"Bu çocuk,yanında olduğu zaman çok dalgın ve fevri hareket ediyorsun.Adamın seni takip ettiğini fark etmemişsin bile!"Diye bağırdı kadın.
Esved sinirle siyah saçlarını çekiştirdi."Ya seni öldürseydi."Diye sordu kadın ama oğlunun umrunda olmadığını fark ederek "Ya Etem ölseydi."Dedi.
Esved hızla başını kaldırarak iki yana salladı "Öldüremez."Diye sinirle tısladı annesine.
"Ya daha dikkatli olursun ya da Etem gider."Esved öfkeyle annesine bakarken kadın şakaklarını ovarak evden çıktı.
.
"E-Esved."Etem mırıldanarak gözlerini açarken,üzerindeki siyah cekete ardından arabayı büyük bir ciddiyetle süren Esved'e baktı.
"Efendim?"Diye mırıldandı Esved.Çocuğa bakmaya utanıyordu,dikkatsizliği yüzünden neredeyse ölecekti."Neden bebeğim demiyorsun?"Diye sordu Etem,soracağı asıl şeyi unutarak.
Esved boğazına oturan yumru ile arabayı kenara çekti.
"Etem."Dudaklarından bir hıçkırık kaçarken, kedisine şokla izleyen minik bedene baktı."Esved ne oldu?"Etem ellerini,adamın yanaklarına götürüken büyük eller bileklerini tuttu."Özür dilerim bebeğim."Diyerek başını,tuttuğu minik ellerin içinde sakladı.
"Özür dilerim Etem."
Etem ne yapacağını bilemez halde öylece dururken "Neden özür diliyorsun?"Diye fısıldadı."Benim aptallığım yüzünden ö-ölebilirdin."Dedi bastırmaya çalıştığı ağlaması daha da şiddetlenirken.Etem ellerini,adamın tutuşundan kurtardı.
"Esved..Saçma salak konuşma."Diyerek adamın yanaklarındaki yaşladı sildi ardından uzanarak sıkıca sarıldı Esved'e."Beni kurtardın,ne demek benim yüzümden ölecektin-"
"Adam beni takip etmiş!Kapıyı ittirdim ama kapanmadığı içinde içeriye girdi!"Diye bağırdı Esved."Senin suçun değil ki!Fark etmemiş olabilirsin!"Diyerek adamın sırtına dökülen,siyah saçlarını sevdi."Üzülme..."
Esved minik bedene sıkıca sarılarak boynuna öpücükler kondurdu."Özür dilerim."
"Dileme Esved.Özür dilemek yerine seni seviyorum de."Diyerek dudaklarını adamın şakağına bastırdı."Seni seviyorum bebeğim."
"Ben de seni seviyorum babacığım."Esved'in kıkırdamasını duyarken gülümsedi.
Bir süre daha birbirlerine sarıldılar çok geçmeden arka koltuktaki uyanan Raşa'nın havlaması ile geriden yola koyuldular.
"Nereye gidiyoruz?"Diye sordu Etem."Yeni evimize."Etem nedenini sormadı onun yerine "Adam kimdi?"Diye sordu.Esved alayla güldü."Serhat.Eski patronun."Diyerek gülmeye devam etti."O-o n-neden-"Etem gerilirken yerinde kıkırdandı.
"Seni dövdüğünü öğrenince kıçına sopa soktum,annemde takma dildoyla bağırta bağırta sikmiş."Neşeli bir kahkaha attığında,Etem yerinde sıçradı."Kendince intikam alacaktı.Şerefsiz oruspu çocuğu."Esved yüksek sesle kahkahalar atmaya devam ederken Raşa rahatsızca havladı.
Esved kıkırdamaya devam ederken, korkuyla kendisine bakan minik bedeni fark edince kıkırdamasını durdurdu."Pardon bebeğim ama sana zarar veren herkesi öldürüm,öldüreceğim.Kimse sana dokunumaz."
Etem sadece,sessizce adama bakmaya devam etti.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...