in yüzünde anında büyük bir gülümseme oluşurken,tükürükle kaplanmış iki parmağına baktı."Domal bebeğim."

Etem'in gözleri büyürken,başını olumsuz anlamda salladı ki adamın gülümsemesi tehlikeli bir hal alırken yutkunarak yüzüstü döndü.

Dirseklerinin üzerinde dururken, başını yastığa dayamış,kalçasını havaya kaldırmıştı.

Pijamasının altı ve baksırı sadece deliğine kadar açılırken korkuyla yutkundu."Sen çok yaramaz bir bebeksin."Diyerek dudaklarını beyaz kalçaya bastırdı,Esved.Ardından parmaklarını beklemeden,çocuğun içine ittirdi.

Etem acıyla çığlık atarcasına inlerken, içindeki parmakların gelgit yapmasıyla acıyla gözleri doluyordu.

Dün sevişmişlerdi oysa,bugün bekleyemez miydi?

"Sana ceza vermek gerek,değil mi bebeğim?"Diye fısıldayarak parmaklarını içinden çıkararak çekmeceden bir şeyler çıkardı."Lütfen..."Diye fısıldadı Etem, korkuyla.Adamın ne aldığını tam görmezken daha çok korktu.

Esved,uzaktan kumandalı vibratörü kayganlaştırıcı ile kapladıktan sonra beyaz kalçaya bir öpücük daha bırakarak,vibratörü kasılan deliğe doğru ittirdi.

Etem'in ağzından bir inleme dökülürken,içindeki garip şeyle kıpırdandı.

Esved,baksırı ve pijamayı geri çekerek ayağa kalktı."N-ney o?"Diye sordu Etem pozisyonunu bozmazken.Esved pis bir şekilde sırıtarak,odadaki lavaboya gitti ve ellerini yıkadı.

Etem hala domalmış dururken dudaklarını dişliyordu."Bebeğim,daha ne kadar öyle duracaksın?"Diye sordu Esved,banyodan çıktığında.Etem doğrulurken içindeki şeyle rahatsızca kıpırdandı."Kahvaltı edelim."Diyerek komodinin üzerindeki telefonunu aldı ve bir uygulamaya girdi.

Etem yataktan kalkarken,içinde hissettiği titreşimle çığlık atarak yatak başlığına tutundu."B-bu ne?"Diye sordu hissettiği duygularla.

Titreşim dururken derin nefesler alarak,pis pis sırıtan adama baktı.

Bunları seviştirmekten konuya odaklanamıyorum szkznskdnxkdnxkcndkdndkdnskdnxkdndkxnekendkfnrkendkdndkxnseodj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları seviştirmekten konuya odaklanamıyorum szkznskdnxkdnxkcndkdndkdnskdnxkdndkxnekendkfnrkendkdndkxnseodj

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin