"Bana bakmaya devam edersen kolunu ısırırım."Diyerek arka koltuktaki Burak'a baktı,Etem.
Burak ıslık çalarak başını camdan dışarıya çevirdi."Senin içinde geçerli Esved.Bakma bana!"Diye Burak'ın yanında oturan bedene çemkirdi.Esved'te aynı şekilde ıslık çalarak camdan dışarıya bakarken,arabayı süren ve kaçamak bakışlarla kendisine bakan şoföre tatlı tatlı gülümsedi.
Adam hızla başını çevirirken Burak ve Esved tekrardan,bacaklarını kendisine çekmiş dışarıyı izleyen minik bedene baktılar.
"Ben buna Etem etkisi diyorum."Dedi Burak."Nasıl yaptın amına-"Küfürünü son anda Esved'in bakışları ile yutarken,Etem gözlerini devirdi "Sevgi.Sevgi her şeyi çözer."
"Ve bu çocuk bir katille beraber vay amınako-"Tekrardan küfürün Esved'in bakışları ile yuttu.
.
"Etem-"Yüzüne kapanan kapıyla yumruk yaptığı elini hafifçe kapıya vurdu.Bekle,bu sahne ona nereden tanıdık geliyordu."Etem özür dilerim dedim ya!"
"Senden özür dilemeni isteyen olmadı!"Etem'in cırlaması ile alnını kapıya vurdu."Etem...Yalvarırım."Diye mırıldandı.
O kadar çok özlemişti ki pembe dudakları öpmeyi,minik bedene sarılmayı,kokusunu içine çekmeyi.
"Yalvarırım,beni sensiz bırakma."
Birden açılan kapıyla öne doğru devrilirken minik bedene çarptı.Dengesini toparlayamadan beraber yere düşerken elini,Etem'in başının altına koydu.
Yere düştüklerinde Etem başını,adamın eline çarpmıştı.İkiside afallamış bir halde birbirlerine bakarken "İyi misin?"Diye fısıldadı,Etem şokla "İyiyim."Diye mırıldanırken Esved'in yardımıyla doğruldu.
"Öpebilir miyim?"Diye sordu Esved,pembe dudaklara yaklaşırken.Etem cevabını, dudaklarını adamın dudaklarına bastırarak verdi.
İkisi uzun zaman sonra suya kavuşmuş gibi birbirlerini öperken bir süre sonra nefessiz kalarak ayrıldılar.
"Bu dudaklar..."Diye fısıldadı Esved,dolgun dudakları baş parmağı ile okşarken "Benden başkasına değmeyecek.Kimse öpmeyecek,kimseyi öpmeyecek duydun mu bebeğim?"
Etem başıyla onaylarken daha fazlasını ister gibi gözlerini kapatmış,dudaklarıyla oynayan elin bileğini tutmuştu."Bugün o adamı öpmene çok sinirlendim,benden başkasına dokunmana."Esved sinirle tıslarken Etem gözlerini açtı "Ben de bugün çok sinirlendim.Kullanılmış bir peçete gibi kenara fırlatılmama."Diye sinirle cırlayıp, dudaklarındaki eli ittirerek ayağa kalkmaya çalıştı ama Esved minik bedeni çekerek yere devrildi.
"Hem babacık,bebeğini üzdü hem de bebecik,babacığını üzdü."Diyere yanakları pembeleşmiş bedenin üzerine eğildi."Ama ben özür diledim.Sıra bebecikte."Etem'in kaşları sinirle çatılırken elini adamın göğüslerine koyarak ittirmeye çalıştı."Özür filan dilemeyeceğim!"Esved çocuğun inatçılığı karşısında sinirlenirken,eliyle çocuğun kalçasını kavrayarak sıktı."Etem."Uyarır bir tonda konuşurken Etem başını çevirmiş sinirle soluyordu.
"ETEM!"Adeta kükrediğinde minik beden yerinde sıçramış,gözleri dolmuştu ama inatla üstündeki adama bakmıyordu.Raşa seslere gelirken gördüğü görüntü ile ne olduğunu anlamayarak kapıda dikildi sadece.
"N-ne var?"Etem mırıldanır şekilde konuştu."Tamam,kabul sabah yanında olmalıydım ama gitme sebebimi açıkladım. Benim sinirlerimi zorlama Etem!"Esved sinirle çocuğa bağırmaya devam ederken Etem'in burnunu çekmesiyle durdu.Etem elleriyle yüzünü kapatarak "Bağırma...Korkuyorum."Diyerek iç çekti."Tamam...Ama sende inatçılık yapma, isteyerek gitmedim."Esved ses tonunu kontol etmeye çalışarak konuşurken çocuğun yüzündeki ellerini çekti."Bugün kızdığım kadar şaşırdım ve seninle gurur duydum.Birini öldürmeden istediğin şeyi söyletebilmene...Sen...Büyücü falan mısın?"Diye sordu ciddi bir şekilde.
Bir süre bakıştılar ardından Etem 'Pfftt' Tarzı bir ses çıkararak kahkaha attı."Büyücü değilim,sadece o an adam yeterince korkmuş gibiydi nazik davranınca ve çıkarına bir teklifte bulununca konuştu tabii...O adamları öldürmeyeceksiniz!"Sona doğru kesin bir sesle konuştu."Benimle sevişirsen öldürmelerine izin vermem."
Ne demişti Etem?Çıkarına teklif,Esved'te bunu kullanmıştı.
Etem'in gözleri büyürken,koyulaşmış kehribar renkli gözlere baktı.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...