9-

13.7K 950 206
                                    

"Kalbim üşüyor."

Esved duyduğu cümlelerle duraksadı.Çocuğun ne demek istediğini anlarken dudaklarını yaladı.

Onunda kalbi üşüyordu sanki.

Etem gözyaşları arasında,Esved'in garip bakışlarına güldü."Balık gibi bakıyorsun."

Esved,çocuğun gülmesi ile biraz daha rahatlarken boştaki eliyle miniğin gözyaşlarını sildi."Buyrun efendim."Diyerek çorbaları ikilinin önüne bıraktı garson."Klimaları açtık.Başka bir arzunuz?"

"Yok.Gidebilirsin."Dedi sert bir diller Esved.Garson yanlarından ayrılırken,Etem yüzünün hizzasında duran mönüyü indirerek "Teşekkür ederim."Dedi.Garson şok olmuş bir şekilde arkasını dönerek, hafifçe başını eğdi."Önemli...Değil efendim."Diyerek hızlı adımlarla tekrardan yanlarından ayrıldı.

Esved kaşlarını çatarak çocuğa döndü."Neden teşkkür ediyorsun?Yüzünü gördü!Onu benden daha çok mu seviyorsun?"Diye sinirle sıraladı cümlelerini.Etem şok olurken,başını olumsuz anlamda iki yana salladı.

Neyi benden daha çok seversen,onu öldürürüm.

"Sadece nezaket amaçlı teşekkür ettim."Dedi.Esved büyük bir kıskançlık hissiyle kavrulurken,giden garsonun arkasından baktı.Etem korkuyla ne yapacağını bilemezken elini,adamın bacağına koyarak okşadı.

Esved'in ilgisi anında minik bedene dönerken "Babacığım...Lütfen kızma."Diye mırıldandı Etem.Esved'in gözleri azınlıkla parlamaya başlarken,Etem yutkunarak çorbasını içmeye başladı.

Her yudumunu ve hareketini dikkatle izleyen Esved'e "Sen de içsene çorbanı."Diyerek bir yudum daha aldı çorbasından ama Esved hiç oralı değilmiş gibi,kendisini izlemeye devam ediyordu.

Esved bir süre sonra "Şu adamlar, homofobik çetesinden olabilir mi?"Diyerek sorduğunda,Etem etrafa bakınmak için başını kaldırdı ki Esved çenesinden tutarak başını kendisine çevirdi."Sen sadece bana bak."Diye tehlikeli bir şekilde fısıldadı.

Etem sertçe yutkunarak "T-tamam." Diye mırıldanırken adamlar onlara bakarak bir şeyler konuşmaya devam ediyordu.

İçlerinden biri Esved ile göz göze geldiğinde diğerli onlara bakmaya bırakmıştı.Adam gözlerini çekemezken,Esved işaret parmağını kaldırarak yan bir şekilde boğazına doğru götürdü.

Yavaşça öbür uca doğru götürürken, şeytani bir şekilde gülümsüyordu.
Bu,önüne dön yoksa tahtalı köye biletini hazırlarım demek oluyordu.

Adam korkuyla önüne dönerken diğer adamlarda bir daha ikiliye bakmamıştı.

"Bebeğim,hadi iç çorbanı."Diyerek elini yanağına yasladı Esved.Etem başıyla onaylayarak çorbasını içerken aklında sürekli 'Tek hareketi,bakışları ile adamları korkutabilen bir katil.Sana bir şey yapmayacağı neye malum?Nereye kadar onunla beraber kalacaksın?BU ADAM BİR KATİL!'Cümleleri dolaşıyordu.

Merak etme bebeğim.İkimize kimse bir şey yapamaz.

Esved'in sesi beyninde yankılanırken, çorbasını içmeye devam etmeye çalıştı ama kendisine gözünü kırpmadan bakan adam ve beynindeki ses yüzünden bu pekte kolay değildi.

"Ellerin titriyor bebeğim.Hala üşüyor musun?"Diye sordu Esved."Hayır üşümüyorum."Dedi Etem.Aslında üşüyordu ama adamın,burayı ateşe vereceğinden emin olduğu için böyle demişti.

"Çorbayı beğenmedin mi?Garso-"Esved tam bağırıyordu ki Etem,avcuyla adamın ağzını katarak "Hayır!Hayır!Bağırma."Dedi.

Böyle yaptıkça daha çok dikkat çekiyorlardı!

Esved soğuk elini,ağzındaki elin üzerineki sıcak ele koyarak avcunun içine sert bir öpücük kondurarak aşağıya indirip bacağının üzerine koydu ve sıkıca tuttu.

"Esvedciğim~"Cilveli bir kadın sesi duyduklarında birbirlerine bakmayı bırakarak yanlarına gelen,kırklı yaşların başında,sarı uzun saçlı,botokslu olduğu belli olan dolgun,kırmızı ruj sürmüş dudakları,uzun siyah gece elbisesi ve elindeki iki şarapla duran kadına baktılar.

"Esvedciğim~"Cilveli bir kadın sesi duyduklarında birbirlerine bakmayı bırakarak yanlarına gelen,kırklı yaşların başında,sarı uzun saçlı,botokslu olduğu belli olan dolgun,kırmızı ruj sürmüş dudakları,uzun siyah gece elbisesi ve elindeki iki şarapl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkisinin kişilik ve duygu değişimleri o kadar hızlı değişiyor ki ben bile yetişemiyorum.

Bu gelen karıyı unutmayın ilerleyen zamanlarda çok büyük bir pislik yapacak.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin