Başını olumlu anlamda sallarken Esved gülümseyerek eğildi ve dudaklarını birleştirdi birbirlerinin gülüşlerinden öptüler.
Pınar hanım gözyaşlarını silerek,kızıyla beraber salonu terk eden kadının arkasından baktı.
Elini göğsüne götürüp"Ohhh!"Derken etrafa söyle bir baktı.Korktukları için kimse ters bir tepki veremiyordu.
İkili dudaklarını ayırdıklarında Etem adama sarılarak,başını göğsüne gömdü.Esved kollarını çocuğun omzuna dolarken mutlulukla havaya yumruk atan Burak'a 'Fikir için teşekkürler,ilk defa bir şeye yaradın.'Dercesine göz kırptı.
Burak 'İlk defa bir işe yaradın ayıp oluyor ama,önemli değil kardeşim.'Dercesine göz kırparken,yanında kendisine bakan eski sevgilisine göz kırptı."Böyle olabilirdik."Diye söylenirken,çocuk gözlerini devirerek önündeki pastasından bir çatal aldı.
Esved,Etem'i tek hamlede kucağına alırken "Gerdek vakti."Diyerek kahkaha attı.Etem şokla çığlık atarken,kollarını adamın boynuna sıkı sıkı sardı.
Esved koşarak restorandan çıkarken kahkahalarla gülüyordu."Esved!Yavaş,yavaş!"Diye bağırdı Etem."Yavaşlarını ve çığlıklarını yatağa sakla bebeğim.Bu gece çok ateşli olacak,vuhuuuv!"Diye bağırırken,arabanın önündeki korumalar sigaralarını söndürdü İçlerinden biri arabanın kapısını sonuna kadar açtı.
Esved arabaya geldiğinde kucağındaki minik bedeni indirmeden arabaya girerken, Etem başını çarpmamak için eğmişti.
Arabanın kapısı kapatılırken Etem nefes nefese "Bu korku bana kırk yıl yeter."Diye mırıldandı.Esved "Bebeğim!"Diye bağırınca adamın kucağında sıçradı.
"Çok heyecanlıyım-EVE SÜR!"Şöför arabayı çalıştırırken,diğer korumalarda arabalarını çalıştırdı.
Esved düğmeye basarak aradaki camı kapatırken,parlayan gözlerle kucağında minicik kalmış çocuğa baktı.'Bu gece ölmezsem iyidir.'Diye düşündü Etem.
Esved dudaklarını yalayarak ıslattılan sonra eve gidene kadar çocuğun yüzüne aralıksız öpücükler kondurdu.
.
Etem yatağa sırtüstü fırlatılması ve bir çırpıda soyulması ile afallarken,Esved kolyeleri kopararak çocuğun ellerini bağladı."E-Esved."Etem heyecan ve korku karışımı bir şekilde mırıldanırken yattığı yerde kıpırdandı.
Esved az önceki acalesini bırakarak,ellerini yavaşça çocuğun çıplak vücudunda dolaştırmaya başladı.Etem karnını içine çekerken,kaburgalarındaki ellerin göğüslerine doğru ilerlemesi ile ellerini kıpırdatmaya çalıştı ama bileklerine batan zincirlerle inledi.
Esved,göğüs uçlarını okşarken parmakları ile tepeciklere bastırıyor aralarda sıkıp çekiştiriyordu."İnle bebeğim."Diye fısıldadı."İnle."
Etem bastırdığı inlemelerini dudaklarından kaçmasına izin verirken,kendisini ağırlığını vermeden üzerine oturan adama sürttü."Bekle bebeğim,babacığın istediğini verecek."Diyerek üzerinden kalktı ve yüzüstü yatırdı minik bedeni.
Elini çocuğun omurgasından aşağıya indirerek,havalanan kalçalara sert şaplaklar attı.Etem inleyerek başını yastığa bastırırken poposunun moraracağına emindi.
"Bebeğim,benim güzel bebeğim."Esved kalçaları yoğururken iki yana ayırarak kasılan deliğe baktı.Bel gamzelerine öpücük kondurdu ardıdan,biraz daha aşağıya kayarak kalçaların yanından tutarak Etem'in domalmasını sağladı.
İki yanağı tekrardan ayırıken deliğe öpücük kondurarak diliyle daireler çizdi.Etem zevkle inleyerek çarşafı sıktı.Esved dilini delikten içeriye ittirdiğinde duyduğu yüksek sesli inlemelerle,dilini içeriye sokup çıkarmaya devam etti."Esved!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Azrail'in ıslık çalarak dans etmesine, kıkırdadı çocuk. Adamın hareket ettikçe uçan,uzun siyah saçlarını izlerken,kehribar rengi gözlerde kendisini izliyordu. Masum bir çocuğun,katile aşık olması gibi bir çok tanımı vardı bu hikayenin...