8.

257 28 4
                                    

Cayenne White

Slnečné lúče vrážajúce prudko do mojich očí ma prinútili nespokojne vzdychnúť.

Hoc som nechcela, otvorila som oči pomalým pohybom, aby som sa vyhla otravným slnečným lúčom ničiacim mi môj pokojný spánok.

Zmätene som sa poobzerala po okolí, keď som si uvedomila, že som v cudzom prostredí. Očami som brázdila po červeno bielych stenách, na ktorých bolo zavesených množstvo veci týkajúci sa amerického futbalu. Ach, ako veľmi som nenávidela ten šport, vždy mi pripomínal Louisa.

Louis!
Vytreštila som oči dúfajúc že som neskončila včera večer s Louisom. To by mi moja chabá sebaúcta nikdy neodpustila. Predsa len už teraz bola veľmi malinká.

Rýchlo som sa pozrela na miesto vedľa mňa, kde som zbadala chlapca s rozhádzanými havraními vlasmi do všetkých strán. Ostré slnečné lúče mu vyťahovali malinké pehy na povrch tváre. Bolo ich málo, možno len päť a boli to jediné nedokonalosti na jeho tvári.

Mihalnice dlhé ako pavúčie nohy lemovali jeho očné viečka lesknúce sa vďaka svetlu zo slnka.

Všimla som si ako mal ruku prehodenú cez moje telo, pričom bol svojim telom natlačených až príliš na to moje.

Snažila som sa vyslobodiť z jeho zovretia, no akonáhle som sa pohla, bolestne som privrela oči nad návalom bolesti prechádzajúcej mojou hlavou.

Čo som to do pekla včera robila?

Nedokázala som si spomenúť na nič okrem toho ako som pila mangovú vodku. Chytila som si spánky snažiac sa spomenúť na včerajšiu noc. Začali sa mi najskôr objavovať ústrižky, a potom to náhle prišlo. Všetko čo sa včera stalo sa mi prehralo pred očami.

Zaynove pery na tých mojich.

Zaynove dotyky.

Zaynove slová.

Nechcem ti ublížiť. Nemôžem to spraviť. Nedokážem ti dať lásku, ktorú si zaslúžiš.

Bozkával som sa s ním a nie hocijako. Nechala som to zájsť viac než som mala. Nebránila som sa mu, dokonca som chcela viac.

A teraz zahanbene ležím v jeho posteli, vedľa neho a cítim sa zle, trápne. Nemalo sa to stať. Nemala som niečo také dovoliť.

Na jednej strane si vážim to, že prestal, ale na druhej zúrim z toho, že ma pobozkal. Zúrim z toho, že som s ním spolupracovala a najviac zúrim z toho, že som to chcela.

Bola som v toľkých rozpakoch, že som túžila vystreliť z postele ako nejaká neriadená strela a už nikdy Zayna nevidieť.

Moje myšlienky sa premenili na skutočnosť, keď som zdvihla jeho ruku, a tým som sa oslobodila od jeho zovretia.

Zhrozila som sa, ako moje oči dopadli na moje odhalené nohy. Mala som na sebe len Zaynove tričko. Trvalo mi hodnú chvíľu než som si spomenula, že som si ho obliekla bez toho, aby sa na mňa Zayn pozeral.

Rýchlosťou svetla som hľadala moje rifle, prechádzala som Zaynove veci a učebnice porozhadzované po stole. Až som ich nakoniec objavila pod posteľou.

Obliekla som si ich, nechávajúc si Zaynove tričko, pretože včera v noci som mala oblečený len čierny crop top odhaľujúci mi pupok a teraz by som sa v ňom necítila pohodlne.

Ukradla som Zaynovi mikinu s logom futbalového tímu a s jeho menom napísaný tesne pod logom. A úplne mi vypadol z hlavy fakt, že mu hu budem musieť vrátiť.

Strapatá a neupravená, bez svojho oblečenia, len s mobilom v ruke som vybehla z izby.

Šnúrky z mojich čiernych vansov lietali do všetkých strán, keď som bežala po schodoch.

Love Me Red Where stories live. Discover now