32-

9.4K 777 178
                                    

•Yoari-Blow Off

1 hafta sonra

Esved,bebeğine aldığı yeni kıyafetler ve oyuncakları hatırlayınca keyifle bir kahkaha attı.Bebeği bunları çok sevecekti.

Eve geldiğinde bagajdaki bir dolu poşeti aldıktan sonra bacağını havaya kaldırıp, topluluğuyla bagajin kapağını kapattı.

Ardından ıslık çalarak apartmana girdi.

Eve geldiğinde kapıyı ittirek "Bebeğim!" Diye seslendi.Etem yatak odasından "Burdayımmm!" Diye bağırdı.

Esved büyük bir gülümseme ile yatak odasına giderken,kapının kapanmadığını fark etmemişti.

Odaya girdiğinde yatakta,dün geceden dolayı pislenen çarşaflarını değiştiren bebeğine gülümseyerek elindeki poşetleri gösterdi."Çok güzel şeyler aldım sana."Etem şaşkınlıkla öylece kalırken "Daha önce annem dışında,kimse bana bir şey almamıştı."Diye hüzün ve mutluluk karışımı bir ses ile konuştu.

"Sen iste,sana dünyayı alarım."Dedi Esved. "Dünyayı istemem,sen benim yanımda ol yeter."Diyerek gülümsedi Etem.

İkisinin bu romantik ortamı Raşa'nın sinirle havlaması ile kesilirken elindeki poşetleri yere bıraktı Esved. "Raşa.Ne oldu kızım?"Raşa sinirle havlamaya devam ederken duyduğu adım sesleriyle kaşlarını çatarak,belindeki silahı çıkardı tam o sırada odaya giren maskeli adam silahını tavandaki aynaya doğrulturken,Esved adamın alnına hedef aldı.

Camın gürültüyle çatlama sesi ardından duyulan ateş sesleriyle beraber adam yere yığıldı.

Etem korkuyla,üzerine doğru gelen cam parçalarına transa girmiş gibi bakarken her şey ağır çekimde gibiydi.

Esved elindeki silahı korkuyla fırlatarak,yerdeki yorganı tuttuğu gibi yatağa çıkmış,dizlerinin üzerine çökerken kalın yorganı ikisinin üzerine örtmüştü.O kadar hızlı hareket etmişti ki Etem hala ne olduğunu anlayamamış bir haldeydi.

Cam kırıkları yorganın üzerine düşerken, yere düşen camların kırılma sesleri kulaklarına doluyordu.Bir süre dehşetle birbirlerine baktılar ardından Esved,yorganı ittirdi.

Yorganın üzerindeki camlar yere düşerken kırılma sesi bütün odayı doldurdu.

Raşa korkuyla odaya bakarken Esved "Burada dur bebeğim."Dedi,korkuyla ağlamaya başlayan çocuğa.Etem başını zorlukla sallarken,Esved yataktan kalkarak fırlattığı silahını aldı.

Yerde,kanlar içinde sırtüstü uzanan adamın şapkasını ve maskesini çıkardığında gördüğü yüzle delirmiş gibi gülmeye başladı.

Serhat.

Ölü bedeni koridora sürükleyerek bütün hıncını almak istercesine tekmeledi."ORUSPU ÇOCUĞU!"Diye kükrerken,botunun tabanı ile yüzünü parçalayacak şekilde sert vuruyordu.

Nefes nefese açık kapıyı fark ettiğinde,kahkahası yarım kesildi.

Gözleri dehşetle açılırken,siyah uzun saçlarını çekiştirdi."Aptal."Diye fısıldadı kendisine."Aptal."

İzlendiğini fark etmemişti,dikkatli olmamış üstüne üstelik kapıyı açık unutmuştu."Benim yüzünden..."Diye fısıldadı.

Onun yüzünden Etem ölebilirdi.

Dehşetle,yerde yatan adamı bağırarak tekmelerken sanki kendisine olan kızgınlığını almak istiyor gibiydi.

"E-Esved."Yatak odasının kapı girişinde titreyerek ağlayan minik bedenin kendisine seslenmesi ile adamı bırakarak,Etem'in yanına ilerledi.Kanlanmış botu yerde izler bırakırken tek hamlede çocuğu kucağına aldı.

Etem adamın boynuna sıkıca sarılırken,bacaklarını bele sardı ve başını boyna gömerek ağlamaya devam etti.

Esved ise dehşet ve sinir dolu gözlerle yüzü dağılmış adama bakıyordu.

Serhat'ı hatırlamayan varsa Etem'in patronuydu daha hatırlatıcı olacaksa Esved'in götüne sopa soktuğu adam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serhat'ı hatırlamayan varsa Etem'in patronuydu daha hatırlatıcı olacaksa Esved'in götüne sopa soktuğu adam.

Bu bölümü kitabı yazmadan önce planlayan bne.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin