40.

161 9 0
                                    

,,Mala by si ísť s nami, Cayee, už dva týždne si nevyšal poriadne z izby." Leven ťahá z mojej postele prikrývku, v ktorej je zamotané moje telo. Rozrušene zavrčím a ťahám prikrývku späť k sebe.

,,Chodím do školy, pamätáš?" Škaredo sa na ňu pozriem. Netúžim ísť do spoločnosti. Netúžim vidieť šťastné tváre ľudí, keď ja sama šťastná nie som. Odkedy odišiel Louis do Španielska utápam sa v žiali vo svojej posteli. Áno, sama som ho tam poslala, doslova som ho prosila, aby tam šiel. No keď skutočne odišiel, pocítila som nesmierne prázdno, ktoré som nedokázala nijako vyplniť. Stratila som ho navždy, navždy som stratila možnosť byť tento rok opäť s Louisom. Vystrašilo ma to, nečakala som, že to budem až tak zle znášať. No na konci každého dňa som dospela k záveru, že donútiť ho nasledovať svoj sen, bolo moje najlepšie rozhodnutie. V tejto chvíli sme neboli pripravení byť opäť spolu a možno už nikdy nebudeme pripravení viesť spoločný život. A ak to tak je, je najlepšie, že teraz sme od seba a môžeme viesť svoje vlastné životy bez toho, aby na nás číhala naša spoločná minulosť.

,,Áno, škola je jediné miesto kam chodíš. To je ten problém. Kedy si bola naposledy v meste?" Panovačne sa spýta , pričom dá ruky v bok, pôsobí nahnevane.

,,Nemám s kým chodiť do mesta. Ty si neustále s Niallom a Harry má každý deň rande s niekým iným, takže mi robí spoločnosť moja posteľ," zahundrem a skryjem si tvár pod prikrývku.

,,Nevymýšľaj si Cayee, keby si niekam chcela ísť s Harrym, zrušil by každé  rande a ja tiež," ľahne si ku mne do postele ako to robieva vždy, keď má pocit, že sa necítim dobre.

,,Bojím sa o teba, Cayee, už dlho si nebola taká uzavretá. Je to kvôli Louisovi? Ani sa nestretávaš so Zaynom, keď si s ním trávila čas, pôsobila si šťastnejšie," Leven sa snaží pozrieť do mojich očí, no ja sa jej vyhýbam. Hlavne kvôli tomu, že začala rozoberať Zayna. Nevidela som ho od tej hádky na parkovisku. Neodpísala som na jeho poslednú správu, ktorá mala byť ospravedlním za jeho klamanie a on mi nenapísal ďalšiu správu a ani mi nezavolal. Nemala som mu to za zlé ani ja som sa nesnažila o to byť s ním v kontakte. Spoločným prednáškam som sa vyhýbala veľkým oblúkom, bála som sa ho znovu vidieť. Bála som sa, že by to bolo medzi nami divné a nedokázali by sme byť opäť obyčajnými priateľmi bez toho, aby sme sa náhodne nezačali bozkávať.

,,Áno je to kvôli Louisovi. Ale viem, že som sa rozhodla správne, tak či tak by som s ním opäť nemohla byť vo vzťahu, bolo by to na mňa priveľa," priznám a pozriem sa jej konečne do očí. Súhlasne prikývne, je na mojej strane ako vždy. ,,A so Zaynom sme sa od tej hádky nevideli, asi to je tak  najlepšie," šepnem hoc sama viem, že som s ním rada trávila čas, bez ohľadu na to, či túžil po vzťahoch alebo nie.

,,Ale no ták Cayee, urobil ťa predsa jazykom, mohla si sa s ním zabaviť troška viac," zasmeje sa a pichne ma do boku, zahanbene sa zamračím a odvrátim od nej tvár.

,,Prestaň, Leven. Nemala som ti to vôbec povedať, teraz mi s tým nedáš pokoj," pokrútim hlavou a snažím sa vyhnať spomienky na tú noc, kedy som spala v Zaynovom náruči a hlavne výčitky svedomia z toho, že som tým ublížila Louisovi.

,,Niall, spomínal, že má rovnako zlé obdobie ako ty, podľa mňa mu chýbaš. Videla som ho v dome bratstva a naozaj nevyzeral tak uvoľnene ako vždy ," prehnane gestikuluje rukami, čím ma rozosmeje.

,,Pochybujem, Leven, nebral to so mnou až tak vážne, aby mal teraz kvôli tomu zlé obdobie."

,,Podľa mňa mu na tebe záleží. V ten deň, keď som navrhla, aby sme spolu všetci štyria pozerali film, poriadne žiarlil, keď ťa videl s Louisom."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Me Red Where stories live. Discover now