21-

11.7K 808 92
                                    

"HAYIR!"Diye avazı çıktığı kadar bağırdı Etem.

Esved sinirle bir nefes verirken duvara elini vurdu.Etem irkilerek yerinde sıçrarken, kapıyı açmazsa başına gelecekleri düşünmemeye çalışıyordu."Etem.Aç."Diye kükredi Esved.

Etem korkuyla kapıyı açarak yavru köpek bakışları atmaya başladı."Benim öyle bir yerde ne işim var!?Gelmesem."Diye mırıldanarak ellerini önünde birleştirdi.

Evdes sinirle gülerken şakaklarını ovdu."Etem.Annem seninde gelmeni istedi.Daha giyinmemişsin bile!"Diyerek zincirli kolyesini çekiştirdi."Soyun."

"Ne?"Diyerek başını kaldırdı Etem."Soyun.Önümde giyineceksin."Diyerek kollarını göğsünde birleştirdi.Etem utanarak arkasına dönerken yatağa yaklaştı.

Dudaklarını dişliyerek üstündeki bol kazağı çıkartırken"Bana dön."Dedi Esved.Etem mızmızlanarak adama dönerken kazağını, ardından taytını çıkardı.

Esved çocuğun beyaz tenine,zayıf beline,pembe göğüs uçlarına bakarken, Etem'in kıyafetlere uzanmasıyla "Kıpırdama."Dedi.

Etem dediğini yaparken,kendisini baştan aşağıya süzen gözlerle yerinde utanarak kıpırdandı."G-giyinebilir miyim?"Diye sordu çekingence.Esved'in aklından binbir türlü fantesi geçsede,annesinden geç kaldıkları için azar işitmek istemedi bu yüzden "Giyin."Diyerek izlemeye devam etti sadece.

.

Etem arabada rahatsızca kıpırdanırken, camdan dışarıya ardından yanında rahat bir şekilde telefonuna bakan Esved'e çevirdi gözlerini.

İşaret parmağıyla adamım bacağını dürttü ama tepki gelemeyince daha sert dürtmeye devam etti."Bebeğim matkap vereyim del istersen."Diye alaylı bakışlarını çocuğa çevirdi.Etem gözlerini devirerek homurdanırken "Daha ne kadar var?"Diye sordu.

Esved "Bir saatten fazla."Derken telefonuna geri dönmüştü.Etem yine parmağıyla adamın bacağını dürterken "Ben sıkıldım."Diye homurdandı.Esved kendisine göz ucuyla bile bakmazken,kollarını göğsünde birleştirerek arkasına yaslandı.Çaktırmadan adama bakarken bir bacağını uzun bacağın üstüne attı.

Hiçbir şey yapmamış gibi başını yana çevirirken yanındaki bedenden kahkaha sesi gelince,heyecanla adam döndü ama Esved'in telefonda biriyle yazışarak güldüğünü görünce sinirle telefonu elinden çekip aldı ve bacağını indirdi."Etem."Esved'ten sinirli bir şekilde uyarı alırken,dil çıkararak konuşmaları okumaya başladı.

Çenesinden sertçe tutulması ve başının çevrilmesi ile sinirle kendisine bakan Esved ile karşılaştı.Telefonun alınmaya çalışması ile geriye giderken yatar pozisyona geçmişti.

Yazışmaları okumaya devam ederken kazağının içine giren elle nefesi hızlandı.Başını hemen şoförün olduğu yere çevirirken,ön tarafla ve arkayı ayıran siyah camla yuktunarak üzerine eğilen Esved'e baktı.

"Bugün babacığı çok kazdırıyorsun."Diye korkutucu bir tonda fısıldadı."S-sende benimle hiç ilgilenmedin ki!Bütün gün telefonda birisi ile gülerek konuştun ve bana sadece bağırdı-AH!"Göğüs ucunu sıkılmasıyla ağzından bir inleme kaçtı. Hemen ağzını kapatırken,tepecikle oynayan parmaklarla geriye çekilmeye çalıştı.

"Seni aldattığını mı düşünüyorsun?"Diye sinirle sordu Esved."B-bizim bir ilişkimiz bile yok ki!Aldattığını düşünmem saçmalık...O-olur."Konuşması sona doğru dolu gözlerle kesilirken,şok halde adama baktı.

"N-neden ağlıyorsun?"Diye sorarken elini adamın yanağına götürdü."İlişkimiz yok mu bizim?"Diye sordu Esved üzgünce."Y-yani var gibi ama ismini tam koyamıyorum."Dedi Etem şaşkınlığı atlatamazken.

Esved elini geriye çekerek oturur pozisyona gelirken,başını çevirerek camdan dışarıya baktı.

Neden üzülmüştü ki şimdi?

Neden üzülmüştü ki şimdi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin