Ярослав
Главата ме болеше толкова силно, че можех да чуя собствения си пулс. Смръщих се от болка, когато опитах да се раздвижа и да вдигна ръка, за да опипам главата си. Зрението ми беше леко замъглено и дори фокусирането беше изключително трудно. Изпъшках леко след като отворих очи, нямаше място, което да не ме пронизваше, сякаш бях прегазен от тир. Където и да се намирах, беше тихо и достатъчно светло, за да ме накара да затворя отново очи. Насилих се да ги отворя пак и направих усилие да се огледам. Беше стая. Огледах прозорците и стените, които бяха пусти. Срещу мен имаше телевизор, който не работеше. Чуваха се звуци на някакви машини, които последствие разбрах, че са окачени за мен. Прочистих леко гърлото си, но и това ми костваше огромно усилие. Пулсиращата болка в главата не намаляваше, даже с всяко мое действие се увеличаваше. Умирах от жажда, огледах внимателно шкафчето около мен, но нямаше шанс да стигна бутилките сам.
- Добре дошъл. – тих глас се обади от дъното на стаята.
Опитах се да позная момичето срещу мен, но не можех да я фокусирам. Изправи се леко и бавно се приближи към мен. Премигнах няколко пъти срещу нея, опитвайки се да игнорирам игличките в очите си, причинени от светлината. Тъмната й коса обрамчваше лицето й, а тялото й видимо напрегнато. Не ми отне още много време докато я разпознах и се убедих, че не ми се привижда. Останах мълчалив, докато тя все още ме гледаше напрегнато и в очакване.
- Здрасти. – отвърнах, а тя изпусна въздишка.
Прозвуча толкова облекчена, че имах чувството, че е задържала дъха си в продължение на часове. От тук можех да почувствам уплахата й.
- Как се чувстваш? – продума, а аз дори не можех да поклатя глава.
- Ужасно. – изпъшках, а тя се приближи още по-близо. – Ти как се озова тук?
- Аз повиках линейката. – навлажни устни и застана точно до мен.
Изражението й беше различно. От малкото пъти, в които я бях наблюдавал, сега изглеждаше страшно стресната. Арогантното й държание, безразличието и апатичната осанка сякаш беше изчезнала и беше заменена от съвсем различен човек. Дори изражението й беше различно. Изглеждаше толкова плаха, толкова малка, прииска ми се да я обгърна, да я защитавам и никога да не я изпускам. Но знаех, че това се дължи на станалото и на това, че най-вероятно все още беше в шок.
ESTÁS LEYENDO
Горчив
RomanceМразех неверниците. Ето затова... имах тайна. Тайна, която щеше да избухне в очите на всяка една наранена жена, хванала съпруга си в изневяра. Мразех неверните мъже, така както мразех себе си, затова че наранявах тези, които не го заслужават, в имет...