•Matt Maltese-As The World Caves In
•
•
Kalabalık,altın renginin yoğun olduğu restoranda özel davetliler ile yemek yemişlerdi.Patronun yardımcılarından biri ve Esved'in annesi ortaklık konusunda, Etem'in asla anlamadığı,teşekkür konuşması gerçekleşmişti.Ardındam yoğun istek üzerine Esved piyanonun başına geçmişti.Mikrofonu ayarlarken Etem,çocuğu televizyona çıkmış anne edasıyla heyecanla adama bakıyordu.
Arabada ve evde bağıra bağıra şarkı söylediği zamanlard, sesinin güzel olduğunu görmüştü ama özel bir davette şarkı söylemesi için seçilmesi,etkilemişti onu.Hemde çok etkilemişti.
Esved piyano ile şarkıya girerken gözlerini kapatmıştı,uzun kemikli parmakları tuşların üzerindeki ustalıkla dolaşırken herkes susmuş onu izliyordu.
Etem'in kalbi o kadar hızlı atıyordu ki!Elini kalbine götürerek kazağını avuçlarının içerisine aldı.
Oh oğlum,sensin benim yanında uzandığım
Atom bombası hapsederken
Oh sensin birlikte televizyon izlediğimEsved'in şarkıda kız yerine oğlan demesine, Pınar hanım güldü ve yanında heyecanla gözleri parlayan çocuğa baktı.
Dünya yıkılırken
Son takım elbiseni giyiyorsun
Ben de tırnaklarımı boyuyorum
Oh, modaya uygun bir halde dışarı çıkıyoruz
Ve her şey indirimdeEtem heyecanla yerinde kıpırdandı,neden bu kadar etkilenmişti bilmiyordu.Esved, çocuğun heyecanını hisseder gibi gözlerini açtı.
Yok olmaya sessizce yaklaşıyoruz
Kollarını şevkle çekiyorum
Ağlıyorum ve iyi geceler aşkım diyorumKehribar gözlerini,heyecanla parlayan gözlere çevirdi.
Organlarım dururken
Ve işte burada, bizim canlı kalacağımız son gece
Ve Dünya yere doğru çökerken
Oh oğlum, sensin benim yanında uzandığım
Atom bombası hapsederken
Oh sensin birlikte televizyon izlediğimEtem,göz göze gelmeleri ile titrerken sertçe yutkundu.
Dünya yıkılırken
Oh sensin benim yanında uzandığım
Atom bombası hapsederken
Evet, sensin ölümü birlikte karşıladığımDünya yıkılırken
Dünya yıkılırkenEsved şarkıyı bitirirken gözlerini,Etem'den çekmeyerek ayağa kalktı.Etem,adamın kalkmasıyla otomatik kalkarken Pınar hanım kemancılara çalmaları için işaret verirken şarkıya girdiler.
Esved merdivenlerden inerken,kendisine doğru heyecanla gelen çocuğa gülerek elini uzattı.
Etem titreyen elini,adamın büyük eliyle birleştirirken Esved gülerek çocuğu kendisine çekti.Dövmeli elini,ince bele koydu zarifçe.Etem kısa kaldığı için diğer elini adamın göğüsüne koyarken,Esved kahkaha atarak mümkünmüş gibi kendisine daha çok yapıştırdı,minik bedeni.
Keman sesiyle uyumlu bir şekilde dans etmeye başlarken birbirlerine bakıyorlardı."Güzel bebeğim."Diye mırıldandı Esved.
Etem gülümserken "Yakışıklı babacığım."Dedi.
Esved dişlerini gösterek gülümserken "Benim ol."Diye fısıldadı."Seninim zaten."Etem anlamayarak kıkırdarken, Esved "O anlamda değil bebeğim.Eşim ol,kocam...Karım,sevgilim,bebeğim,biriciğim,ailem ol."Diyerek hareket etmeyi bıraktı.
Etraftan şok nidaları dökülürken,Etem'in gözyaşları daha fazla yerinde duramayarak usulca dökülmeye başladı.Ne diyeceğini bilemiyordu.
Başını olumlu anlamda sallarken,Esved gülümseyerek eğildi ve dudaklarını birleştirdi.
Birbirlerinin gülüşlerinden öptüler.
Çok romantik oldu...
Özlemişim bu ikiliyi,bu yüzden günün ikinci bölümünü atayım dedi...Sınavlardan kurtuldum sayılır,eski bölüm atma düzenine döneceğim niHAHAHAHA!!
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...