28-

10.1K 797 119
                                    

•Grandson-Blood//Water

Yatakta mışıl mışıl uyuyan çocuğun üzerini iyice örttükten sonra saçlarını sevdi ardından notu,telefonun altına sıkıştırarak uzun ceketini giydi ve evden çıktı.

.

Islık çalarak araba hurdalığına girdi.

"Affedersiniz,nasıl yardımcı olabilirim?"Diyerek yanına gelen orta yaşlardaki adama baktı."Metin Karakoyun diye birini arıyorum."Dedi Esved korkutucu bir şekilde gülümserken.

Adam Esved'i tanırken duruşunu dikleştirdi 'Ne bok yedin Metin?' Diye içinden geçirirken zoraki bir gülümseme ile "Bir şey mi oldu?"Diye sordu."Eski bir dostuyum.Konuşmaya geldim."Diyerek gülümsedi ardından ellerini cebine koyarak, kendisinden kısa olan adama doğru eğildi. "Nerede o?"Adam korkuyla yutkunarak "Şuradaki arabaların arkasında.Tamir yerinde."Diye cevapladı."Güzel...Hurdalıktaki herkesi alarak çık,kameraları ve kapıları kapat.Yirmi dakikan var.Metin'in hiçbir şeyden haberi olmasın."Doğrularak cebindeki sigarasını çıkardı.

Adam korkuyla,hızla kendisine denilenleri yaptı.

.

Yirmi dakika sonunda,istediği gibi hazırdı ortalık.

Siyah eldivenlerini giyerek,saçlarını at kuyruğu yaptı.Islık çalarak tamir yerine giderken,göz ucuyla arabaya dayalı paslı demir sopaya baktı ardından arabanın kaputunu kapatan Metin'e.

"Metin!Eski dostum."Öyle bir neşeli tonda söylemişti ki duyan biri,gerçekten eski dost sanardı onları.Metin kaşlarını çatarak arkasına dönerken kirli eldivenlerini çıkartıyordu.

"Kimsiniz?"Diye sordu sert sesiyle."Aaa!Beni hatırlamadın mı?Etem ben!"Dedi yalancı bir şaşkınlıkla.Metin kaşlarını anlamayarak daha çok çattı.

Etem?Lisedeki karı gibi olan çocuk?Nasıl bu kadar uzamış olabilirdi?Tamam,estetik ilerlemişti ama...Aklı almıyordu Metin'in.

Gözleri şaşkınlıkla açılırken,Esved bir kahkaha attı."Hatırladın mı şimdi?"Metin zorlukla başını olumlu anlamda salladı."Ne güzel günlerdi değil mi?"Diye sordu Esved arabaya dayandı.Metin "N-ne?"Diye mırıldandı.

Çocuğu sadece tekme tokat dövüyordu,ne güzel günleri?

"B-beni birisiyle mi karıştırıyorsun?"Diye sordu Metin.Tamam,onun hayatında tek tanıdığı Etem vardı ama Etem'in hayatında başka Metin'ler olabilirdi.

"Seni oruspu çocuğu."Esved korkutucu bir şekilde gülümsedi ve arabaya dayalı sopayı aldığı gibi Metin'in kafasına geçirdi.

Metin kanlar içinde yere düşerken gözleri kararmıştı.Esved sopayı kenara fırlatarak siyah ceketini çıkardı ardından kollarını sıvıyarak,yerde can çekişen ve kaçmaya çalışan Metin'in karnına sert bir tekme atarak sırtüstü yatmasını sağladı.

"Nereye gidiyorsun?Daha yeni başladık!"Adamın karnına oturarak, kahkahalar ile yumruklar attı saatlerce.

Metin yerde yarı baygın halde kanlar içindeyken,sigarasının dumanını üfledi."Neden hala ölmedin?Zombi misin?"Esved alayla gülerken,kendisine korku dolu bakan adamın boynuna sigarasını bastırdı.

Metin acıyla inlerken bağıracak hali bile kalmamıştı.

Esved adamın saçlarını tutarak "Bugün, bebeğime dokunduğun-ona vurduğun için öleceksin."Diye tısladı.Mert ağzını açtığı gibi kan tükürürken,Esved ayağa kalkarak yere fırlattığı demir sopayı aldı.

"Cehennemde görüşmek üzere eski dostum."Sopayı büyük bir hızla adamın yüzüne vururken etrafa,kıyafetlerine sıçrayan kanlarla yüksek sesli kahkahalar atıyordu.

.

"Ailesine iş kazasında araba altında kalarak öldüğünü söylediler,sahte görüntüler kullandık ve delilleri yok etti-"Telefonu kapatarak adamlarından birinin konuşmasını yarıda kesti.

Yüzüne sıçrayan kanı bileği ile silerken yüzündeki sırıtışı silmemişti.

Bebeğine dokunan herkes ölecekti.

Esved'in katil olduğunu hatırlayalım temalı bir bölüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Esved'in katil olduğunu hatırlayalım temalı bir bölüm.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin