9.Bölüm'den Alıntı

3.9K 161 10
                                    

" Demek Emre Bey'in o meşhur karısı sensin. "

Ruşendil karşısındaki adamın alaycı ses tonuyla kaşlarını çattı. Kimdi bu adam? Neden kendisini yolun ortasında durdurmuştu?

" Evet ben Emre'nin karısıyım da siz kimsiniz? "

Hakan, Ruşendil'e doğru birkaç adım attı. Yüzünü yüzüne yanaştırıp, birkaç bir tutam saçını parmaklarının arasına alarak sadece Ruşendil'in duyacağı bir sesle konuşmaya başladı.

" Kocanın ve artık senin de en belalı düşmanınızım. Tanıştığıma memnun oldum Ruşendil. Tahmin ettiğimden de güzelmişsin. Emre ağzının tadını biliyormuş ama aslında sen tam bana göresin biliyor musun? "

Duyduğu sözlerle yüzünü buruşturan Ruşendil, midesinin bulandığını hissetti karşısındaki adam nasıl bir insandı? Nasıl böyle cümleler kurabilirdi?

Saçını Hakan'ın elinden kurtarıp birkaç adım geri attığında Dicle ve Eray gitar aldıkları dükkândan çıkıp ona doğru yürüyorlardı. Hakan kendilerine doğru gelen kişileri gördüğünde Ruşendil'e doğru bir adım atıp son sözlerini söyleyerek arabasına doğru yürümeye başladı.

" Çok yakında seninle yine karşılaşacağız Ruşendil. Ve o zaman sana öyle bir teklif ile geleceğim ki tüm umudun, hayatın ben olacağım. O güne kadar beni sabırsızlıkla bekle... "

RUŞENDİL (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin