32.

137 20 4
                                    

Zayn

Vidím Cayenne v dave ľudí, nedokážem sa vďaka jej prítomnosti vôbec sústrediť. Najradšej by som v tejto chvíli sedel na lavičke a nijako sa nepodieľal na hre. Avšak na miesto toho bežím z jednej strany ihriska na druhú, snažiac sa podať ten najlepší výkon aký len viem. Vôbec mi nenapísala o tom, že tu dnes bude. Prečo tu vlastne je? Pretože ju volal Louis? Videl som ako jej dáva na kolená svoju bundu ako blízko stojí vedľa jej postavy. Vrel vo mne hnev a stále vo mne vrie. Chcem, aby čo najrýchlejšie tento zápas skončil. Chcem sa spýtať Cayenne, prečo tu je. Prečo tu sedí a pozerá na to ako hrám bez toho, aby vedela, kto vlastne som. Nevie číslo môjho dresu, takže by nemala šancu rozlíšiť kto je kto. Jediné číslo, ktoré viem je, pravdepodobne, Louis. Možno je to jediný hráč, ktorému venuje pozornosť. Náš tím skóruje opäť a opäť, sme jednotní a prihrávame si oveľa lepšie než na tréningoch. Vedieme, hra sa blíži ku koncu a ja cítim, že dnes vyhráme. Chýba len 60 sekúnd. V posledných sekundách hry, ktorá prináša adrenalín, zabúdam aj na Cayenne. Davom sa nesie povzbudivý krik , ktorý je hlasnejší a hlasnejší až do posledných sekúnd. Vyhrali sme. Všetci sa radujú, samozrejme, okrem hráčov z druhého tímu. Vyhľadám Cayenne v snahe na seba upozorniť si dám dolu prilbu. No ona vyzerá tak ako keby sa sústredila len na Louisa. Pozerá naňho aj keď si to možno len domýšľam, možno ho nemá šancu vidieť. Chalani z môjho tímu vyzdvihnú Louisa do vzduchu a začnú radostne kričať. Niet pochyb, že dne sme vďaka Louisovi vyhrali, priznám to , hoc ho nemám rád. Dnes hral zo všetkých najlepšie.

,,Dnes to bude vážne veľká párty," zakričí mi do ucha Niall.

,,Pôjde na párty aj Leven?" Spýtam sa len kvôli tomu, že sa obávam, že ak pôjde Leven, tak s ňou pôjde aj Cayenne. Nechcem, aby šla lebo to bude znamenať, že bude v blízkosti Louisa. Neznesiem ak bude na tej párty s ním a nie so mnou.

,,Neviem, je na mňa urazená, dosť na mňa kričala, keď som jej povedal, že jej nestíham doniesť deku, nejako príliš sa jej to dotklo," nespokojne pokrutín hlavou, no nevyzerá tak, že by ho to až tak veľmi trápilo. Naozaj jej nestíhal doniesť deku, mal ju dokonca nachystanú v šatni, smial som sa mu. Leven prišla neskoro, preto jej ju Niall nestihol dať. Aké by to bolo keby sa na mňa Cayenne kvôli takej hlúposti hnevala? Ak by sa to stalo, mal by som pocit, že jej na mne záleží.

,,Dnes túto výhru poriadne oslovíme, chalani," skríkne Alex stojaci vedľa mňa, mám vďaka jeho blízkosti pocit, že hovorí priamo na mňa.

Presunieme sa do šatne, kde neustále prevládajú radostné pokriky a niekoľko z chalanov otvára šampanské a navzájom sa tým oblievajú, niekoľko kvapiek pristane aj na mne. Každý z jeden nás má dobrú náladu z výhry. Poobzerám sa okolo seba aby som sa uistil, či je medzi nami stále Louis. No akokoľvek veľmi sa ho snažím nájsť, nevidím ho. Som si viac než istý tým, že šiel hneď za Cayenne. Pohltí ma žiarlivosť, len pri predstave toho, že vedľa seba stoja.

Cayenne

,,Ďakujem ti, že si nás bol zaviesť domov," poviem Louisovi, keď vyjdem z jeho auta. Nachádzame sa pred domov bratstva, kde sa očividne už začala párty. Je počuť hlasnú hudbu a na dvore je už pohádzaných niekoľko plastových pohárov. ,,Neviem, čo by robila Leven keby sa nešla prezliecť, asi by poriadne nachladla," dodám, pričom sledujem Leven ako sa stráca v dave ľudí, pravdepodobne, hľadá Nialla aj keď v aute dramaticky vysvetľovala ako veľmi sa naňho hnevá.

,,To je v poriadku, mohla si si obliecť niečo teplejšie aj ty," premeria si ma odhora nadol pravdepodobne preto, aby zhodnotil moje oblečenie. ,,Ak by ti náhodou bola zima môžem ti požičať nejaké svoje veci," navrhne, pričom sa na jeho tvári objaví malý úsmev.

Love Me Red Où les histoires vivent. Découvrez maintenant