Cayenne
,,Videl som, že až príliš dlho rozmýšľaš, tak som rozhodol za teba," venuje mi jeden pohľad a postaví sa z pohovky. ,,Môžem ti tam doliať kolu, ak chceš," navrhne a jeho kroky smerujú k chladničke. Znova nečaká na moju odpoveď a vyťahuje z chladničky kolu, pričom berie z mrazničky aj veľkú nádobu zmrzliny.
,,Znova ti netreba moju odpoveď?" Spýtam sa ho,keď mi do pohára s vínom dolieva kolu. Doleje ju však len do môjho pohára, v tom svojom nechá len víno.
,,Nie, viem predvídať tvoje odpovede," tajomne prehovorí, vo chvíli keď mu hrá na perách jemný úsmev. ,,Toto je tvoje odškodnenie za našu malú syrovú vojnu. Dúfam, že si týmto u teba vyslúžim odpustenie," položí predo mňa čokoládovú zmrzlinu a dve lyžice.
,,Neviem, či to bude také ľahké Zayn," prehovorím s pobavením v hlase. ,,A navyše zmrzlinu by som si mala dať až po jedle," nadvihnem obočie a spojím moje oči s tými jeho.
,,Ale no tak Cayee už si veľké dievča. Jesť sladkosti môžeš aj pred večerou," uťahuje si zo mňa ako väčšinu času, keď je so mnou.
,,Hahah, veľmi vtipné Zayn. Vždy keď si so mnou stávam sa obeťou tvojho uťahovania," posťažujem si snažiac sa vyzerať ako malé dieťa, ktoré nedostalo hračku, po ktorej už tak dlhú dobu túži.
,,Ako keby som sa ja nestával obeťou tvojho uťahovania," hneď vyčítavo reaguje, no jeho drzý úsmev svieti na všetky strany.
,,Radšej sa choď pozrieť do rúry, aby tvoje veľkolepé jedlo nezhorelo," posmešne prehovorím a prstami chytám do rúk pohár s vínom. Napijem sa, víno má aj napriek kole, s ktorou je zmiešané, celkom silnú chuť. Jeho chuť mi nevyhovuje, no aj tak sa napijem druhýkrát. Zayn moje slová poslúchne a ide sa pozrieť rúry.
,,Tvoje uťahovanie malo prvýkrát aj pozitívny účel. Mala si pravdu moje zapekané cestoviny sú hotové," prednesie hlasnejším hlasom, aby som ho dobre počula, keďže je odo mňa vzdialený. ,,Naložím ti dobre?" Spýta sa ma, popritom ako vykladá taniere na barový pult.
,,Nemusíš, zvládnem to aj sama," odpoviem mu na jeho otázku chystajúc sa postaviť z pohovky.
,,Nie, si predsa môj hosť. A dnes som ti navyše spôsobil už dosť problémov s tou syrovou bitkou. Ani ja sám som nevedel, že dokážem byť taký detinský," svojimi slovami ma donúti ostať sedieť na pohovke. Takže jediné, čo mi ostáva je sledovať z diaľky ako na taniere nakladá zapekané cestoviny.
,,Bolo to detinské, to musím uznať."
,,Tvoja spoločnosť robí zo mňa iného človeka."
,,Héj, neobviňuj z toho moju spoločnosť, je to len a len tvoja chyba."
Zayn predo mňa pokladá tanier, plný zapekaných cestovín. Musím skonštatovať, že napriek faktu, že o sebe stále hovoril, že nevlastní žiadne kuchárske zručnosti, to vyzerá veľmi chutne. Neodolám a vezmem si vidličku, ktorú mi priniesol a dám si do úst poriadny kus bez toho, aby som čakala na Zayna. Hoc som pre pár hodinami jedla Harryho pečené mäso poriadne mi vyhladlo.
Syr s rajčinami sa mi roztápa na jazyku. Je to naozaj chutné hoc príliš horúce. Slastne vydýchnem nad chuťou, no zároveň jedlo v ústach prehadzujem z jednej strany na druhú, pretože je príliš horúce.
,,Cayee, týmto štýlom sa naozaj nepekne opáliš," upozorni ma Zayn berúc mi z rúk tanier. ,,Vydrž chvíľku. Ešte, že som ti niečo navaril, očividne si hladná ako vlk," zasmeje sa, na čo si od mňa vyslúži nepekný pohľad.
,,Nemáš právo mi to brať," upozorním ho a tanier mu z rúk zoberie.
,,Dobre, dobre. Máš pravdu, ale počkaj chvíľku kým sa to vychladí," podozrivo na mňa pozerá, no neprotestuje, keď si tanier vezmem k sebe.
YOU ARE READING
Love Me Red
FanfictionBolo to naše pravidlo, pamätáš? Nikdy sa nezamilovať. Avšak cit, ktorý sme k sebe cítili, bol ako nákaza, rozširujúca sa zakaždým, keď sme sa jeden druhého dotkli. Nákaza, spájajúca sa s našou krvou, ktorá prúdila cez naše žily a nakoniec sa dosta...