13.

230 22 3
                                    

Cayenne

Včera som sa vrátila z nášho malého výletu so Zaynom neskoro večer. Nič strašné by sa nedialo, keby sa ten večer nemal Harry vrátiť zo svojej cesty po Európe. Písal mi o tom aspoň sto správ a aspoň tisíckrát mi o tom povedal v telefóne. Avšak vďaka chaosu okolo Louisa som na to úplne zabudla.

Takže už od rána ma Harry ignoruje. Pretože podľa jeho slov som ako najlepšia priateľka úplne zlyhala. Som z toho celkom smutná, pretože som ho nevidela celú večnosť a chcem mu toho toľko povedať a počuť všetky jeho zážitky z ciest. Snažila som sa mu ospravedlniť už niekoľkokrát, ale on je nesmierne tvrdohlavý. A každý môj pokus o ospravedlnenie úspešne ignoruje.

Takže jedine, čo mi ostáva je sledovať ho ako sedí na kresle oproti mne a sústredí sa na všetko, čo mu hovorí Leven o Niallovi. Myslím, že je doňho už po takej krátkej dobe úplne zamilovaná. Keby mohla hovorí o ňom od rána do večera.

,,Takže, keď film skončil, chcel ma zobrať k sebe do domu bratstva. Avšak býva tam aj Louis a keďže Cayenne pobozkala jeho najlepšieho kamaráta pred očami samotného veľkého Louisa, teraz tam zažívajú ťažké časy....,"

Leven nemala v pláne prestať so svojím monológom, niekedy je ako nezastaviteľné rádio. Avšak Harry jej nedal inú možnosť, pretože sa postavil z kresla tak prudko, že až spadlo.

,, Cayenne, je to pravda?" Neveriacky sa na mňa pozrel.

Vyhla som sa jeho prenikavému pohľadu. Chcela som mu o tom povedať sama, ale samozrejme Leven si to nemohla nechať pre seba.

,, Ja.., áno je to pravda. Avšak urobila som to len preto, pretože si myslel, že niečo také nedokážem, lebo ho stále milujem. Hovoril to dookola ako nejaký pokazený gramofón, nemohla som to už zniesť," snažím sa mu to vysvetliť a uviesť veci na pravú mieru.

,, Neverím, moja malá Cayenne pobozkala niekoho iného, než toho skurvene skazeného lososa," výska od radosti ako malé dieťa, pričom má rukami zdvihne do vzduchu a začne ma točiť. Smejem sa, hlavne na tom ako pomenoval Lousia. Odvtedy, čo sme sa rozišli ho nikdy nenazval menom. Vždy ho volá losos.

,, Aj keď sa na teba stále hnevám, prezraď mi aké to bolo, keď si sa konečne po takej dlhej dobe bozkávala a ešte s niekým koho ani len nepoznáš. "

,, Ale ja Zayna poznám a navyše som sa s ním bozkávala už aj predtým," ruku si priložím na ústa, pretože o tomto som nepovedala ani Leven a nemala som to ani v pláne.

,, Čože? Počkať to si mi nepovedala. Ako sa to stalo? Kde? A prečo si mi to nepovedala?" Leven dramatický gestikuluje rukami, pričom sa na mňa mračí tak veľmi ako keď sme boli deti a ja som zjedla jej čokoládu.

,, Tak toto začína byť naozaj zaujímavé," komentuje Harry.

,, Bože, to som nechcela povedať. Ach!"

,, Z toho sa už len tak nevyvlečieš, „výhražnými tónom povie Leven.

,, Bolo to na tej párty, na ktorú sme spolu šli. Veľmi som sa opila a potom som počula niečo o Louisovi, veľmi ma to rozrušilo. Ani neviem ako sa to stalo. Zayn sa zachoval galantne, a keď to naberalo vážnejší smer, tak ma zastavil. Cítila som sa potom veľmi trápne, tak som to nechcela ani rozoberať. So Zaynom sme priatelia a úprimne nechcem, aby sa to takto pokazilo ."

Leven chápavo prikyvuje a Harry na mňa len neveriacky hľadí a stále opakuje:" Čo sa to stalo s mojou najlepšou kamarátkou? " Vtipne pri tom pohadzuje rukami, ktoré si neskôr dáva v bok.

,, Tak najskôr sa rozhodneš neodpustiť Louisovi a potom sa opiješ na párty a bozkávaš sa s niekým koho poznáš pár dní. Bože som na teba hrdý. "

Love Me Red Where stories live. Discover now