25.

171 18 2
                                    

Zayn
,, Čože? Len tak? Bez toho, aby si o tom tri roky rozmýšľal? Bez toho, aby si obhajoval svoje ego a presviedčal sa, že napísať jej, je nesprávne a zbytočné? Žasnem. Vyviedol si ma úplne z miery," Niall prehnane gestikuluje a jeho neveriace výrazy sa menia do posmešných. Pretáčam nad ním oči.

,,Bola to len správa Niall," poviem bez toho, aby som mu venoval, čo i len jeden pohľad.

,,Samozrejme, ale ty si z toho robil často vedu, to predsa dobre vieme. Tvoje ego bolo vždy na prvom mieste a navyše nikdy ti nezáležalo na niekom tak veľmi, aby si im písal niekoľko správ po sebe," zamyslene sa tvári, čím ma rozruší ešte viac než predtým.

,,Nebuď smiešny. S Cayenne to je niečo iné."

,,Áno, to som si mohol všimnúť aj dnes, keď si povedal, že sa ti páči. Takže s ňou chceš začať chodiť?"

Môj pohľad pri jeho slovách zbystrie. Otočím sa smerom k nemu, aby som mal naňho lepší výhľad. Jeho slová ma úprimne rozhodia. Cayenne sa mi naozaj páči. Viem, že ju mám rád a záleží mi na nej. No o niečom takom ako je vzťah si neviem predstaviť ani len rozmýšľať a nie ešte sa snažiť o to, aby som niečo také vytvoril.

,,Vieš, že ja sa na také veci nehrám, Niall," poviem pokojným hlasom.

Venuje mi zamračený pohľad a nechápavo pokrúti hlavou. ,,Takže chceš Cayenne pomotať hlavu a potom, čo? Povedať jej, že nie si na vzťahy?" Pohoršene sa spýta.

,,Ja som jej nikdy nesľúbil niečo ako je vzťah. Nerobím nič, čo by jej mohlo popliesť hlavu," istota nájde miesto v mojom hlase.

,,Ja ťa nechápem Zayn, naozaj nie. Myslel som, že keď sa ti konečne niekto páči, zmeníš svoj názor na vzťahy. Ale ty radšej ublížiš niekomu na kom ti skutočne záleží než, aby si nejaký vzťah mal."

Niall po týchto slovách opúšťa moju izbu ako keby vedel, že sa nemá zmysel so mnou o tejto téme rozprávať. Som rád, že tak spravil, lebo je to pravda. Nemá zmysel so mnou riešiť veci, na ktoré sa nechystám zmeniť názor.

Bol si tak istý tým, že sa nezamiluje. Ani mu nenapadlo, že láska mu môže vziať celé srdce a prevracať ho do všetkých strán, že s ním môže robiť úplne čokoľvek. A on bude úplne bezbranný. Nepomôže mu volanie o pomoc alebo žiadanie svojho srdca späť. Bude stratený v láske, ktorou tak opovrhoval, z ktorej sa smial a nikdy ju nechcel. Bude pre niečo také ako je láska padať na kolená len preto, aby ho prestalo bolieť jeho vlastné srdce od citov, ktoré bude cítiť a nie vždy budú opätované. No má pred sebou ešte dlhú cestu, ktorá ho bude naivne viesť k životným zástavkám, v ktorých sa dá láska poprieť.

Cayenne

Na oblohe svieti niekoľko hviezd, ktoré zanikajú vďaka svetlám, ktorým je osvetlené celé mesto. Billboardy svietia rôznymi reklamami a svetlami. Reštaurácie a okolité obchody lákajú svojimi výkladmi ľudí. V uliciach je rušno, niekedy zachytím rozhovory ľudí a inokedy smiech malých deti, všetky tieto zvuky vytvárajú prijemný hluk. Vzduchom sa šíria rôzne vône z reštaurácii, ale aj z malých obchodíkov predávajúcich rôzne sladké pečivá, či nápoje. Zhlboka sa nadýchnem čerstvého vzduchu a strasiem sa mierne od zimy, čo ma prinúti si k sebe viac pritiahnuť svoju bundu. Tentokrát som sa poučila a obliekal som si rifľovú bundu, ktorá je z vnútra vyteplená. Prídem pred veľkú budovu divadla, pri ktorej sme sa mali so Zaynom stretnúť. Trvalo mi hodnú chvíľu kým som ho presvedčila, aby pre mňa nechodil. Harry mal stále bojovú náladu a nechcela som, aby sa stretli. Naozaj som nechcela, aby Zaynovi povedal niečo nevhodné. Keď som odchádzala z bytu venoval mi niekoľko škaredých pohľadov, na čo ho Leven pekne zvozila. Otočím sa raz do jednej strany a potom do druhej, aby som sa uistila, či Zayn náhodou už neprišiel. Nikde ho nevidím.

Love Me Red Where stories live. Discover now