29-

9.8K 804 101
                                    

Etem gözlerini,üzerindeki ağırlıkla açarken gördüğü yarı çıplak bedenle irkildi.

Doğrulamaya çalışsada Esved öyle bir çullanmıştı ki üzerine geri yatmak zorunda kaldı.Adamın siyah uzun saçları,yatağa dökülürken minik elini yavaşça Esved'in başına koydu.

Siyah saçları okşarken,boynuna temas eden dudakların gerildiğini hissetti. "Uyanıksın değil mi?"Diye sordu.Esved kıkırdayarak,sıcak boyuna sulu bir öpücük kondurdu.

'Babacığım.'
'B-beni rahatlatır mısın?'

Etem'in aklına dün gece yediği haltlar gelirken sertçe yutkundu.

"Ne oldu bebeğim?"Minik bedenin gerildiğini fark ettiğinde yatakta doğruldu."Hiiiiiç..."Etem gözlerini kaçırarak mırıldandı."Bebeğim."

"E-efendim?"

"Beni rahatlatır mısın?"Esved pis pis sırıtırken sertleşmiş erkekliğini gösterdi.Etem sertçe yutkunurken yattığı yerden doğruldu."S-s-sabah sabah mı?"

Esved kahkaha atarak minik bedeni kendisine çekti."Hayır bebeğim.Ufak bir iş görüşmemiz var.Canım sıkılıyor yalnız gidince,sen de gel."Diyerek dudaklarını sıcak boyuna sürttü.

Etem biraz durduktan sonra uzun zamandır dışarıya çıkmadığını fark ederek"Tamam gelirim."Dedi.

.

Etem,Esved'in sıkılmasına hak veriyordu aslında adamlar öyle sıkıcıydı ki!

"Bu işlerle annem ilgileniyor ama daha ilk saniyeden topuklularını çıkartıp adamlara saldırdığı için artık ben görevliyim."Diye fısıldadı Esved,çocuğu doğru eğilerek.Etem anladım dercesine başını sallarken adamlardan biri Esved'e bir şey sormuştu.

Esved sahte bir gülümseme ile adamı cevaplarken Etem minik bir tebessümle etrafa bakınıyordu.

İki katlı,sade bir kafeydi.Etraf fazla kalabalık değildi ve herkes kendi işiyle ilgileniyordu sadece bir kız grubu onlara bakarak Esved'i gösteriyorlardı ve birde...

Etem gördüğü bedenle dudaklarındaki minik tebessümü silerek,gerginlikle yerinde kıpırdandı.

Büyük ihtimalle bugün Esved'in elleri kana bulaşacaktı.

Gözlerini dikmiş minik bedene bakıyordu, mavi gözlü adam.

Burada ne işi vardı ki?Hele Esved ile ne işi vardı Etem'in?

Kaşlarını çatmış,gerginliği bilmem kaç kilometre öteden belli olan çocuğa bakmaya devam ederken saniyelik Esved'e baktı ki göz göze gelmeleri bir oldu.

Kehribar gözler tehlikeli bir şekilde parlarken,mavi gözlerde öfkeyle parlıyordu.

"E-Esved ne zaman gideriz?"Diye sordu Etem adamın siyah gömleğini çekiştirerek.Esved,mavi gözlere bakmaya devam ederken "Birazdan gideriz bebeğim."Diyerek kahverengi saçları okşadı."Şu yavşak oruspu çocuğu sana neden bakıyor?"Diye tısladı ek olarak.

"K-kim?"Etem bilmemezlikten gelmeye çalıştı ama adamın kalkıp onlara doğru gelmesiyle,sıkı sıkı Esved'in kolunu tuttu."Çişim geldi.Hadi beraber tuvalete gidelim!"Bağırmasıyla,masadaki adamların bakışları kendisine dönerken Esved'e çocuğa bakmıştı."Hadi lütfen."Adamın kolunu çekiştirilen,mavi gözlü çocuk çoktan yanlarına gelmişti.

"Oğlum,demek sonund bize katılmaya karar verdin!"Oğlu gibi mavi gözlü adam gülerek,yanındaki boş sandalyeye oturan oğlunun sırtını patpatladı.

Etem kaçmak için çok geç kaldığını anlayarak derin bir nefes verdi.

Mavi gözlü eski sevgilisi-Aslında sevgili bile sayılmazlardı ve kehribar gözlü yeni sevgilisi...Sanırım Etem renkli gözlü katilleri kendisine çeken bir mıknatısa sahipti.

Sanırım Etem renkli gözlü katilleri kendisine çeken bir mıknatısa sahipti ya da yazarınızın renkli göz fantezisi vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanırım Etem renkli gözlü katilleri kendisine çeken bir mıknatısa sahipti ya da yazarınızın renkli göz fantezisi vardı..

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin