25-

10.5K 815 202
                                    

"Etem."Esved yüzüne kapanan kapı ile yumruk yaptığı elini yavaşça kapıya vurdu.

Bütün gün çocuğun peşinden koşmuştu.

Çalan telefonu ile şakaklarını ovarak aramayı cevapladı."Söyle."Burak derin bir nefes verdi "Gelmen lazım."Esved sinirle elini kapıya vurdu."Adamlar ya konuştu,ya konuşmadı.Bütün sinirimi onlardan alacağım."Sinirle soluyarak aramayı kapattı ardından "Etem...Bebeğim,gitmem lazım."Diyerek biraz bekledi ama cevap gelmeyince yatak odasının önünden ayrıldı.

Ceketini giyerek kapının kulpuna elini attı ki Etem'in dediği şeyle kalakaldı.

"Ben de geliyorum."

.

"O niye burada!?"Burak şokla,etrafa korku dolu gözlerle bakan Etem'i gösterdi."Geleceğim diye tutturdu...Bakar mısın amınakoyayım ısırdı!"Diyerek kolundaki ısırıkları gösterdi Esved.

Burak elini alnına vurarak saçlarını çekiştirdi."Etem yenge,gel ben seni çikolata almaya götüreyim."Diyerek çocuğun yanına adımladı ama Etem başını olumsuz anlamda sallayarak,Burak'ın uzağından koşarak Esved'in arkasına saklandı."Yabancılarla bir yere gitmem."Diye kesin bir dille reddetti.

Burak ortamın garipliğini anlatmadığı için ayağını yere vurarak,elleriyle yeri ardından tavanı gösterdi.

"Bebeğim Burak ile-AHHH!!TAMAM, TAMAM.KAL,TAMAM!"Çocuğun kolunu ısırması ike gardını indirirken,Etem hırlayarak kendisine bakıyordu.Etraftaki adamlar şokla ikiliyi izlerken,Esved çocuğun ısırışından zar zor kurtuldu.

"Göreceğin şeylerden etkileneceksin."Diye ciddi bir şekilde uyardı,gömleğin kollarını sıvarken."Esved gözümün önünde adam öldürdün.Daha ne kadar etkileyebilirim?"

Esved,minik bedene son kez baktı ardından yerde korkuyla titreyerek yatan adamın karnına oturdu.Omuzlarını gevşettikten sonra sert bir yumruk indirdi.

Adamın acı inlemeleri depoyu doldururken art arda yumruklar indirdi.Eklemlerine bulaşan kana bakarken minik bir gülümseme ile kan tüküren adamın yakasını tutarak "Nerede?"Diye sordu.Adamdan hiçbir cevap gelmezken alayla güldü.

Arkada duran iki adama baktı."Dayak yiyerek ölmek gibi bir hobiniz mi var lan sizin!?Daha ne kadar gözünüzün önünde döverek birini öldürmem gerek?"Esved adamın kafasını tutarak yere,arka arkaya vururken diğer adamlara bağırıyordu.

Adamın kafasını son kez yere vururken nabzına baktı,bayılmıştı.Ayağa kalkarak bedeni kenara doğru sürüklerken "Ayılınca bir posta daha dayak yer."Diye mırıldanıyor, korumalar ise diğer adamı kanlarla süslenmiş yere diz çöktürmüşlerdi.

Esved adama doğru ilerkerken Etem ondan önce davranarak adamın önünde çömeldi.

Herkes şok içinde minik bedene bakarken Etem,adamın göz yaşlarını silerek "Bayım lütfen artık konuşun..."Diye mırıldandı."Etem-"Esved minik bedene doğru ilerledi ki Burak kolundan tutarak durdurdu.

"Bir anlaşma yapalım siz istenilen şeyin yerini söyleyin,onlarda sizi öldürmesin hatta korumaya alsın."Diyerek hala akan göz yaşları silerek,dudaklarını adamın alnına bastırdı.

Ve sonrasında adam,bülbül gibi öttü.

Ve sonrasında adam,bülbül gibi öttü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben buna Etem etkisi diyorum.

SİZLERİ SEVİYORUM.

VAVEYLA (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin