Dzisiaj nie będzie rozdziału, ale za to przedstawię wam wygląd bohaterów i krótki opis.
Przedstawieni bohaterowie to ci, którzy najczęściej będą się pojawiać w rozdziałach.
O to nasza główna bohaterka Elze Winiarska. Dziewczyna ma 25 lat i wszyscy jej powtarzają, że nie wygląda na tyle. Od urodzenia mieszka w Warszawie. Jej rodzice są Polakami, lecz jej ojciec ma niemieckie pochodzenie. Ma blond włosy do ramion, niebieskie oczy, białe zęby i delikatne rysy twarzy. Elze jest bardzo wrażliwą osobą, ale również i silną emocjonalnie, dużo w życiu przeszła, doświadczyła i straciła. Jest bardzo pomocną osobą i dobrą dla świata. Mimo iż wygląda na grzeczną i posłuszna dziewczynę to czasem potrafi się buntować. Często chodzi z głową w chmurach i jest trochę roztrzepana. Elze od dziecka była wysoko uzdolniona, od szóstego roku życia zaczęła naukę gry na skrzypcach, a potem na fortepianie. Występuje na licznych koncertach, przed wojną nawet za granicą miała swoje występy. Dziewczyna również kocha literaturę, jest pożeraczem książek, pisze własne wiersze i teksty piosenek. Aktualnie pracuje jako kelnerka w hotelowej restauracji swojej cioci, a wieczorami występuje w orkiestrze w której gra. Elze niestety nie ukończyła studiów, studiowała polonistykę z dodatkowymi zajęciami z muzyki. Dziewczyna również znakomicie posługuje się językiem niemieckim.
Najlepsza przyjaciółka Elzy - Irena Zagórska, pseudonim Kasia. Kiedyś mieszkała na wsi wraz z rodzicami, ale kiedy jej ojciec zginą podczas pierwszej wojny światowej, przeprowadziła się wraz z mamą do Warszawy. Ma 26 lat, pracuje na targowisku sprzedając sukienki, które szyje jej matka. Jest żołnierzem PPP od 1941 roku. Bardzo miła osoba, która chętnie pomaga ludziom, nawet Żydom. Bierze czynny udział w akcjach, i zawsze jest wierna swojej ojczyźnie. Nienawidzi Niemców i żywi do nich sporą nienawiść.
Nowy Kapitan Gestapo w Warszawie- Leon Krause. Pochodzi z Berlina, ma 27 lat i w tak młodym wieku dużo osiągnął, jego ojciec w większej części odpowiada za jego sukces ale również sam mężczyzna jest oddany swojemu kraju. Żywi wielką nienawiść do Żydów i za wszelką cenę chce się ich pozbyć. Oprócz pracy w Gestapo jest świetnym muzykiem, gra na fortepianie. Jest bardzo krytyczny co do oceniania innych muzyków, ponieważ uważa się za jednego z lepszych. Leon jest stanowczy, pewny siebie i uważa, że wszystko mu się należy. Nigdy nie był w jakim jakimkolwiek związku, jedynie tylko przelotne romanse na jedną noc. Jest bardzo przystojnym mężczyzną, który nie jednej dziewczynie zawrócił w głowie, ale nie obchodzą go za bardzo kobiety, bo woli oddać się pracy. Ludzie uważają, że jest bezduszny, a jego terror roznosi się po Warszawie. Rzadkością jest spotkać na jego twarzy uśmiech...
Tu macie wygląd niemieckiego munduru Kapitana Gestapo, będzie wam łatwiej wyobrazić sobie Leona Krausa.
Cecylia Zagrodzka- Winiarska- Matka chrzestna głównej bohaterki, siostra ojca Elzy, po jego śmierci została wraz z mężem opiekunem prawnym dziewczyny. Nigdy nie miała swoich dzieci, całe życie pracowała dla swojego biznesu. W czasach wolnej Polski wraz z bratem założyli hotel, który stał się najlepszym hotelem w Warszawie. Podczas wojny wraz z mężem robią wszystko by nie zaszkodzić Niemcom, mają do nich szacunek. Cecylia jest wymagającym pracodawcom, nie toleruje spóźnień i innych wyskoków.
Milena Lawendowska, pseudonim Czarna- mieszkanka Warszawy, ma 26 lat i pracuje w księgarni, gdzie odbywają się tajne spotkania konspiracji. Jest żołnierzem PPP od 1940, jej rodzice nie żyją, została tylko ze starszym bratem, który również działa w konspiracji, jako żołnierz wywiadu. Mądra, piękna i odważna dziewczyna. Zaprzyjaźniła się z Irką, którą poznała w konspiracji, razem często biorą udział w akcjach. Milena to bardzo miła osoba, ale nie za bardzo poświęca czas przyjaźni, bardziej interesują ją filtry z przystojnymi mężczyznami...
CZYTASZ
~~~~Wojenna melodia~~~~
RomanceRok 1942, Polska od trzech lat jest okupowana przez nazistowskie Niemcy. W samym sercu kraju, mieszka młoda, ambitna skrzypaczka-Elze Winiarska. Kobieta tęskni za światem, w którym można było być wolnym, a w ludzkich oczach zobaczyć radość. Niespo...