24.

159 19 4
                                    

Cayenne

Nepokojne dýcham, rýchlejšie a rýchlejšie. Snažím sa týmto činom zahnať slzy tlačiace sa do mojich očí. Cítim sa zle, cítim sa ako keby mi niekto stál na hrudníku a tým mi bránil nadýchnuť sa a spôsoboval bolesť, ktorá by sa dala prirovnať k úzkosti. Harryho slová ma veľmi zasiahli. Väčšinou sa nezvykneme hádať a nikdy mi nezvykne dávať prednášky o tom ako by som sa mala chovať. Možno mal pravdu, možno som sa naozaj zachovala nevhodne. Možno je Zayn niekto, kto nechce mať nikdy vzťah. Možno je proste niekto, kto preferuje nezáväzné vzťahy než tie skutočné. No tie aspoň neprinášajú toľko bolesti ako tie skutočné. Ktoré budujete dlhý čas, staráte sa o ne, rozvíjate ich. Dáte do nich srdce a aj dušu a potom vás zlomia na niekoľko kúskov, ktoré musíte zbierať a skladať dlhé mesiace, aby ste zase mohli byť tým kým ste boli.

Viem, že Zayn by ma nevyužil. Viem, že aj keby som sa s nimi vyspala, bolo by to niečo k čomu by ma neprinútil. Keby som to urobila bola by to moja vlastná vôľa a nemám z toho zlý pocit, pretože by som to kľudne spravila. Spravila by som niečo, čo som ešte nespravila. Niečo o čom by si myslelo moje okolie, že by som nikdy nespravila. Mala by som konečne na svojom zozname niečo hriešne. Niečo, čo sa nehodí k mojej osobnosti. Vyspala by som sa s niekým bez toho, aby som po ňom chcela vzťah alebo hocijaký iný záväzok. Len by som sa na malú chvíľku vzdialila od svojich problémoch a minulosti.

Pokrútim prudko hlavou nad svojimi myšlienkami a moje vlasy sa viac ponoria do teplej vody, v ktorej je ponorené moje telo. Bola som vystresovaná, nahnevaná až rozzúrená, a tak som si do teplej vody dala niekoľko sušených lupeňov s kvetou, ich vôňa ma zvykla vždy upokojovať. Sušené kvety vodu sfarbili do fialova. Pozerám ako sa pomaly pohybujú po hladine vody. Pôsobia tak slobodne tak šťastne, nič ich neťaží, proste len existujú. Bez toho, aby museli niečo vysvetľovať alebo obhajovať svoje zámery.

Vôňa kvetov ma naozaj po čase začne upokojovať, zatvorím oči snažiac sa prestaň myslieť na všetky veci, ktoré ma ťažia a odpútavajú od pokoja, ktoré mi prináša ticho. Predstavuje si Zaynovu tvár, keď som sa dnes ráno zobudila. Vybavia sa mi šťastné pocity, ktoré som vďaka nemu včera zažila, tieto pocity zalejú moje vnútro teplom. Nezáleží na tom, čo si o ňom myslí Harry, ja mu verím. Potrebujem niekoho ako je on v mojom živote. Potrebujem rozptýlenie, nič vážne. Nič, čo potrebujem budovať, len rozptýlenie.

,,Cayee, nemôžeš sa so mnou nerozprávať celý deň," zabúcha mi na dvere Harry, jeho hlas je oveľa pokojnejší než, keď sme sa boli spolu dnes na obede a on mi polhodinu nadával.

Mlčím neodpovedám mu, nemám naňho náladu. Jeho kázanie mi príde vtipné, pretože on sám sa nechová tak ako by očakával odo mňa.

,,Okej, dnes som to naozaj prehnal, prepáč. Ale včera večer som sa o teba naozaj bál. Nechcem, aby ti znova hocikto ublížil," prednesie tichým hlasom a následne na to odchádza, počujem jeho vzďaľujúce sa kroky.

Zavibruje mi mobil ležiaci na stolíku vedľa vane. Stolík vždy slúži na sviečky, ktoré si zvyknem počas kúpeľa zapaľovať. Aj teraz sa tam nachádzajú dve horiace sviece, jedna má vôňu levandule a druhá lesného ovocia.

Zayn: Ahoj Cayenne. Je všetko v poriadku? Mala si dobrý deň? Dúfam, že bol veľmi vypätý, keď si mi dnes nedala vedieť o tvojej existencii, inak neviem či ti tvoje ignorovanie odpustím.

Jeho správu si prečítam viackrát. Je pravda, že dnes som sa mu neozvala. Ráno sme písali nečakaný test z francúzštiny a potom ma Harry obťažoval celý zvyšok školy so svojou prednáškou. Keď som prišla domov bola som rozzúrená a zaspala som. A hneď ako som sa zobudila, som sa snažila upokojiť teplým kúpeľom. Cítim sa previnilo, že som mu neodpísala, pretože sme včera spolu strávili naozaj pekný večer.

Love Me Red Where stories live. Discover now