Full smut.
"B-bu ne?"Diye sordu hissettiği duygularla.Titreşim dururken derin nefesler alarak pis pis sırıtan adama baktı.
"Sofra bizi bekliyor."Dedikten sonra ıslık çalarak önüne döndü.Telefonun ekranındaki aşağıda duran noktayı,yavaşça yukarıya çıkartırken çocuktan duyduğu çığlık benzeri inlemeler ile gülümsemesi büyüdü.
Etem içindeki titreşim ile yürüyemezken yatağın ucuna geldiğinde,elini yatağa koydu.Bu garip hisle zevkle inlemeye başlarken,kapının girişinde kendisini izleyen adamın farkında bile değildi.
Esved noktayı daha çok yukarıya çıkartırken,Etem yüksek sesle inleyerek bacak arasını tuttu."E-esved!"Diye sızlanırken içinde bir hızlanan bir yavaşlayan titreşimle,derin nefesler alıyor ve zevkle inliyordu."Efendim bebeğim."Diyerek ortalarda duran noktayı kaydırarak,en yukarıya çıkardığında Etem'in titreyen bacakları,kendisini ayakta tutamamış ve yere çökmüştü.
Başını yatağa bastırırken,bir eliyle yorganı sıkıyor diğer eliylede bacak arasını tutuyordu.Sızlanır gibi inlerken,gözlerindeki yaşlar aşağıya damlamıştı."Beğendin mi bebeğim?"Diye sordu Esved.
"B-beğendim."Diye kısık bir sesle konuştu Etem,ardından büyük bir inlemeyle boşalırken çamaşırı ıslanmıştı.İçindeki aletin titreşimi azalırken hala inliyordu.
"Esved...K-kapat l-lütfen."Diye mırıldanırken, başını yatağa bastırdı."Cık.Bu cümleyi beğenmedim."Dedi Esved alayla ve titreşimi arttırmaya başladı.Etem "BABACIĞIM LÜTFEN KAPAT!" Diye bağırdığında,duran vibratör ile derin nefesler alıp verdi.
"Kalk ayağa,bebeğim."Dedi Esved.Etem yataktan destek alarak kalkarken, sızlanarak inlemeye devam ediyordu."Bana doğru gel ama yere çömelmek veya durmak yok."Dedi.
Etem başıyla onaylarken,titreyen bacakları ile yavaşça adama ilerlemeye başladı ama birden titreşimi hızlanan vibratörle,çığlık attı.Yere çökmek istesede,adım atmaya devam etti.
Minik adımlar ve içindeki titreşimin el verdiği kadar bir hızla yürürken tekrardan boşlanacağını anlayarak,aralarında az mesafe kalmış olan Esved'e titreyen ellerini uzattı.
Esved,çocuğun belinden tutarak kendisine çekerken Etem yüksek sesle inleyerek tekrar boşlamış ve Esved ile beraber yere çökmüştü.
Esved titreşimi kapatarak telefonu cebine koydu.Elini,çocuğun pijama altına sokarak kalçalarını baksır üzerinden okşadı bir müddet.Etem titreyerek adama sarılırken, deliğinde hissettiği parmaklara derin bir nefes aldı.
Esved vibratörü çıkarırken Etem seslice inlemişti.Elini dışarıya çıkarıldığında kayganlaştırıcı kaplı küçük vibratörü,Etem'e gösterdi.
Etem titreyen elleri ile vibratöre parmak ucuyla dokunduktan sonra başını çevirerek, kollarını adamın boynuna sardı."Onu bir daha görmek istemiyorum."
Esved yüksek sesli kahkaha atarken,Raşa duyduğu seslerle edişelenerek yanlarına gelmişti.
.
Etem,Esved'in uyuduğundan emin olduktan sonra yataktan usulca kalkmış sessiz adımlarla yatak odasından çıkmıştı.
Esved'in seks tanrısı gibi oluşu,minik bedenine hiç iyi gelmiyordu.Tek sorun bu değildi ki!Adam katildi be!İnsan öldürüyordu,şeytanı andıran bir ifadesi vardı!Katil olduğunu söylemiş miydim?
Koridoru sessiz adımlarla,Raşa'nın uyanmaması için yalvararak geçti.
Askılıktaki paltosunu ve yerde duran botlarını alarak,kapıya uzandı ki duyduğu sesle korkuyla yerine çiviledi.
"Bebeğim?Nereye gidiyorsun?"
Bir müddet sikiş yok.Kaos var.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...