Zayn Malik
,,Takže ako sa cítiš dnes, Zayn?" môj psychológ, s ktorým som mal vytvorený silný vzťah, keďže som s ním mal pravidelné schôdzky už od svojich 12 rokoch, kedy mi zomrela moja mama, si napravil svoje okuliare a venoval mi pohľad.
,,V poslednom čase cítim úzkosť," priznal som a moja myseľ zablúdila ku Cayenne, ktorá bola dôvodom mojej úzkosti už veľmi dlhú dobu.
,,Poznáš príčinu tvojej úzkosti?" Pozeral sa mi upriamene do očí ako keby sa snažil cez ne dostať do mojej duše, no nakoniec to vzdal a prerušil náš očný kontakt.
,,Je to jedno dievča," odpovedal som mu po dlhšom tichu.
,,Je to to dievča, o ktorom tak často rozprávaš?"
Jeho otázka ma zaskočila natoľko, že som nebol schopný spracovať myšlienky vo svojej mysli, postupne som sa v nich strácala.
,,Áno,"daroval som mu jednoslovnú odpoveď, ktorá ho zjavne nepotešila.
,,Takže, prečo ťa núti cítiť úzkosť?"
,,Vždy keď som bez nej dlhšiu dobu, cítim sa neúplný. Potrebujem ju pri sebe. Chorobne vyhľadávam jej prítomnosť, je to ako závislosť, ktorú nedokážem potlačiť. Aj napriek tomu, že sa tak veľmi snažím," nikdy som sa nechcel k tomu to priznať. Nechcel som, aby niekto vedela akú veľkú potrebu cítim ku Cayenne, ale dlhšie som to už v sebe nedokázal udržať.
,,Akou farbou by si vyjadril to čo k nej cítiš?" Jeho otázka ma prinútila spomenúť si na všetky chvíle strávené s Cayenne. Na jej nevinný smiech, či na jej bledú pokožku odrážajúcu sa v raňajších slnečný lúčoch.
Na pocit domova, ktorý pociťujem v jej náruči. Na zmysel života, keď sa dotýkam jej pokožky. Na cieľ môjho hľadania, keď sa pozriem do jej očí. Na náplň v mojom srdci pri všetkých tých nociach strávených rozprávaním sa s ňou.
,,Červená," šepol som s istotou v hlase, pričom sa môj dych stal o veľa ťažším.
Červená bola farba našej lásky.
Červená zúrivá láska, ktorú by nezničila ani tá najtuhšia zima.
YOU ARE READING
Love Me Red
FanfictionBolo to naše pravidlo, pamätáš? Nikdy sa nezamilovať. Avšak cit, ktorý sme k sebe cítili, bol ako nákaza, rozširujúca sa zakaždým, keď sme sa jeden druhého dotkli. Nákaza, spájajúca sa s našou krvou, ktorá prúdila cez naše žily a nakoniec sa dosta...