•SAKIMA-Daddy
"Devam edelim...Babacığım."Diye mırıldandı.
Esved gülümseyerek çocuğun boynuna bir öpücük bıraktı.Kazağını tek hamlede çıkararak beyaz,bazı yerlerde benler olan vücudu gözler önüne serdi."Benim bebeğim çok güzel."Diye fısıldayarak kemikli uzun elleri ile çocuğun belinden başlayarak,göğüslerine kadar okşadı.
Etem titrekçe bir nefes verirken,göğüs uçlarına gelen ellerle heyecan ile kalçasını oynattı.
Esved sertleşmeye başlarken,pembe tepecikleri parmaklarının arasına alarak hafifçe sıktı.Kulaklarına dolan inlemelerle, göğüs uçlarından parmaklarını çekerek slu bir öpücük bıraktı.Etem istekle kendisini altındaki sertliğe bastırırken,göğüs ucunda hissettiği dille inlemeye devam etti.
Esved geriye çekildiğinde elini dudaklarına götürmüş,pembeleşmiş yanaklarla kendisine bakan Etem'e gülümsedi."Hoşuna gidiyor mu bebeğim?"
"G-gidiyor babacığım...Çok güzel hissettiriyor o adamlar gibi değil."Diye mırıldandı sona doğru kısılan sesiyle.Esved'in aklına adamlar gelirken sinirlendi.Etem adamı kızdırdığını düşünerek çekingence elini Esved'in saçlarına koyarak okşadı."Kızma lütfen."
Esved başını okşayan elle gülümsedi. Adamlara daha sonra sinirlenebilirdi değil mi?
Şişen tepeciğe son bir öpücük bırakarak aynı işlemi diğer göğüse yapmaya başladı.Etem inlemelerinin arasında ellerini adamın gömleğinin düğmelerine götürerek, titreyen elleriyle çözmeye başladı.
Esved geriye çekilerek,şişen tepeciklere memnuniyetle baktı.Miniğin omuzlarından ittirerek çıkarmaya çalıştığı gömlekten bir çırpıda kurtuldu.
"Güzel bebeğim."Diyerek çocuğun kalçalarını okşadı."Babacığım."Diye mırıldandı Etem,arzu dolu bir sesle.
Esved kucağındaki çocukla beraber ayağa kalkarak,oturma odasının çıkışındaki basamaktan geçerek koridorun sonundaki yatak odasına girdi.
Büyük yatağa çıkarak çocuğu yatırdı.Etem'in sırtı soğuk yatakla buluşurken,tavandaki aynada kendilerini gördü.
Belinde hissettiği ellerle bakışlarını Esved'e çevirdi.Esved,çocuğun belini okşayarak eşofmanı ile beraber baksırını tek hamlede çıkardı.
Etem,adamın önünde çırıl çıplak kalınca utanarak bacaklarını birbirine bastırdı."Utanma bebeğim."Diye fısıldadı Esved,çocuğun bacaklarını iki yana açarken.
Bacaklarını okşayarak,üst bacağının içine sulu bir öpücük bıraktı Esved.Etem gözlerini kapatırken,kasıklarında hissettiği sulu öpücüklerle mırıldanmaya başladı.
Esved,çocuğun aletinin başına minik bir öpücük kondurduktan sonra tek hamlede yüzüstü yatırdı minik bedeni.
Beyaz popoyu elleriyle okşadıktan sonra hafiften kaldırarak domalmasını sağladı.Etem,kalçasında hisettiği sulu öpücükler ile başını çarşafa gömerken minik inlemeler ile gözlerini kapattı.
Esved,çocuğun sırtına baktığında kaşlarını çattı."Kim yaptı bunları?"Diye sinirle tısladı.Etem gözlerini yavaşça açarken "Ş-şey..."Diyerek sustu."Ne?"Dedi Esved sabırsız bir şekilde."Patronum yaptı."Diye mırıldandı Etem.
"Benzicideki marketin patronu mu?Çalıştığın kafedeki patron?Kitapçıdaki patron?Hangisi?"Diye korkutucu bir sakinlikle sordu.Çocuğun çalıştığı yerleri önceden öğrenmişti ama patronun şiddet uyguladığını yeni öğreniyordu.Etem'den ses çıkmazken parmaklarına tükürerek,hala kalçası havada olan çocuğun deliğine getirdi parmaklarını.
Yavaşça kasılan deliği okşamaya başlarken,Etem hissettiği duygularla gözlerini tekrardan kapattı."Söyle bebeği.Hangi patron?"Diye sordu Esved parmaklarını biraz bastırarak okşarken."K-kafedeki patronum."Diye mırıldandı Etem.
"Patronun değil o senin.Kimse senin patronun değil."Diyerek tek parmağını içine yolladı çocuğun.Etem sesli bir inlemeyle, çarşafı sıktı.
Esved parmağını yavaş yavaş hareket ettirirken,ikinci parmağınıda deliğe yolladı."Neyle vurdu?"Diye sordu.Çocuğun ağzındaki baklayı sadece mıyıştığı zaman alabileceğini anladığı için hareketlerini yavaş yavaş yaparak miniği mıyıştırmaya çalışılıyordu."K-kemer ve so-Ah!Sopayla."Diye mırıldandı Etem.
Esved parmaklarını içinden çıkararak deliği yalamaya ve emmeye başladı.Etem zevkle kıvranırken gözleri yaşarmıştı.Çok güzel hissediyordu."Lütfen...Babacığım."Diyerek yalvardı Etem.Esved,çocuğun sızdıran aletine elini atarak çekmeye başlarken deliği yalamaya devam ediyordu.Etem yüksek sesle inlerken zevkten ağlamaya başlamıştı bile.
Esved elindeki ıslaklıkla ve çocuğun titremesi ile geriye çekildi.Etem titreyerek yana devrilirken,nefes nefese adama baktı.Esved elindeki meniyi yalayarak eğildi ve çocuğun beline bir öpücük kondurdu."Şimdi sıra babacıkta."Diye mırıldanarak ayağa kalktı.
Odadaki siyah tekli koltuğa oturdu ve bacaklarını iki yana açtı."Gel bebeğim."Diyerek yatakta doğrulan çocuğu yanına çağırdı.
Etem hala zevkten titreyen bacakları ile yataktan inerek,adamın bacaklarının arasına çömeldi.Elini,pantolunun üzerinden belli olan alete götürüp okşadıktan sonra kemerin tokasını açtı ardından fermuarı ve düğmeyi açarak baksırı indirerek büyük aleti dışarıya çıkardı.
Dudaklarını yalayarak gözlerini, koyulaşmış gözlerle buluşturdu."Babacığım."Diye mırıldanınca Esved sırıtarak"Bebeğim."Dedi.
Etem,aletin ucuna sulu bir öpücük kondurduktan sonra dibinden başına kadar yalayarak tekrardan ucuna gelince minik öpücükler bıraktı.Gözlerini açık tutmaya çalışarak sertleşmiş aletin bir kısmını ağzına aldı.Yavaş yavaş gelgit yaparken"Siktir."Diye mırıldandı Esved.
Tamam,daha önce bu konuda uzman olan çok kişiyle beraber olmuştu ama bu acemi çocuk çok daha güzel ve zevk dolu geliyordu ona.
Etem,aletin ucunu emerek daha çok ıslatırken başında hissettiği elle biraz daha ağzına aldı aleti.Yavaşça ileri geri yaparken aralarda ağzından çıkartarak baştan sona öpücükler konduruyor sonra tekrardan ağzına alarak emiyordu.
Esved "Geleceğim bebeğim."Diyerek çocuğun başını okşadı.Etem'in geri çekilerek hızlıca ıslak organı çekmeye başlarken,Esved çok geçmeden hırıltılı bir inlemeyle boşaldı.Etem,Esved'in yaptığı gibi elindeki meniyi yalayarak ayağa kalktı.
"Bebeğim."Diye fısıldadı Esved.Etem, adamın kucağına oturarak başını göğsüne gömerken "Babacığım." Diye mırıldandı.
Hayatımda yazdığım en garip smut...Sonda dank etti Etem'in utangaç ve Esved'in katil olduğu.SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...