Noodle yedikten sonra Esved kaseleri lavaboya fırlatmış ve koltuğa yayılmıştı.Etem ise kaseleri lavabodan alarak makineye yerleştirdikten sonra Esved'in biraz uzağına oturmuştu.
Esved kıkırdayarak televizyonu gösterdi."Çok komik değil mi?"Etem kapalı televizyona baktıktan sonra gülen adama baktı."Ne komik?"Diye sordu."Yüz ifaden."Diyerek işaret parmağı ile ekrana yansayan minik bedeni gösterdi.
Etem yansımasına bakarak gerçekten çok komik durduğunu fark etti.Sanki misafirliğe gittiği evde,çorabını yırtık olduğunu fark eden çocuk gibi duruyordu.
Dün akşam tanımışlardı ve şu an gün doğmuştu.Bu kadar kısa bir sürede hayatı büyük ölçüde değişmişti.
Annesinin ölümü ile babasının iflas etmesi hemen ardından kumarcı,içkici birine dönmesi yüzünden okulu bırakmış,işte çalışmaya başlamıştı.Bir yandan çalışıyor bir yandan üniversite sınavına hazırlanmaya çalışıyordu,bir umut hayatını değiştirebilmek için ama şu an buradaydı.Bir katilin yanındaydı.Korkuyor muydu?Evet ama yapabileceği hiçbir şey yoktu.Savunmasızdı.
Etem düşüncelerinden "Asma yüzünü."Diyerek dibine oturan Esved ile sıyrılırken gergince kıpırdandı."Neye üzüldün?"Diye sordu çocuğa.
"Üzülmedim ki."Diye mırıldandı Etem dudaklarını öne büzmeden önce.Esved bu tatlı görüntüye dayanamayarak,çocuğu tek hamlede kucağına oturttu.Etem aniden yaşanan olayla şokla donakalırken adamın kendisine olan şehvetli bakışları ile yutkundu.
Esved hızla çocuğun dudaklarına doğru eğildiğinde, Etem ellerini adamın göğsüne koyarak geriye çekildi."Bebeğim."Diye fısıldadı Esved.Etem çok tereddüt etmişti.
Aslında adama,onu kurtardığı için teşekkür amaçlı küçük bir öpücük verebilirdi değil mi?
Yavaşça Esved'e doğru yaklaşırken,adamın gömleğini avuçlarını içerisine aldı."T-teşekkür amaçlı bir öpücük."Diyerek hızlıca adamın dudaklarına bir öpücük bırakarak geriye çekildi.
Esved bu minik öpücükten pek memnun kalmayarak,çocuğun beline kolunu sararak kendisine daha çok çekti.Miniğin dolgun kalçaları,aletinin tam üzerinde dururken diğer elini ensesine atarak dudaklarını tekrardan birleştirdi.
Pembe dudakları yavaş bir şekikde öperken aralarda alt dudağını yalayarak, çocuktan zevk dolu minik mırıltıların dökülmesini sağlıyordu.
Geriye çekilerek gözleri dolu dolu olan çocuğa baktı."Bebeğim,neden üzülüyorsun?"Diye sordu çocuğun ensenini okşayarak.
Çocuktan cevap gelmezken"Öpmeme mi üzüldün?"Diyerek yeni bir soru daha ekledi.Etem başını olumsuz anlamda salladı."S-sadece o adamlar geldi aklıma...Bana dokunuş-ları..."Gözyaşları usulca süzülürken Esved sinir ve kıskançlık ile yanıp tutuşmaya başladı.Bu çocuğa rızası dışında birerinin dokunması sinirlerini bozmuştu.Adamları küllerinden geriden diriltip tekrar tekrar öldürmek istedi o an.
"Kötü izleri silelim mi?"Diye sordu Esved.Etem "Nasıl yani?"Diyerek dolu gözlerini adama çevirdi.
Esved,çocuğun gözyaşlarını sildikten sonra "Bu şekilde."Diye fısıldayarak boynuna minik öpücükler kondurmaya başladı.Etem boynunda hissettiği öpücükler ve dil darbeleri ile minik mırıltılar eşliğinde mıyışmaya başlarken,Esved son bir öpücük bırakıp kucağındaki bebeğin dolgun alt dudağı,dudaklarının arasına alırken Etem'de adamın üst dudağına aynı şeyi yaptı.
Etem,Esved alt dudağını emildikçe gözlerini açık tutamıyordu.Dünya üzerinde alt dudağı,zayıf noktası olan tek insan olabilirdi!Esved bunu fark etmişti bu yüzden iştahla emiyordu alt dudağı.
Dudaklarını ayırarak,miniğin alnına bir öpücük kondurdu."Devam edelim mi bebeğim?"Diye fısıldadı Esved."E-edelim..."Diye mırıldandı Etem,kalçasını farkında olmadan oynatırken.
"Ah!Bebeğim devam etmek istiyorsan sihirli kelimeyi söylemelisin."Sahte bir sinirle konuştu uzun adam.Etem,kehribar rengi gözlere bakarak "Edelim...Babacığım."Diye mırıldandı.
Reklam arası :)
Etem'in sevgi konusunda eksik olması ve kötü şeyler yaşaması yüzünden Esved'in ona nazik ve güzel davranması,hissettiği sevgi boşluğu büyük ölçüde dolduracak.Haliyle Etem,Esved'e daha çok bağlanacak.Herif katil olabilir ama kötü-gereksiz ve kurban olarak seçilen insanlara karşı duygusuz ve acımasız ama Etem'e değil 👉🏻👈🏻
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...