Cayenne
Vonku je chladno, vietor naráža do mojej tváre. Pritiahnem si k sebe viac bundu, čím sa snažím získať viac tepla. Trasiem sa, no nie od zimy, ale od hnevu, zúfalstva a sklamania. Kráčam pomaly k svojmu autu, mám na sebe stále pyžamo, takže netuším, kde takto oblečená vôbec chcem ísť. No nedokázala som sa s Louisom už viac hádať. Za posledné dva dni sa toho stalo toľko, že neviem, čo je pre mňa viac bolestivejšie. Ešte som sa nestihla spamätať z mužov, ktorí by ma možno znásilnili keby neprišiel Zayn. A už sa musím spamätať z toho, čo sa stalo s Louisom.
Parkovisko je oveľa prázdnejšie než zvyčajne, práve preto si všímam čierny Rage Rover zaparkovaný len niekoľko miest od môjho auta. Sedím v ňom Zayn aj napriek tomu, že je len šesť hodín ráno. Hľadím naňho hodnú chvíľu, takže nie som prekvapená z toho, že si ma všíma. Vyjde z auta, pomaly ako keby si nebol istý, či je to správne.
,,Čo tu robíš?" Vyjde zo mňa skôr než si to stihnem premyslieť. ,,Je šesť hodín ráno," podotknem, pretože mi dlhšiu dobu neodpovedá.
,, Chcel som tu na teba počkať, aby som sa s tebou mohol porozprávať," nepozerá mi do očí, keď to hovorí
,,Koľko hodín si tu mal v pláne na mňa čakať?" Nadvihnem obočie a premeriam si ho pohľadom.
,,Neodpísala si mi, bol som z toho znepokojený, chcel som sa ti ospravedlniť osobne."
,,Kvôli tomu si sem naozaj nemusel prísť o šiestej," poznamenám ľahostajne, hnevám sa naňho. Hnevám sa na celý svet, pretože mi každý len klame. Možno mám napísane na čele – "mám rada lži, kľudne mi stále klamte."
,,Ale kašli na to, teraz na tom už nezáleží," podráždene zamrmlem.
,,Hneváš sa na mňa, Cayee," príde bližšie k mojej postave. Rukou vojde do mojich vlasov a priblíži si moju tvár k tej svojej. Nespojí naše pery, len zhlboka dýcha a pozerá mi do oči.
,,Nechcem, aby si ľutovala to, čo sa medzi nami stalo," šepne blízko mojich pier.
,,Tak si mi možno nemal klamať, ale mne očividne s obľubou klamú všetci," zasmejem sa a odtiahnem sa od jeho tváre.
,,Mrzí ma to, nemal som ti to zatajiť," tentokrát ma chytí za ruky a znova sa ma k sebe priťahuje. Na čo podráždene pretočím oči. Nechcem práve teraz riešiť to, že mi Zayn klamal.
Všetko na čo dokážem myslieť je Louis a Louisove klamstvá. Predstavím si dni, kedy som si hovorila, že ma prestal milovať, hľadala som v sebe chyby. Trpela som, chcela som si vytrhnúť srdce z hrude len preto, aby som ho prestala milovať.
,,Nechcem to riešiť, Zayn. Teraz mám momentálne iné problémy."
Snažím sa v sebe zadržať všetku bolesť, ktorú cítim, no už to viac nezvládam a rozplačem sa. Rozplačem sa ako malé dieťa. V mojich slzách je bolesť, no hlavne hnev a frustrácia zo všetkého, čo sa mi stalo.
Zayn sa na mňa vystrašene pozrie, vezme ma do náručia a ja sa nebránim. Nesie ma k svojmu autu, posadí ma na zadné sedadlá. V aute sa kúri a tým pádom je v ňom oveľa teplejšie než vonku. Pre moje skrehnuté ruky od zimy to je hotová slasť. Zayn ma objíme hneď ako vedľa mňa sadne.
,,Plačeš kvôli tým mužom?" Opatrne sa spýta a pohladí ma po vlasoch.
,,Áno, ale aj nie," vzlyknem. ,,Je toho na mňa veľa, nechápem, prečo sa mi všetko musí diať naraz. Skoro ma znásilnil, potom som zistila, že si mi klamal a potom príde Harry s opitým Louisom a povie mi, že Louis celý čas klamal," slzy si zotriem, no nahradia ich nové a pohľad Zayna je oveľa intenzívnejší.
YOU ARE READING
Love Me Red
FanfictionBolo to naše pravidlo, pamätáš? Nikdy sa nezamilovať. Avšak cit, ktorý sme k sebe cítili, bol ako nákaza, rozširujúca sa zakaždým, keď sme sa jeden druhého dotkli. Nákaza, spájajúca sa s našou krvou, ktorá prúdila cez naše žily a nakoniec sa dosta...