24-

11K 772 166
                                    

Esved, yerde kanlar içinde yatan adamın nabzına baktı."Ölmüş tüh."Dedi sahte bir hüzünle.Ardından üzerinden kalkarak ayağıyla,kenara kadar vurarak götürdü.

"Getirin diğerini."Korku içindeki adamı iki yandan tutarak,kanlı ellerini inceleyen adamın önüde diz çöktürtüler."Mallar nerede?"

Esved korkutucu bir gülümseme ile yüzüne sıçrayan kanı bileğine sildi.Adam korkuyla titrerken,kenarda dövülerek öldürülmüş ve hemen arkasında ölmeyi bekleyen iş arkadaşlarına baktı.Karşısındaki adama, onlardan çaldıkları malları kime götürdüklerini söylese yaşayacağı neye malumdu?Zaten bu adamlar öldürmese patronu öldürürdü.

Esved alayla gülerek,ayak tabanını adamın yüzüne vurdu.Adam acıyla arkaya devrilirken,kırılan burnundan kanlar oluk oluk akmaya başlamıştı.

"Efendim."Korumalardan birinin seslenmesi ile adama atacağı tekme havada kaldı.Dudaklarını yalayarak kendisine telefonununu uzatan adama "Ararlarsa,siz cevap verin beni rahatsız etmeyin demedim mi?"Diye sordu korkutucu bir neşeyle.

"Minik şey...Arıyor efendim.Meşgul olduğunuzu söyledim ama-"Adamın lafı, elindeki telefonun heyecanla alınması ile kesilirken şaşkınlıkla kaldı.

"Alo-"

"NEREDESİN SEN!?"Etem'in ağlayarak bağırması ile kalbini tutarak gülümsedi."Bebeğim,babacığın işleri var."

"Bana ne!Eve gel!"Diye çemkirdi."Bebeğim iş-"

"ORUSPU MUYUM BEN?"Esved şokla telefonu kulağından çekip tekrardan kulağına görürdü."Ne münasebet?Neden öyle diyorsun bebeğim?"Bir hıçkırık sesi duyarken,yerde yatan adamın karnına oturdu."ORUSPU MUYUM HE!?DÜN SEVİŞTİK VE SEN BU SABAH HİÇBİR ŞEY SÖYLEMEDEN GİTTİN!YANIMA PARAYI KOYMAYI UNUTMUŞSUN!ONUN YERİNE TELEFON BIRAKMIŞSIN SAĞ OL YA!"Etem sinirle bağırırken bir yandan da ağlıyordu.

Esved ne yapacağını bilemez halde, kendisini izleyen Burak'a eliyle gel işareti yaptı.Burak hızlı adımlarla yanına gelerek yere çömeldi.

Esved dudaklarını oynatarak 'Ne diyeceğim?'Diye sordu.Burak ensesini kaşıyarak 'Özür dile!'Dedi.

"Özür dile."Esved kesin bir sesle konuşunca,Burak ellerini çaprazlayarak ve başını olumsuz anlamda sallayarak hayır derken elini alnına vurdu 'Aptal herif!'

Esved elini kaldırarak 'Ne' Diyerek başını salladı."Ne?"Etem'in sakin sesiyle korkuyla yutkundu.Esved Günsür,ilk defa birinden korkuyordu.

"Öyle olsun."Etem'in kırgın çıkan sesiyle kalbi sıkıştı "Bebe-"Yüzüne kapanan telefonla ayağa kalktı.

Burak'a "Sen adamlarla ilgilen."Diyerek koşarak depodan çıktı.

.

Eve girdiğinde etraf çok sessizdi.Kanlı gömleğini çıkartarak kenara fırlatırken hızlı adımlarla evi dolaştı.

Yatak odasına girdiğinde yorganın altındaki minik bedeni görmesi zor olmuştu.Hızlı adımlarla yanına giderek boş tarafa oturdu.

Minik beden iç çekerken sessizce ağlıyordu "Etem.."Diye fısıldadı Esved,yorganı çekmeye çalışırken ama minik eller öyle sıkı kavramıştı ki yorganı, biraz sert davranmak zorunda kalmıştı.

Çocuğun ağlamaktan kızarmış ve yaşlarla dolu yüzüne bakarken içi gitti,kalbi sıkıştı adeta "Etem..."Elini çocuğun saçlarına götürerek okşadı.Etem cevap vermek,elini ittirmek için bile çok yorgundu.

"Bebeğim,yemin ederim iş acil olmasaydı umrumda bile olmazdı.Sabah bile,isteye yalnız bırakmadım seni.Ö-ö-"Derin bir nefes alarak tekrardan deneyecekti ki elinin ittirilmesi ve "Özür dilemekten bile acizsin."Diyen Etem ile kalakaldı.

Etem yorgun bir şekilde arkasına dönerek ağlamaya devam etti."Nasıl hisettim biliyor musun?Kullanılmış peçete gibi.Dün çok mutlu oldum,yaptığın teklif,söylediğin sözler...Beraber olduk,ilgilendin benimle ama sabah yalnız uyandım ne bir not vardı, ne başka bir şey.Telefon bırakılmış sadece şifreli,çözemedim panik yaptım.Acil arama yerine basınca seni aradı işte,onda da yabancı bir adam açtı.Sana bir şey oldu sandım ama adam 'Efendinin işi var.Rahatsız edilmek istenmiyor kesin emri.'Diyerek telefonu kapattı.Saçma geliyor belki,abarttığımı düşünüyorsundur ama Esved çok kötü hisettim."Etem sessizce iç çekerek ağlamaya devam ederken Esved kurumuş kanlar olan eliyle ensesini kaşıdı.

Bir süre iç çekişleri dinledi ardından çocuğun arkasına yatarak,kolunu ince bele sararak kendisine çekti.

Etem'in sırtı çıplak göğüse değerken, belinden tutan elin kanlı olduğunu gördü.Endişeyle eli tutarken yatakta doğruldu."Ne oldu eline?"

"Bana kızgın ve dargınken bile beni umursuyorsun...Nasıl yapabiliyorsun bunu?"Etem birden elini bırarak arkasını dönerek yattı.Esved kendisine arkasını dönmüş çocuğa yaklaştı ama Etem biraz daha ileri gitti,bunu yatağın ucuna gelene kadar yapmaya devam ettiler.

Etem biraz daha ilerlerse yataktan düşeceği için kıpırdamadı ve Esved'in kendisini göğsüne çekmesine izin verdi.

Esved çocuğun ensesine sulu sert bir öpücük bıraktıktan sonra "Özür dilerim diyecektim.Sadece senin sesini öyle duyunca panik yaptım...Sabah gitmeyecektim,öperek uyandıracaktım seni.Aramızdaki piçler önemli şeyler çaldılar bu yüzden gitmek zorunda kaldım."Dedi.

Etem iç çekti sadece.

Etem iç çekti sadece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin