41-

8.3K 689 144
                                    

Etem sıçrayarak uyandığında Esved'te onunla beraber uyanmıştı.
"Bebeğim."Diye fısıldadı endişeli bir şekilde. Terleyen minik bedenin boynunda dolaştırdı elinin tersini.

Etem ilk başta nerede olduğunu algılayamasada sonradan Esved'i görünce rahat bir nefes verdi."İyiyim."Diyr mırıldandığında Esved, alnına bir öpücük kondurdu.

"Uyuyacak mısın?"Etem başını olumsuz anlamda salladı...Doğrusu uyuyabileceğini sanmıyordu. Esved başını olumlu anlamda salladıktan sonra "Sana bir şey göstereceğim.O gün gösterecektim ama...Neyse gel hadi."Diye mırıldandı ve minik eli tutarak yataktan kalktığında Etem'de merakla yataktan kalkmış ve kehribar gözlüyü takip etmişti sessizce.

Esved,çocuğun elini bırakmadan büyük oturma odasına girdiğinde, yan bir gözle merakla bekleyen minik bedene baktıktan sonra duvarı kaplayan kitaplığa ilerleyerek, raflara şöyle bir baktı.

'Promaja' Yazılı kitabı aşağı doğru çektiğinde 'Tık' Diye bir ses duyuldu ardından kitaplık yana doğru kayarak açılırken,Etem şaşkınlıkla adama baktı."Gizli oda?"

Esved minik bir gülümseme ile başıyla onaylarken içeriye girdiler...Etem etrafa şaşkınlıkla bakarken, gördüğü her detayla daha çok şaşırmış ve mutlu olmuştu.

Alt katta ikisinin çocukluğuna ait şeyler,eski eşyaları bulunuyordu,kitaplıkla ikisinin okuduğu kitaplar..Bir köşede pembe ve siyah pufların karşısında, minik bir masa vardı.Duvara dayalı merdivenler üst kata çıkıyordu.Orada da yastık,yorgan,minderler vardı.

Karşı duvarda gördüğü resimlerle şok oldu Etem.Yan yana duran iki büyük tabloda kendisinin ve annesinin, onun yanında Esved ve annesinin beraber çekildiği fotoğraflar,iki büyük çerçevede asılıydı...İki büyük çerçevenin etrafında ise beraber çekildikleri fotoğraf, bütün duvarı süslüyordu.

"Burası,en az bizim kadar güzel."Diye mırıldandı Etem..Esved,çocuğun mutlu olduğunu gördüğünde yüreği ferahlamıştı. Gülümserken,minik bedeni kendisine çekerek sıkıca sarıldı.

.

"Hayır oradalar,oraya ateş et!Bebeğim!"Esved oyunu kaybetmeleri ile konsolu kucağına bıraktı.

"Üzgünüm."Etem üzgünce mırıldanırken Esved'in "Hiç önemli değil ."Diyerek yanağına öpücük bırakması ile gülümsedi...İlk tanıştığı Esved ve şu an yanındaki Esved bambaşka iki kişi gibiydi.

Saatlerdir oyun oynamalarının sonucunda ikisininde karnı isyan bayrakları çekerken "Hadi yemek hazırlayalım."Diyerek ayağa kalktı ve ellerini uzattı Esved.Etem uzatılan elleri tutarak ,ayağa kalktı ardından gizli odadan çıkarak mutfağa girdiler.

Esved dolaplara bakarken "Ne yemek istersin bebeğim?" Diye sordu. Ses gelmeyince parlayan kahve gözlere baktı.

Etem dudaklarını yalayarak,merakla bekleyen kehribar gözlere bakarken dudaklarını yaladı.

.

Yediği dördüncü hamburgerin son lokmasını yutarken,Esved kolasından bir yudum almıştı.

Etem şişmiş karnını patpatlayarak geriye yaslandığında ise "Şiştim." Diye mırıldandı...Malum olayları yaşarken hiç yemek girmemişti ağzından, zayıflığından belliydi. İştahla yemek yemesi ise Esved'i gerçekten çok mutlu ediyordu..Kehribar gözleri her saniye minik bedeni izlerken, bardağını salladı.İçinde kalan buzlar ses çıkartınca bardağı masaya koydu.

Yanındaki pembe pufa yayılmış oturan minik bedenin yanağını okşadığında Etem gülümseyerek Esved'e eğildi. Dolgun dudaklarını, çatlamış dudaklara sürttüğünde iki beden, özlemle titrek bir nefes verdi.

Etem yerinden kalkarak adamın kucağına oturdu. Birbirlerine özlemle baktılar bir süre ardından dudaklarını birleştirilerek..O kadar özlemişlerdi ki birbirlerini,bütün ağırlıklarını geriye veridikleri için zavallı siyah puf arkaya doğru devrilmişti haliyle ikilide geriye düşmüştü.

Birbirlerine saşkınlıkla bakarken düştüklerini algıladıklarında odayı kahkahaları inletti.

"Bebeğim."Esved ,üzerinde gülmeye devam eden bedene baktı."Babacığım."Dedi Etem, adamı çıldırtma istercesine cilveli bir tonda...Esved dudaklarını yalayarak yerinde doğruldu.Etem kucağında otururken dudaklarını,dolgun dudaklara bastırdı tekrardan.

Büyük ellerini kazağın içinden sokarak, çocuğun sırtını okşamaya başlarken Etem kendisini altındaki sertliğe sürtüyordu yavaş yavaş."Yaraların acıyor mu?"Diye sordu Esved dudaklarını ayırırken.

"Sadece sırtım acıyor."Diyerek ellerini adamın göğüslerine koydu."Tamam bebeğim."Esved dudaklarını,yara bandı olmayan yanağa bastırırken yanda duran komodinin çekmecesini açarak kayganlaştırıcı çıkardı.

Oysa bu odada çok güzel, komik ve bol sevişmeli anıları olacaktı.. Şimdi ise kaçırılma olayının üzerindeki etkileri yüzünden bir burukluk, korku ve özlem vardı.

Ellerini kazağın içinden çıkartarak parmaklarına kayganlaştırıcıdan sıktı Esved. Etem ise adamın kucağında doğrularak taytını ve baksırını çıkarttıktan sonra kayganlaştırıcı olan parmaklar, deliğine getirilerek okşanmaya başladı..Başını adamın omzuna dayarken,titreyen elleriyle kayganlaştırıcı sıktı ve siyah eşofmandan sertleşmiş erkekliği çıkartarak parmaklarını sardı.

Esved parmaklarını deliğe iterken,Etem'de adamın erkekliğini çekiyordu.Birbirlerini bir süre hazırladıktan sonra Etem ,aleti içine aldı yavaşça.

"Bebeğim."Esved dudaklarını sıcak boyuna bastırarak ,ellerini nazikçe sargılı bele koydu.Etem sessiz inlemeleri ile kalçasını kaldırıp indirirken, gözlerini kapattı.

Esved kucağında yavaşça zıplayan çocuğun boynuna öpücükler kondururken ne kadar hızlı davranmak istesede kendisini tutarak,Etem'e ayak uyduruyordu.

Yavaş davrandıkları için işleri uzamıştı ama birbirlerini hissederek,öperek,sevgi sözcükleri fısıldayarak,özlem gidererek..Daha çok zevk almışlardı.

Final öncesi smut yanii öbür bölüm final

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Final öncesi smut yanii öbür bölüm final...

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin