•Matt Maltese-As The World Caves In
•
•
Etem üzerindeki pembe,kolları fırfırlı gömleğe baktıktan sonra hemen yanında, ıslık çalarak cenazeyi izleyen siyahlar içindeki adama baktı."Neden buradayız?"Diye sordu merakla."Şu adamı görüyor musun?"Diyerek işaret parmağı ile ağaçların arkasında duran adamı gösterdi, Esved.Etem önce göremesede sonradan adamı fark etmişti."Onun cenazesi."Dedi Esved alayla.
"Ama...Nasıl?"Diye sordu Etem şaşkınlıkla.Adam öldüyse,nasıl ağaçların arkasında durabiliyordu ki?"Büyük ölçüde ortak olduğumuz bir şirkete zararlar verdi.Kendisini ölü göstererek yurt dışına kaçacak."Dedi Esved.
Etem dudaklarını öne büzerek gözlerini kırpıştırdı."Ama onun için ağlıyor kadınlar.Ölmediyse neden ağlasınlar?"Diye sordu."Bebeğim ne kadar safsın.Kadınlar para ile tutulmuşlar.Para veriyorsun,bir taraflarını yırtarak ağlıyorlar."Diyerek, çocuğun pembe dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra alt dudağını yaladı.Etem mırıldanarak gözlerini kapatırken Esved gözlerini adamdan ayırmayarak,bebeğini yavaş yavaş öpüyor,alt dudağını yalayıp emiyordu.
"Babacığım."Diye mırıldandı Etem."Bebeğim."Dedi Esved,geriye çekilirken karşılık olarak.Adamın acele ile ağaçların arasından çıkarak bir yere gittiğini fark edince arabayı çalıştırdı."Söyle bebeğim ne oldu?"
"E-elbise sever misin?"Diye sordu Etem."Bebeğim giyecekse,çuval bile olsa severim."Dedi Esved,çocuğu pembe elbise içinde hayal ederken dudaklarını yaladı.
Adam arazi bir alanda durunca arabalayı ağaçların arasına park etti.Etem'e telefonunu verirken."Bebeğim,babacığın için güzel fotoğraf çekil.Ben hemen geliyorum."Diyerek siyah eldivenlerini taktıktan sonra güneş gözlüğünü takarak arabadan indi.
.
Esved,cesedi almaya gelen eski dostuna gülümsedi.Cihan'ın adamları,adamı beyaz bir kefene koyarak cenaze arabasına yüklerken Burak ve Esved el sıkıştılar."Duyduğuma göre çocuk evlat edinmişsin."Dedi Burak alayla.Esved kahkaha atarak "Evet."Dedi."Annen,Serhat'a yaptığın şeyi öğrendi.Çok kızdı ama Serhat'ın onca ikaz ve tavize rağmen yediği bokları öğrenince daha çok kızdı.Takma dildoyla adamı siktiğine bile eminim."Dedi Burak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...